0.8

8 3 5
                                    

Okumaya başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz.

Yorum yapmayı ve aşağıdaki yıldızı turuncuyla
doldurmayı unutmayın !

Bölüm Şarkısı: Redd-Kanıyorduk 🎶

iyi okumalar <3

~

Güneş_Işığı: Teşekkür ederim. (17:02)

Güneş_Işığı: Utandım sanırım biraz...

KarBeyazı: Utanma benden.

Güneş_Işığı: Biz vardık bu arada İstanbul'a , haber vereyim dedim.

KarBeyazı: Yolculuk nasıl geçti?

KarBeyazı: Yorulmadın mı?

Güneş_Işığı: Yani yolun yarısından çoğunu uyuyarak ve müzik dinleyerek geçirdiğimi göz ardı edersek yorucuydu.

Güneş_Işığı: Müzik demişken, sana şarkı önerebilir miyim?

KarBeyazı: Tabii ki, bunları artık sormana gerek yok, Kızıl.

KarBeyazı: İstediğin zaman şarkı önerebilirsin.

Güneş_Işığı: Sonra başımın etini yedin, sıkıldım artık diye söylenme ama bak!

KarBeyazı: Sıkılmam ben senden.

Güneş_Işığı: Redd-Kanıyorduk

Güneş_Işığı: Şimdi, "bu kız bu şarkıyı bana neden önerdi?" diye düşünebilirsin.

Güneş_Işığı: Ama emin ol çok sonradan senin için anlam kazanacak.

Güneş_Işığı: Bu yüzden iyice dinlemeni ve bu şarkıyı sana önerdiğimi hiç unutmamanı istiyorum.

KarBeyazı: Unutmayacağım, söz.

KarBeyazı: Kötü bir anlam çıkarmamalıyım değil mi bundan?

Güneş_Işığı: Bilmem, nasıl istersen.

KarBeyazı: Peki, nasıl isterseniz Güneş hanım.

Güneş_Işığı: Ben gitsem şimdi ayıp olur mu sana?

KarBeyazı: Yok hayır git tabii.

KarBeyazı: Kuzeninle vakit geçir biz konuşuruz daha.

Güneş_Işığı: Görüşürüz o zaman!

KarBeyazı: Görüşelim, Kızıl.

Güneş_Işığı: Ben de saçlarımı beyaza boyatayım da bak bana kızıl diyebiliyor musun artık?

Güneş_Işığı: Cık cık cık.

KarBeyazı: Boyama, beyaz saç pişmanlıktır.

KarBeyazı: Ama benimki doğuştan olduğu için yapacak bir şeyim yok, boyamak da istemiyorum.

Güneş_Işığı: Siz o saçları bir boyayın da bakın ben size ne yapıyorum Savaş bey!

KarBeyazı: Sakin olun Güneş hanım, siz ne istiyorsanız o.

KarBeyazı: Biz en son vedalaşmıyor muyduk?

Güneş_Işığı: Ay evet ben gidiyordum en son, kız beni bekliyor içeride.

KarBeyazı: Görüşürüz.

Güneş_Işığı: Görüşürüz, öptüm kocaman. (17:21)

KarBeyazı: Öptün mü kocaman? (17:30)

❄️

Savaş'la konuştuktan sonra kuzenimin yanına geçmiştim.

"Nasıl gidiyor? Anlaşabiliyor musunuz?" Direkt Savaş'la ilgili bir soru sorması beni tabii ki şaşırtmamıştı. "Evet, anlaşabiliyoruz. Anlattığın kadar soğuk biri de değil, bana olan yaklaşımını gayet sıcak buldum."

"Onunla anlaşabilmek zordur, Güneş. Kimse sevmez onu sınıfta. Belli ki seni sevmiş, ya da kafalarınız uyuşuyor ki anlaşabiliyorsunuz."

"Hm hm, biraz öyle oldu. Sevdim onu çok." Ne söylediğimin farkına vardıktan sonra biraz utanmıştım. Yanaklarımın kızardığına emindim.

"Âşık mı oldun kız sen bakayım?" Bu sorunun cevabı bende de yoktu. Savaş'ı çok seviyordum, ama ona âşık olup olmadığıma dair en ufak bir fikrim yoktu. Daha önce hiç âşık olmamıştım. Erkeklerle zorunda olmadığım sürece iletişime de geçmezdim zaten. Savaş'layken mutluydum. Onu düşününce kalbim hızla atıyordu. Onun gözlerine bakarken utanıyordum. Garip ve daha önce hiç tatmadığım duygular içerisindeydim. İlk defa böyle bir şeyle karşı karşıyaydım. Belki de kendi bacağıma kendim sıkmıştım.

"Bilmiyorum, gerçekten bilmiyorum. Bildiğim tek şey onu ne kadar çok sevdiğim." Ellerimi sıkıntılı bir şekilde saçlarımın arasından geçirdim ve saçlarımı dağıttım. Yatağın üstünde sırt üstü yattığımda Afra da yanıma uzandı.

"İki ay önce biri bana gelip 'Güneş sizin sınıftaki beyaz saçlıya âşık olacak' dese inanmazdım biliyor musun? Onun birini sevebileceği düşüncesi çok saçma gelirdi. O kadar soğuk biri ki," dedi Afra.

"Belki de siz ona önyargılı bir şekilde yaklaşıyordunuz."

"Olabilir. Bizim sınıftakiler çok zorbadır zaten."

Zorbalığa uğradığı anlarda yanında olabilmeyi çok isterdim. Onun o güzel yüzüyle nasıl dalga geçebiliyorlardı? Diğerlerinden farklı olması bunları hak ettiği anlamına gelmiyordu, kimse bunları hak etmiyordu. Ama ben aklıma koymuştum, Savaş'a saçlarını sevdirecektim. Hiç sevmediği saçlarını birlikte sevecektik.

"Onu şu an neden sevdiğini anlayabiliyorum ama onu görür görmez ilgini çekmesi çok garip gelmişti bana." Afra'nın bunları söylemesi onu nasıl tanıdığımı hatırlatmıştı bana.

"Bunları sonra konuşsak olur mu?"

"Olur tabii de, sence Savaş bunları öğrendikten sonra hayal kırıklığına uğrar mı? Yol yakınken söyle bence, sonra daha çok üzülür."

"Haklısın fakat kendimi hazır hissetmiyorum. Onu hayal kırıklığına uğratan kişilerden biri olmak istemiyorum."

~

Bölüm hakkında düşüncelerinizi buraya yazabilirsiniz.

Sizce Savaş, Güneş'in önerdiği şarkıdan ne anlam çıkarmalı?

Güneş, Savaş'ı hayal kırıklığına uğratacak ne yapmış olabilir?

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!

Seviliyorsunuz🫶

KARBEYAZI | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin