Keyifli okumalar
____________Sanırım hayatımdaki mutluluğu bulmuştum. Kucağımda daha yeni doğmuş ama 1 aylık gibi duran gözlerini açmış bana bakan bebeğimle mutluluğun doruklarını yaşıyordum.
"Ah çok tatlı"
Anisis bebeğimin yanağını işaret parmağının arkasıyla Nazikçe okşadı.
Doğumumda o yardım etmişti.Jungkook ise ikimizin yanında durmuş bebeğe hayran hayran bakıyordu.
"Jeon..sana benziyor bebeğimiz(jiminimiz)"Gülümlemişti bende bebeği ona doğru uzattım.
"Almak ister misin?"Başını olumlu anlamda sallamış ve bebeği çok nazikçe alıp izlemeye başlamıştı. Sanırım hala baba olduğuna inanmıyordu.
Bebeğin boynuna burnunu yaklaştırıp gözlerini kapatmıştı.
"Lena al bakalım,iç bunu..hızlı iğleşiceksin""Tamam"
Verdiği iksiri içtim ve boş şişeyi ona verip bebeğime döndüm.
"Acıkmış olmalı,emzirmelisin"Başımı salladım ve bebeği kucağıma aldım. Gömleğimin düğmelerini açtım ve göğsümü südyeminimden ayırdım. Anisisde o sırada bebek odasına gidip uyuması için yerini hazırlayacağını söyledi.
Meme ucumu minik dudaklarını yaklaştırdım. Hemen ağzını araladı ve emmeye başladı. Jungkook onu izliyor gülümsüyordu. Alnıma bir öpücük kondurdu.
"Hiç düşünmemiştim..baba olacağımı,ailem olacağını ama sen bunları sağladın..hayatımda bir mutluluk daha yaşadım. Oğlumuz oldu.."Bakışlarını bebeğe çevirdi. Bebeğim birden boğulduğunu belirten öksürükler çıkarınca meme ucumu ağzından çekip sırtını hafifçe ovdum.
Öksürüğü geçmişti ama ben kalp krizi geçirecektim. Çok korkmuştum. Evet kesinlikle ebeveynlik zordu.
"Bu normal mi?"
"Evet..hızlı içmiş olmalı"
Jungkook beni onayladı ve ayağı kalktı.
"Senin için bişiler getireceğim..oldukça yoruldun"Başımı salladım ve bebeğime döndüm meme ucumu ağzına uzatınca ağzını açmamıştı. Sanırım doymuştu.
Gözleri açık bana bakıyordu. Çok tatlıydı!
"Jimin.."
İsmini dudaklarımda fısıldarken gözleri kısılmıştı. Gülüyor muydu?Anisis içeri girdi.
"Jimin uyusa iyi olur 17 saat uyuması gerekiyormuş..öyle okudum"Güldüm ve bebeğimi onun kollarına bıraktım.
"Peki götür ben duş alıp yanına geleceğim""Emzirdin mi?"
"Evet"
"Ama aç hala üstündeki kıyafetleri yiyor"
Bebeği tekrar kollarıma bıraktı. Bende meme ucumu onun ağzına uzattım. Ağzı tekrar emmeye başlayınca yine boğulmuştu. Emmeyi bilmiyor muydu?(babası öğretsin)
"Ah şey sütün çok mu hızlı geliyor"
Meme ucumdan akan sütü sildim ve hafif göğsümü sıktım az geliyordu. Bebeğim emmeyi bilmiyordu.
"Hayır hızlı değil."
"Tekrar dene"
Meme ucumu tekrar minik dudaklara yaklaştırdım ama ağzını açmadı.
"Bebeğin melez acaba..bizim gibi mi besleniyor"Bakışlarımı ona çevirdim. Olabilir miydi? Ama kalbi atıyordu. Vampir nasıl olabilirdi ki?
"Kalbi atıyor Vampir nasıl olabilir?"
"Melez tatlım..büyücü ve vampir"
"Bunun imkansız olduğunu duymuştum"
"Bu bebek bir ilk işte. 10 yaşına gelince büyü yapabilecek"
Başımı salladım. Yanıma geldi ve komidin(neydi yaw) üstünden küçük biberonu alıp masadaki kan torbası ile doldurmaya başladı.
