6. Bölüm

1K 17 8
                                    

Herkes bana bakıyordu ne diyeceğimi şaşırmıştım. Anneme testi ve kağıdı eline aldı ve bi bana bi kağıda bakmaya başladı ben ise toma bakıyordum şok olmuş görünüyordu.
"YN KIZIM BUNE HAMİLEMISIN"
"NE ZAMANDIR"
"NEDEN SÖYLEMEDİN"
"BABASI KİM"
"a-anne"
"SÖYLESENE"
"Maria bi sakinleş oturup hep beraber konuşalım"
"NE SAKİNLEŞMESI BENİM KIZIM HAMİLE HAMILE HEMDE BU YAŞTA"
"BABASI KİM HE NE ZAMAN OLDU"
"anne bi sakin olurmusun"
"tamam sakinim anlat"
Masadan kalktık ve kanepeye geçtik herkes bana bakıyordu tom ondan olduğunu anlamış ki somurtuyordu.
"konuşucakmisin"
"evet hamileyim 3 haftalık"
"aman tanrım"
"kimden peki"
Tomla göz göze geldik bana sinirli bakıyordu. Ne diyeceğimi şaşırmıştım. Annem tomdan olduğunu anlamış olacakki benim durmadan toma bakmamdan bi anda toma döndü.
"yoksa siz ikiniz"
"hayır hayır aman Allah'ım bu doğru olamaz dimi kızım konuşsana"
Başım eğik bi şekilde ne diyeceğimi şaşırmış tim tomdan olduğunu anlamış lar Di.
"SİZ SİZ CİDDİ OLAMAZ SİNİZ YAPTIĞINIZ ŞEY NE KADAR YANLIŞ FARKINDA MISINIZ NAPICAZ ŞİMDİ SÖYLEYİN"
Alex bağırmaya başlamış ti ne diyeceğimi bilmiyordum haklıydı yaptığımız çok yanlıştı. Ama bi kere olmuştu geri dönüşü yoktu. Tom hiç bişey demeden evden çıktı. Arkasından Alex de çıktı. Annem mattheo ve ben kalmıştık.
"GİDİP O BEBEĞİ ALDIRACAKSIN"
"NE"
DUYDUN İŞTE ALDIRACAKSIN"
"hayır anne bebeğimi aldırmicam"
"bebeğini öylemi bebeğini aldiracaksin dediysem aldiracaksin"
"ne derseniz diyin bebeğimi aldırmicam"
Yanlarından hemen kalkıp odama geçtim yatağa oturdum ve düşünmeye başladım ben naoacak tim ya tom bu bebeği istemez se ya aldırmak zorunda kalırsam ama ben yapamam onun canına kıyamam.
Kapı çaldı ve girmesini söyledim. Mattheo gelmişti karşıma oturdu.
"neden bana hamile değilim dedin"
"kimsenin bilmesini istemiyordum saklicaktim ama olmadı"
"üzme kendini illa bi yolu bulunur"
"napicam ben mattheo"
"bilmiyorum güzelim bilmiyorum"
Mattheo ya sarıldım ve sadece öyle kalmak istiyordum. Mattheo ya da umut vermek istemiyordum. Onuda üzmek istemiyorum hem Tomla hemde mattheo la biseyler yaşamıştim mattheo yu bilseler herhalde evlatlıktan red yerdim. O sırada kapım açıldı ve annem içeriye girdi.
"tomdan sonra sıra mattheo ya mi geldi"
"Maria abla düşündüğün gibi değil kendisini kötü hissediyordu bende sarıldım bu kadar ortada hiç bişey yok sakin olun lütfen"
Annem kapıyı kapatıp gitti. Mattheo ortamı sakinleştirmeye çalışıyordu. Ve başarıyorduda onun kollarında kendimi çok iyi hissediyordum. Huzurluydum mattheo la
"dışarıya çıkıp hava almak ister misin"
"OLURRR"
Hemen hazırlanıp dışarıya çıktık. Sahil kenarına geldik ve oturmaya başladık. Çok güzel görünüyordu hem deniz hemde mattheo.
"bana öyle bakmayı keser misin"
"neden"
"bilmem istersen bak sen bilirsin"
"mattheo çok yakışıklısın biliyosun dimi"
"sende çok güzelsin"
Başımı mattheo nun omzuna koydum ve denizi izlemeye başladım.
Akşam oluyordu ve eve gitmek için ayağa kalktık. Arabaya bindik ve eve geldik. Herkes oturmuş bizi bekliyorlardi.
"çok şükür evin yolunu bulabildiniz"
"hava almak için sahile gittik anne"
Tom la hiç konuşmamıştık beni görmezden geliyordu yanından geçerken hızlı geçiyordu bakmadan. Mattheo la kanepeye oturduk. Ve Alex konuşmaya başladı.
"Yn canım bebeği napmayi düşünüyorsun"
Ben konuşacak Ken tom lafa girdi.
"tabikide aldıracak"
"hayır tom bebeğimi aldırmicam"
"napicaksin o zaman doğur bak ve benden uzak dur"
"2 gün önce götümden ayrılmıyor dun bebeği duyunca uzak durmu oldu"
"evet öyle oldu varmi diyeceğin"
"çocuklar bi sakin olun yn canım aldırmak istemiyorsun ama napicaksin o bebekle"
"bebeğimi aldırmicam kim ne derse desin o benim bebeğim kendim bakarım kimseye ihtiyacım yok.
" anlıyorum ama aldırman senin için daha iyi olmaz mi"
"ona nasıl kıymami istiyorsunuz Alex abi"
"haklısın bu senin için çok zor ama başka yapacağın bişey yok tatlım"
"hayır var bebeğimi aldırmicam kendim başka eve çıkar doğurur büyütürüm.
Mattheo lafa girdi.
" her zaman yanında olurum bunu biliyosun"
"biliyorum matt iyiki varsın"
Tom sinirli bi şekilde ikimize bakıyordu konuşmaya başladı.
"yanında olurum fln noluyo mattheo bebeğin babası benim"
"o zaman bebeğine sahip çık abi"
"sanane He sanane her şeye atlıyorsun"
"tom susarmisin daha fazla ezilme istersen çocuğu aldır diyen sensin aldırmıyosan da benden uzak dur diyen de sensin şimdi mattheo benim yanımda olduğu için bebeğin babası benim noluyo san fln demen garip istemediğin bebeğin arkasındada durma istersen ha yok ben istiyorum bebeğimi beraber büyütelim diyorsan olur ama sende onu diyecek kapatise yok o yüzden kendine iyi bak tom ben kendim kendi bebeğimi büyütürüm"
Kimsenin bişey demesine vakit vermeden hemen kalktım odama gittim. Kapıyı kapattım ve yatağa geçip ağlamaya başladım. Kendimi çok kötü hissediyordum. Bebeğim vardı ve babası onu istemiyordu hatta kimse matt ve ben tek ne yapacağımı bilmiyordum ağlayarak uyuya kaldım.
Sabah kalktım duşa girip üstümü değiştirip aşşağıya indim herkes masadaydı oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım. Kimseden ses çıkmıyordu. Ben konuşmaya başladım.
"bebeği aldıracam"
Herkes"NE"
"duydunuz işte istediğiniz olucak aldıracam"
Annem Alex ve tom çok mutlu görünüyordu annem konuştu.
"hemen kahvaltı dan sonra gidelim o zaman"
"ben kendim giderim size gerek yok"
"iyi peki o zaman canım kızım sen bilirsin"
Hiç bişey demeden masadan kalktım ve odama gittim üstümü değiştirip evden çıktım arkamdan matt geldi ve bin benim arabaya dedi.
"ben kendim giderim matt teşekkür ederim gerek yok"
" bin Yn konuşucaz"
Fazla uzatmadan arabaya bindim. Hastaneye sürdü ve aşşağıya ineceğimde beni durdurdu.
"Yn aldiracagina emin misin daha dün istemiyordun noldu birden bire"
"bende bilmiyorum matt aldırmak belki en iyisidir"
"ya aldırmaman en iyisiyse bunu bilemez sin yn"
"matt ben ne yapacağımı bilmiyorum"
"aldırma Yn benim diğer eve gidelim konuşalım istersen"
"olur matt"
Arabayi çalıştırdi ve mattheo nun evine geldik geçen bölüm geldiğimiz.
"otur bakalım"
Oturdum ve yanıma matt oturdu.
"sence aldırmalimiyim"
"hayır zorunda değilsin"
"bilmiyorum bilmiyorum matt kendimi çok kötü hissediyorum"
"sakin ol ben hep senin yanında olucam hangi kararı vericek olursan ol ben hep senin yanındayım Yn bunu sakın unutma"
"biliyorum matt iyiki varsın sen olmasan bu kadar iyi olacağımı düşünmüyorum"
"bişey değil her zaman iste her zaman senin yaninda olurum Yn bundan asla şüphe durma"
Mattheo ya sıkıca sarıldım oda bana sarıldı
"aldıracak mısın"
"bilmiyorum matt bilmiyorum"
"bak ne diyecem bence aldırma beraber istersen bu eve yerleşiriz beraber büyütürüz istermisin"
"aslında olabilir matt ama kendimi sana karşı mahçup hissederim abinle birlikte oldum ve onun çocuğuna hamileyim ve sen bize bakicaksin bu çok kötü bi durum"
"hayır hayır sakın öyle düşünme ben senin her zaman yanında olurum ve hiç sorun değil babası ben olarak bilicek babası ben olurum annesi sen hiç sorun değil kendini üzme seni seviyorum yn"
"bende seni seviyorum matt bende seni"
Bi anda dudağıma yapıştı ve bende karşılık verdim kucağına geçtim ve daha sert yiyişmeye başladık beni kanepeye geçirdi ve nazikce kanepeye koydu. Üstünü bi hışımla çıkardım ve oda benimkileri çıkardı.
Boynumdan başladi ve aşşağıya doğru öpmeye başladı karnımı okşadı ve öptü sonra bana döndü.
"bence bu kadar yeter hamilesin unutma"
"ahh evet bazen kendimi fahişe gibi hissediyorum hem abin hem sen"
"şşş öyle deme artık sadece ben unutma"
Başımla onayladım ve dudağıma yapıştı bende karşılık verdim ve beni kucağına aldı yukarıya odaya götürdü. Yatağa yatırdı ve üstüme pijamaları giydirdi ve sarılarak uyuduk.

6. Bölüm sonuu evet aşklar bu bölümde böyleydi bunlar matt la olsunlar en iyisi bugün düğüne gidicem akşam atamam yarın artık hadi öptümmm iyi okumalar yorum yapmayı unutmayın muahhhhhhh

Tom Riddle&Mattheo Riddle Üvey abilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin