Pazar Sabahıydı Yürüyüşe gitmek için yatağımdan erkenden kalkmış ve elimi yüzümü yıkamıştım odamı toplayıp aşağıya indiğimde burnuma harika kokular gelmişti bile yavaşça aşağıya indip anneme masayı kurmasında yardım ettim.
.....
Ailecek masaya oturmuş yemeğimizi yemiştik taki abime bir telefon gelene kadar abim telaşla yerinden kalkmıştı"Ateş'in kız arkadaşına bişey olmuş ben ateşe gidiyorum "
Der demez abime baktım bir kız arkadaşı mı vardı cidden varmıydı kırılgan bir ifade ile abim evden çıkarken ben hızlıca odama geçtim üstümü giyindim ve hızlıca saçımı toplayarak kendimi dışarı attım deli gibi koşmak geliyordu içimden sadece koşmak
.. ..
O kadar hararetli koşuyordum ki önüme bile bakmıyordum bir anda sert bir duvara çarpmıştım bu duvar değildi...
Kafamı kaldırdığımda Ateşi görmem ile ellerim ayağıma dolanmıştı beni tanımamıştı"İyimisin"
Dedi sert ve soğuk sesi ile başımı salladım sadece o kadar güzel gülüyorduki alaylı bir şekilde
"Önüne bakmazsan eğer böyle benim gibi yakışıklı erkeklere çarpabilirsin"
İstemsiz gülmüştüm bu lafına daha sonra elimi uzattım
"B-ben Gece"
Kekelemem onun baya komiğine gitmiş olucakki suratında anlamsız bir tebessüm vardı
Elimi havada bıraktı ve koşmaya devam etti ben ise surat asarak tersine koştum sadece koştum..
.....
Yaklaşık iki saattir koşuyordum evimin yolunu tutma zamanım gelmişti ama aklımda çok soru vardı eve girdiğimde abim evdeydi abimin karşısına oturdum"Abi Ateşin kız arkadaşına ne oldu"
Abim suratıma sanane der gibi baktı ve ters bir şekilde
"Sanane bundan"
"Hayır yani Ateşi gördüm yürürken sevgilisinin yanında neden değildi"
Dediğimde abimin bişey gizlediğini anlamıştım hızlıca yanımdan kalktı ve odasına çekildi ablam ise zaten evleneceği için evde bile değildi sevgili eniştem ile hazırlıklardaydı.
..
Kapı hararetli çalındığında halam ve müstakbel eniştem gelmişti bile halamın aldığı herşeyi dikkatlice incelemiştim sıra bana gelmişti yavaş adımlar ile odama ilerledim ve ılık bir duş aldım.
....
Üzerime giydiğim kıyafetler ile aynada iki poz verip telefon ile ayna selfisi çekerek yavaş yavaş merdivenlerden indim ve eşyalarımı alarak evden çıktım.
Derini aramıştım ama açmamıştım fakat açmamıştı Güneş de öyle buda çok sinirimi bozmuştu sinirli sinirli arabama binerek sürmeye başladım kötü hissediyordum bu gün için birsürü plan yapmıştım ve suya düşmüştü arabayı bir park alanına park edip hızlıca indindim ve bir kaç mazaya uğradım....
....
İstediğim hiçbirşeyi bulamamıştım taki o mazaya girene kadar istediğim elbise işte ordaydı hızlıca içeri girip denemiştim ama fermuarı bir türlü çekemiyordum dışarı çıkmıştım etrafa bakıyordum ki bir anda sıcak tenimde soğuk elleri hissetmiştim bu koku tanıdıktı ama o olduğunu düşünmemiştim fermuarımı çekmişti tam arkama döndüğüm anda Güneşi görmem ile hayal kırıklığına uğramıştım."Ateş hadi canım"
Ateş sinirle güneşe bakmıştı Güneş yanıma gelerek
"A-a.. Gece sende mi burdaydın Ateşle Ablanın düğünü için hazırlık yapıyorduk"
Ateşin koluna girerek demişti bunu ateş de bir of çekerek hızlıca Güneşi itekledi ve sigara içme bahanesi ile dışarı çıktı tam çıkacakken bana yaklaşıp fermuarı açtı ve kulağıma fısıldadı
"Bu kız tam bir bela nasıl arkadaşsan artık"
Der demez gitmişti ben ise elbiseyi çıkartıp satın almıştım ve hızlıca ordan çıkarak diğer şeyleri almıştım Güneş gerçekten harika bir kazık atmıştı bana hemde mükemmel bir kazık yemek yemek için bir yer bakarken çok kalabalık olduğunu fark edip evimin yolunu tuttum bir anda telefon titremeye başlamıştı arayan Güneşin telefonunu açtım ve o tiz ağlamasına şait oldum cidden sinir bozucuydu
"Gece Ateş beni bıraktı gitti beni al lütfen"
"Çoktan eve geldim hoşçakal"
Diyerek telefonu kapattım ve arabayı sürmeye başladım hızlı kullanırdım çünkü böylesi daha güzeldi eve gelir gelmez arabamı garaja park edip hızlıca eve çıktım bu günü gözden geçirmeye başladım yemek yemeyecektim çünkü yediğim kazık acıkmama engel olmuştu sessizce odana çıkarak üzerimi değiştirdim ve pijamalarımı giyerek yatağıma uzandım saat erken olsada uyunalıydım yarın büyük bir gündü ve güzel olmalıydı bu yüzden erken kalkmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ'İN KIZI
Teen FictionUzun zamandır gördüğüm hoşuma giden fakat açılamadığım o çocuk yine karşımdaydı. Ablamın düğününde karşıma çıkmıştı ve kader bizi hep bir araya getiriyordu. Herşey bir anda olmuştu beyaz gömelğinde kocaman kırmızı bir şarap lekesi vardı... Ve bu lek...