Szkoła

17 4 0
                                    

-Lilia wstawaj bo się spóźnisz -powiedziala  mama wchodząc do mojego pokoju - za godzinę musisz wyjść z domu .

-Juz wstaje -odpowiedzialam i ruszyłam w stone szafy .

Wybrałam czarną dopasowaną sukienkę do kolan  ,do tego białe trampki które kupiłam ostatnio ,założyłam mój ulubiony pierścionek i poszłam się malować .
Mój makijaż nie był mocny . Nałożyłam korektor gdzie trzeba było coś zakryć ,pomalowałam rzęsy ,nałożyłam trochę różu i zrobiłam kreski .

Nigdy nie podobałam się sobie ,nie potrafiłam wyjść z domu bez makijażu albo w topie . Moje problemy z samoakceptacja zaczęły się jak miałam 5 lat . Nie miałam wtedy płaskiego brzucha a jako małe dziecko miałam słabą psychikę .
Rodzice zaczęli wtedy komentować ze źle wyglądam oraz odcinać mnie od jedzenia . Schudłam i trzymałam dietę żeby znowu nie usłyszeć tych słów od rodziców . Nienawidziłam ich , byłam wpadką, nigdy nie chcieli mieć dzieci . Zawsze mieli mnie gdzies ,bawili się jak nastolatkowie często zapominając o mnie .

Zeszłam na dół ,nikogo już nie było w domu . Stwierdziłam że nie chce nic jeść więc wzięłam sok z lodówki i wsadziłam go do torebki po czym poszłam do szkoły .

Weszłam do budynku i udałam się na halę sportową . Okazało się że doszła do naszej klasy jeszcze jedna dziewczyna . Wyglądała na zagubiona więc stwierdziłam że podejde do niej ,nie wyglądała na osobę która chciałaby mieć znajomych .

-Hej ,jestem Lilie-powiedzialam podając jej rękę

Dziewczyna spojrzała się na mnie jakby zobaczyła ducha po czym podała mi rękę .

-Milo mi cię poznać ,jestem Olivia- odpowiedziała i się lekko uśmiechnęła .

Rozmawialysmy przez całą ceremonię zaczęcia na nowo tego cyrku .Okazało się że się przeprowadziła  . Miała rodziców po rozwodzie i mieszkała teraz z mama w naszym miasteczku . Dowiedziałam się że lubiła malować ale nigdy nikomu nie odważyła się pokazać swoich prac .

Po rozpoczęciu wymieniłysmy się numerami i poszlysmy do domów . Jak się później okazało ,mieszka niedaleko mnie .

Weszłam do domu i udałam się do swojego pokoju w poszukiwaniu spokoju . Położyłam się na łóżku słuchając muzyki ,nie wiem kiedy zasnęłam .

UnwantedOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz