4. Bardağımı da bitirip masaya bıraktım.
Jungkook ile yaşadığımız romantik anda benim susamamla bozulmuştu"Biraz daha ister misin?"
"Imh hayır,yeterli"
Peçete ile dudağımdan akan kanı silmiştim."Böyle olduğun için mutlu musun?"
"Mutlu mu görünüyorum?"
Verdiğim cevapla dudaklarını birbirine bastırıp kan torbasını dolaba koydu."Ama benimle olduğun için mutlusudur"
Göz devirip güldüm.
"Aslında istemesem bile bir şekil Yan yana geliyoruz"Bana doğru eğilip sırıttı.
"Kabul ediyorsun yani?""Neyi?"
"Birbirimiz için yaratıldığımızı. Kader bizi bir araya getiriyor."
"Ya da sen hep benim peşimde dolaşıyorsun"
Güldü ve geri çekildi.
"Olur. Yanında olmayı seviyorum"
Gözlerimin içine bakıp gülümsemişti. Bende gülümsedim ve masadan kalktım."Hadi bana anılarımı göster. Nasılsa bunun için burdayım"
"Sadece benim istememle olmuyor seninde görmeye istekli olman gerekiyor"
"İstekliyim"
"O Zaman ilk olarak bahçeden başlayalım en Sona da yatak odasına gideriz"
Demiş sırıtarak önümden geçip bahçeye çıkmıştı.Bende peşinden gidip etrafa bakmıştım. Beyaz güllerle çevrili bir bahçeydi.
"Beyaz Gülleri çok severdin sen gittikten sonra daha da çoğalttım"
Güllere yaklaştı ve yapraklarına dokundu.
"Hala seviyorum"
Verdiğim cevapla tebessüm etti.
"Biliyorum"
Güldüm.
"Benim hakkımda bilmediğin bir şey de var mı?"
Güllerden gözlerini çekip bana baktı."Var"
Ne diye soracakken gözümün önüne gelen görüntüler ile sustum be izledim. Mini ben yanımda durmuş Gülleri suluyordu.
"Jeon biraz daha su getirir misin?"Mini ben konuşmayı bitirmiş ve 5 sn sonra Jungkook hızla yanında su ile belirmişti. Mini ben gülümsemişti.
"Teşekkür ederim sevgilim""Başka bir isteğiniz var mıydı prensesim?"
Mini ben düşünmüş ve konuşmuştu.
"Yanımda olman yeterli"Jeon mini Benin dudağına kısa bir öpücük bırakıp yanındaki ağacın yanına oturup sırtını ağaca yasladı ve mini beni izledi. Bu görüntülerde birbirimize aşık gibi görünüyorduk.
"Bana neden öyle bakıyorsun?"
"Nasıl bakıyormuşum güzelim?"
"Hmm yicek gibi"
Jeon gülmüştü."Evet yiyeceğim"
Mini ben elindeki sulama kabını bırakıp Jeona döndü.
"Acıktım hadi bir şeyler yiyelim."
"İlk önce beni doyurmalısın"
"Nasıl?"
Jeon dudaklarını yaladı ve mini beni süzdü. Mini ben ne kastettiğini anlamış gibi güldü ve arkasını dönüp koşarak içeri girmeye çalıştı ama Jeon gücünü kullanıp koşarak onun önüne geçti ve mini Benin dudaklarına yapıştı. Mini ben ise durumdan memnun karşılık verdi. Jeon elini kalçasına koyup okşadı ve kucağına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me||ᴶᴶᴷ ✓
VampireTamamlandı.. Kalbim sana ait... #Vampir (#18) 18.05.2023 01.08.2023