3. Poglavje ali Kako se prijavi otroka na urad?

142 13 2
                                    

Urad za vpis novorojence,4.1.3200

Pravila za vpis novorojencev:

1.Otroka je potrebno vpisati preden dopolni 1 mesec.   

2.Otroka lahko vpišete preko spleta. 

3.Otrok mora biti prisoten ali predhodno ocenjen.

4.Če zamudite rok je potrebno plačati kazen.

5.Otroka morate maksimalno vsakih 5 let ponovno oceniti (zdravje, obnašanje, razvoj…)

6.Če otrok ni vpisan v uradu se ne more šolati, opravljati službe, nima zdravstvenega zavarovanja…

7. Otrok mora na ocenjevanje hoditi do 15 leta

8. KDOR OTROKA NE VPIŠE PREDEN DOPOLNI 2 LETI BO POSLAN NA SODIŠČE IN NATO V ZAPOR OD 20 DO 50 LET.

To je z zlatimi črkami vgravirano na vrata urada za vpis novorojencev. To so pravila, ki so jih uvedli, da bi preprečili nasilje in omogočili vsakemu otroku šolanje. Zloraba otrok se je s tem zakonom zmanjšala na 0.00001%.

Delavka je dvignila glavo, ko so se vrata urada odprla. Od presenečenja je obstala z pozdravom na ustih, kajti v veži urada so stali duhovnik, mati prednica in nuna s košaro.

»Dober dan, kaj pa je vas prineslo sem?«

»No, radi bi registrirali otroka, deklico natančneje,« je povedal duhovnik. »Najprej bi radi, da jo ocenite in nam poveste kaj o njej. Saj smo jo našli na območja samostana zapuščeno.«

Delavka pa ni mogla premagati svoje radovednosti »Zakaj pa otroka ne pošljete v sirotišnico?«

»Želimo ji omogočiti srečno otroštvo, saj je drugačna od ostalih sirot,« je pojasnila mati prednica.

»Potem pa nesite dekletce naprej v laboratorij.« je ukazala delavka in se zatopila v delo, ki ga je še morala opraviti.

Skupinica s samostana pa se je odpravila do vrat kjer je z velikimi tiskanimi črkami pisalo LABORATORIJ. Vsi so vstopili in se zagledali v zmešnjavo z raznimi napravami, računalniki, igračami, žogami… Med vso to zmešnjavo pa je tekala sem pa tja ženska. Nosila je belo haljo, rjave lase pa je imela spete v figo. No, to bi bila figa če bi vsi lasje ostali v njej. Njen obraz je na pogled prijazen z majhnim noskom in rjavimi očmi.

»No, koga pa imamo tukaj?« njen glas bi lahko primerjali s smetano saj je bil nežen in je otroka hitro pomiril.

»Dajte mi ga, saj ne grizem,« in je že vzela deklico iz košare. Najprej ji je vzela kri in jo dala v napravo ter vmes kar naprej čebljala "… ah, mimogrede ime mi je Rebeka …"se je med čebljanjem predstavila. Nato je vzela las deklice in ga dala v neko drugo napravo, nato je izmerila težo in višino, slikala oči…… Ko je bilo konec je deklico položila v eno izmed zibk pri steni in z nekaj magije nežno gugala, nato je sedla k računalniku in vnašala razne rezultate in podatke v razpredelnico. Nato je poklicala skupinico k sebi in pomembne podatke vpisala na potrdilo o vpisu.

Spol: Dekle

Rojstvo: ???? december 3200

Mati: ????                   Oče: ???             Skrbnik: Samostan Sv. Lucije

Ime: Elizabet                                   Priimek: (privzet) Knightley

Barva las: bela                         Barva oči: svetlo modra skoraj bela

Ledene oči (on hold)Where stories live. Discover now