Altay Bayındır

1.7K 57 32
                                    

Altay'ın kız kardeşi Aleyna senden birkaç yaş daha küçüktü ancak yine de çok iyi anlaşıyordunuz. Abisi Altay ise senden 6 yaş büyüktü. Onun ailesi ve senin ailen bir şey konuşurken hep Altay abin diye bahsediyorlardı ama sen onu abin olarak görmemiştin hiç. Zaten çok da fazla görüşmüyordunuz. 

Bir gün Aleyna sizin eve gelmek istemişti ama henüz biraz küçük olduğu için ailesi tek gelmesine izin vermemişti. bu yüzden de Altay'la beraber gelmek zorundaydı. 

Aleyna size her geldiğinde kahve yanında yemek için tatlı yapıyordun. Eskiden ortak arkadaşınız Tuğçe ile geliyorlardı size ama Tuğçe şehir dışında olduğu için bu sefer Altay'la geliyordu. 

Zil çaldığında son kez saçını düzeltip kapıyı açtın. Aleyna'yla sarılmıştınız, ardından Altay girmişti eve. Elini tokalaşmak için uzatınca senin elini kendine doğru çekip sarıldı sana. Şaşırmıştın ama belli etmeden sırtını sıvazladın ve geri çekildin.

Hep beraber salona geçmiştiniz, Altay telefonuyla uğraşıyordu ama arada sana baktığını da görmüştün fakat pek önemsememiştin. Aleyna birden kahve içelim yaa diye bağırdığında gülüşmüştünüz. Aleyna'yla beraber mutfağa geçtiniz ve kahveleri hazırlamaya başlamıştınız.

Aleyna: (bağırarak) Abiii kahve içiyon muu

Altay: Bağırma lan içiyom

Aleyna'yla kahveleri ve tatlıları hazırlayıp salona geldiniz. Altay brownieyi yiyince birden yüz ifadesi değişti ve kaşlarını çattı. İçinden aha bir şey oldu ne var olabilir ki içinde dedin.

Altay: Bu brownie hazır mı

Y/N: Hayır ben yaptım niye ki?

Altay: Bayağı iyi olmuş

Diyip tekrar brownieye gömüldü. Kahveleriniz bittikten sonra muhabbet ederken Altay artık muhabbetinizi dinlemeye başlamıştı. Aleyna tuvalete gidiyorum dedi ve gitti. Altay ise sana bakıyordu

Y/N: Ne var?

Altay: Ne ne var?

Y/N: Niye bakıyorsun?

Altay: Niye mi bakıyorum?

Y/N: Soruya soruyla cevap verme

Altay: Nasıl soruya soruyla cevap verme

Y/N: Böyle işte

Altay: Nasıl böyle işte

Y/N: (mırıldanarak) ay kanser olucam

Altay: Y/N bi gelsene sen

Y/N: Nereye

Altay: Yanıma

Y/N: Nasıl yanıma

Altay: (gülerek) ya yapma tamam gel işte

Koltuktan kalkıp yanına oturdun ve Altay başını sana doğru çevirdi. Sana yaklaşmaya başlıyordu

Y/N: Ne yapıyorsun

Altay: Çok güzel kokuyorsun

Y/N: T-teşekkürler?

Altay seni yanağından tutup kendine yaklaştırdı ve dudaklarınızı kavuşturdu. Çok nazik öpüyordu ve hiç geri çekilmek istemedin. Birden kapının açılma sesini duyduğunuzda ikinizde geri çekildiniz. Altay'a baktığında rujdan dolayı ağzı kırmızı olmuştu. Aleyna'yı oyalamak için hızla koltuktan kalktığında masada duran ıslak mendili ona attın ve ruj dedin.

 Aleyna'yı oyalamak için hızla koltuktan kalktığında masada duran ıslak mendili ona attın ve ruj dedin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

istekler bu satırın altına

vote atin sonraki bolumde gorusuruz

football players - one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin