Herkese merhaba . Okunma sayımız gün geçtikçe artıyor ve bu beni çok mutlu ediyor .
#polis 'de 120 . Sıradayız. Hepinize tesekur ederim .
Özür dileyerek söylüyorum ki assagida olan şarkıyı bulamadım kusura bakmayın.Satir aralarına yorum yaparsanız ve oy verirseniz mutlu olurum . Tesekur ederim .💖🥺
🌸
Acaba biri şu güneşe söyleyebilir mi biraz daha geç doğsa.
Hayir yani niye bu kadar erken doğuyor bu .
Sanada günaydin Manolya dediğinizi duyar gibiyim . Günaydin ama bana daha
günaymadi .Savci olmakta zor be .Her neyse istemeye istemeye yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledim .
Suyu ayarlayıp duşa girdim .Banyodan çıktıktan sonra saçımı yapıp üzerimi giyindim .
Kısa bi makyaj yapıp çantamı aldim ve odamdan çıktım.Ay söylemeye unuttum . Yarın abimin nikahi var . Ve bende herseyi son güne bırakan birisi oldugum için bu gün adliye çıkışı canım biricik kuzenim ile alışverişe gidicez . Asla onu tehtit etmedim (!) Kendi istegi ile geldi.
Saate baktığımda daha bir saatimin olduğunu gördüm. Hızla mutfağa gidip masaya oturdum .
Yemek önemliydi canım.
"Gunaydin canım ailem ."
"Gunaydin kizim ."
"Gunaydin bebegim ."
"Hehe gunaydin " diyen abimle saskinca ona baktım . Noluyor be .
"Abi iyimisin ? Senin kafan bi yere fln çarpmadı inşallah. "
Abim çatık kaslariyla bana bakmaya devam etti. Kafami noluyor der gibi salladım.
"İnsan abisinin en mutlu gününü unuturmu be. Kiz istemeye unuttun hadi neyse . Nikahi da mı unuttun."
Derin bir nefes aldım . Bu çocuk beni öldürecek.
"Abi unutmadım ki . Her şeyi son güne bırakmayı seviyorum biliyorsun bu gün Aslı ile elbise almaya gitcez zaten ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANOLYA
Action🎖#Polis'de 42.sıradayız 🎖#evlilik 'de 6.sıradayız💖🥺 Savci olan Manolya arkadasini kaybettiği restoranta onu anmak için gider . Ve Üsteğmen olan Ali Galip ona hayran kalır. Kader ağlarını onlar için örer. Bakalım neler yaşayacak bu iki aşik.