Tedirgindim. İçmesini istemiyordum ama melezdi. Olabilirdi.
Anisis bebeği kucağına aldı ve biberonu ona uzattı. İçtiğini görüyordum. Anisis gülümsemiş bana kısa bir bakış atıp ger bebeğe dönmüştü.
Jungkook odaya girdi ve elindeki tepsiyi masaya bıraktı. Bana gülümseyerek yaklaşıcakken bebeği gördü ve durdu.
"Anne napıyorsun?""Jimin'i besliyorum?"
"Onun emzirilmesi gerek"
Anisisden bebeği alacakken konuşup onu durdurdum.
"İçmiyor Jungkook..o melez"Dudaklarını yaladı ve benim yanıma geldi.
"Hadi gel senin için bişiler hazırladım ama tadı güzel mi bilmiyorum.."Gülümsedim ve yataktan kalkıp masaya ilerledim. Anisis Jiminle odadan çıkmıştı. Jungkook yanıma oturdu ve beni izledi.
"Kalbi atıyo..nasıl bir melez bu?"
"İnsan olmadığı kesin..10 yaşında büyücü olabilicek o zamana kadar bir vampir"
"Kalbi atan bir vampir ilk defe duyuyorum"
"Bende öyle ama mümkünmüş."
Başını salladı.
"Oğlumun yanına gidiyorum. Kendini zorlicak bir şey yapma"Onu onayladım. O gidince yemeğimi bitirip banyoya ilerledim. Duş almalıydım.
1 hafta sonra
Bebeğim 1 haftalıktı ama 2 yaşında gibiydi birinci yaşının doğum gününü kutladığımız gibi 2. Yaşını da kutladık.
Yürüyordu ama konuşamıyordu bazı kelimeleri söyleyebiliyordu. Anne baba gibi.
Elindeki oyuncağı yere fırlattı ve ağzını o şekilde yapıp şaşırmış bir surat yaptı. Bu Haline güldüm ve elimdeki eldivenleri çıkardım. Su kabını aldım ve oğlumun elini tutup su kabının tutma yerine koydum ve bende tutup birlikte sulamaya başladık.
"Annne!"
"Efendim bebeğim?"
Diğer eliyle çiçekleri işaret edip bişiler söylemişti ama ne dediğini anlamıyordum.
(Kardeşimden gördüğüm şekil yazıyorum kimse demesin aaaa nasıl konuşamıyor)"Oğlum.."
Jungkook'un sesiyle jimin elindeki kabı bırakıp koşarak kollarını açan babasına gitmişti. Kesinlikle benden çok babasını seviyordu ama buna üzülmüyordum Tabiki.
İkisi birbiri ile ilgilenirken bende Anisis'in yanına gitmek için yanlarından ayrıldım.
2 hafta sonra*
Jimin çok hızlı büyümüştü. 9 yaşındaydı!
Her geçen gün daha da büyüyordu. Taehyung bunun için iksir yapıyordu ama pek başarılı olmuyordu.Anisise bu konuyu konuşuyorduk. Oda jimin için endişeliydi. Hep böyle hızlı mı büyücekti.
"Anne babamı gördün mü?"
Gözlerimi bana yaklaşan oğluma çevirdim. Oldukça yakışıklı bir oğlum vardı.
"Hayır babanı görmedim tatlım ama birazdan gelir buraya. Burda bekleyebilirsin"
Başını sallamış ve Anisinin yanına oturmuştu. Anisis ona gülümsemiş ve alnını öpüp ona bir bardak uzattı. Bakışlarımı başka yere çevirdim. O sırada kapı açılmış ve içeri Jungkook girmişti.
"Karıcım.."
Benim yanıma gelecekken jimin hızla yanına gitmişti ama bu normal bir hız değildi.___________
Ay Jimin ne hızlı büyüyor 1 haftaya kalmak askere de gider puahahhaNeyse umarım beğenmişsinizdir
V A N E S S A
________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me||ᴶᴶᴷ ✓
VampirosTamamlandı.. Kalbim sana ait... #Vampir (#18) 18.05.2023 01.08.2023