Bölüm 17 ▪︎düğün

221 16 4
                                    

" Final yaklaşıyor gibi..
bu kitabı Rranee izlerken birden aklıma geldi. Çok alakasız ama geldi. 
Neyseh.

Oy ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederimm
__________

Dolan gözlerimle başımı salladım.
"Evet...evet sevgilim"

Gülümsemiş ve yüzüğü parmağımdan geçirmişti. Kollarımı boynuna doladım. Oda elini belime dolamış kokumu içine çekmiş saçlarıma öpücükler kondurmuştu.
"Seni çok seviyorum"

"Bende..çok seviyorum"
Geri çekilmiş ve alnıma öpücük kondurmuştu.

•••

Düğün günümüz.
Gözlerimi mutlukla açtım. Jungkook bana gülümseyerek bakıyordu.
"Günaydın Karıcım"

Güldüm.
"Daha evlenmedik"

"Her şekilde benimsin. Ne fark eder?"

Dudağıma küçük bir öpücük bıraktı bende yataktan kalktım ve banyoya ilerledim.

Bugün yoğun bir gün olucaktı.
Banyodan çıktım ve üstümü değiştirmek için dolabın önüne geçip kıyafet seçmeye başladım.

"Kendini fazla yorma bebeğim"

"Hep evlenmiyorum Jeon. Herşey çok güzel olsun istiyorum"

"Ben gece daha çok yorulursun diye dedim"

Göz devirdim. Kıyafetlerimi alıp banyoya girdim.
"Kocanın yanında niye giyinmiyorsun!"
Tekrar göz devirmek istedim ama gözlerim artık bu işkenceyi çekmek istemiyordu.

Giyinince banyodan çıktım. Jungkook yoktu. İlk olarak annemin yanına gidecektim. Düğünün bugün olduğunu söylemeliydim.

"Annemin yanına gidelim"
Görevli beni onaylamış ve önden ilerlemişti. Zindanların yanına gelince durmuş ve bende ilerleyip annemin olduğu zindana yaklaştım. 
Beni görünce oturduğu sandalyeden kıpırdamadı ve bana bakmaya devam etti

"Neden geldin?"

"Bugün evleniyorum. Yanımda olmalısın."

"Asla.."

"Neden? Neden benim seçimlerime saygı duymuyorsun?"

"Pardon Lena Hanım çok özür dilerim! Babanızın katili ile birlikte olmanıza tabiki saygı duyuyorum! Düğün gününüzde benim en mutlu günüm!"

"Peki..."

Yanından ayrıldım. Üzülmüştüm. Bir yandan haklı geliyordu. Annem sonuçta.  Onu hep önemsiyor oluyordum.

Anisis beni yanına çağırmıştı. Düğün elbisemi o hazırlamıştı ve organizasyonu da o yapıcaktı. Tek oğlu vardı herşey mükemmel olsun istiyordu oda. Annemde böyle olsaydı keşke.

Anisis'in yanına gidince önünde eğildim ve oda gülümsemiş ve yanına gelmem için koltuğu işaret etmişti bende yanına oturdum.

Save Me||ᴶᴶᴷ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin