Okunmayacagindan eminim ama yinede yazmak istedim. Bu kisim cidden sıkıcı olmuş olabilir ,tamamen kızın hayatini tanitma amacli yazdim bu bolumu .Umarim begenirsiniz
Ayaklarımı yere sürterek önümdeki koca binaya yönelmiş adımlarımı yavaşlattım. Sanki daha yavaşı mümkünmüş gibi.
Tek omzuma taktığım çantama daha çok asılarak korkumun ve stresimin geçmesi için bilmem kaçıncı kez kendime herşeyin daha iyi olacağı yalanını söyledim .Her ne kadar işe yaramasada anneme göre kendimi iyi hissetmem için bunu yapmam gerekiyormuş. Tabi ya, çok işe yarıyor anne korkudan titrememin dışında !
Ah, bu arada size kendimi tanıtmayı unuttum .Ben Mai Turner. Babam annemi ben daha küçükken terk etti bu yüzden annem şu an ruhsal bozukluklar yaşıyor. Çalışamayacak durumda olduğundan yaz tatillerinde çalışarak ona ben bakıyordum , ancak şimdi tatil bittiğinden hem üniversitemin hem de annemin masraflarının altından kalkmam gerekecek .
Ama asıl korktuğum konu bu değil, üniversitem. Lisede okuduğum insanların %90 ı benimle aynı üniversiteye gelecek. İlk başlarda lisenin bitişini kaçış yolu olarak görmüş olsamda 3 koca yılımı daha onlarla geçireceğimi öğrenmiş olmam bu yola koca bir barikat örmüş oldu.
Sormuyorsanız bile anlatacak birilerine ihtiyacım olduğu için üniversiteden korkmamın sebebini söyleyeceğim.
Lise sonda okul projesinden dolayı toplanan paranın esrarengiz bor şekilde kaybolması ve ardından aramada benim çantamdan çıkması üzerine yaz tatiline kadar kaybolan her şeyden ben sorumlu tutuldum .O da yetmezmiş gibi herkez bana 'Psikopat hırsız' diye seslenmeye başladı. Daha ne kadar berbat bir hal alabileceğini düşündüğüm sırada üstüne bir de annemin hasta olduğunu öğrendiler. Zaten bu olaylar yüzünden yanımda kimse kalmadı .Eva ve Ashton dışında.
Aslında neden yanımda olduklarını bile bilmiyorum .Okulun en güzel kızı Eva Evans ve okuldaki neredeyse en yakışıklı çocuk Ashton Myers okula gelmeye bile korkan bir kızın yanındalar. Aslında Ashton 'un neden yanımda olduğuna az çok anlam verebiliyorum ama Eva 'yla ilgili hiç bir fikrim yok. Sonuçta Ashton benin sevgilim, yanımda olmalı değil mi? Umarım.