GİTME

29 4 15
                                    

Selam bu kurgu akşam otururken aklıma birden bire geldi ve dedim ki neden yazmıyorum .Sonuç yazdım umarım beğenirsiniz

Başlama Tarihi

Ben hiçbir zaman kolay hayattım, olmadı hep zorluk oldu yada aşamalar ve hepsini geçmeye çalıştım ama hayat bana o kadar ,kötü bir darbe vurdu ki keşke dedim keşke rüya olsa ama olmadı .

Şuan babamın tabutuna sarılmış ağlıyordum .Benim tek yaşama sebebim bana ne olursa olsun asla bırakmayan babam keşke bırakıp gitmeseydin baba ben sensiz nasıl savaşacam nasıl koruyaçam kendimi. Hani şöyle bir söz var ya "Her kızın ilk aşkı babalarıdır " diye ben doğduğumda annem babamı terk etmiş ve beni üç gün sonra evin önü bırakıp gitmiş babam kapıyı açmış ve karşısında" mavi gözlü, sarı saçlı, güzel mi güzel bir kız görmüş" ve babam bakar bakmaz benim onun kızı olduğumu anlamış daha sonra beni yemedi içmedi bana baktı bazen yemek yemezdi ,bazen uykusuz, bazense yorgun olurdu ama ben onu anlardım babam yemek yemediği zaman bende yemek istemezdim o uyuyamadığı zaman bende uyumazdım o yorgunken ben ona masaj yapardım yorgunluğu gitsin diye babamda bana bakıp hep gülümsemeye çalışırdı ben onu hep gülen yüzlü mutlu görüyüm diye ama ben biliyordum o gülüşün altında ne kadar acının olduğunu .

"Nisa hadi kızım" yorgun olan gözlerimi yavaşça açtım  babamın tabutuna sarılı bir şekilde duruyordum

"Akif amca almayın benim babamı elimden ne olur götürmeyin bir yere "

"Ne olur" dedim sesim o kadar ağlamaktan yorgun çıkıyordu ki sesimi duyduğunu bile bilmiyordum.

Hadi amcam ama ne olur güzel nisam sen böyle yapınca ben babana verdiğim sözü tutamıyormuş gibi hissediyorum ne olur yapma.

Kafam o kadar dönüyordu  ki ayağa kalkacak mecalim bile yoktu ama zor da olsa kalktım ve babamı götürmelerine izin verdim...

Mezarlığa yürümeye başladığımızda artık ayaklarımda derman kalmamıştı tam yere düşecekken birinin tutmasıyla düşmedim yere .

Kimin beni tutmasını umursam dan yürümeye devam ettim.

Babamı götürüyorlardı benim canım babamı ne olursa olsun yanlız bırakmayan bana ne olursa olsun destek çıkan ne olursa olsun bana hep sevgi gösteren canım babam.

Kızım bana bir şey olursa sakın üzülme, ölsem bile ben senin hep yanında olucam seni asla bırakmacam beni görmek istiyorsan sadece gökyüzüne, bak neden mi çünkü ben sana oradan  hep bakıcam seni o kadar seviyorum ki .

"Kızım sana bir şey diyecem"

"Efendim baba"

"Bana bir şey olursa eğer benim kasanın içinde bir şey var onu al ve sakla güzel kızım ."

"Ya baba öyle konuşma ama ben sensiz yapamam ki"

"Ne olursa olsun yapıçaksın nisa tamamı kızım"

"Tamam baba sen nasıl istersen. "

Aklıma gelen şeyle durmak zorunda kaldım benim o babamın dediği şeyi almam lazım bakmam lazım.

"Nisa ne oldu kızım ?"

"Benim eve gitmem lazım Akif amca"

"Neden bir şey mi oldu"

"Evet oldu babamın bana emanet ettiği bir eşya var onu almam lazım"

"Tamam sen gitme birini gönderiyim ben"

"Tamam Akif amca teşekkür ederim burukça gülümsemeye çalıştım tabi ki de  olmadı"

***

"Al kızım istediğin geldi"

"Akif amcamın elinde bir küçük kutu bir de not vardı"

"Acaba notta ne yazıyordu?"....



ÇIKIŞ "YARI TEXTİNG"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin