het is ochtend en ik schrik wakker. Heb ik serieus geslapen? vraag ik me af. Ik zie dat ik de eerste ben die wakker is.
Hey " hoor ik een stem van naast me verluisteren" het is Owen. " Ben je allang wakker? vraag ik aan hem.
Ja ik ben al een tijdje wakker zegt hij met een slaap stem" We moeten wel stil zijn sis ik" Ik kijk om me heen en iedereen ligt om en om. " owen ligt naast Britt, Anouk ligt naast Daan, Noor naast Samuel en Jessica naast Nils. Rein ligt met z'n handen om me heen. ssssht ga slapen, hoor ik Noor verluisteren"
Jaja is goed, we gaan wel even naar Woonkamer.ik en Owen hebben een idee, we pakken de schuimgel van Owen en smeren dat op de gezichten van de oh zo leuke vrienden van ons. WAKKER WORDEN, " schreeuwen we" iedereen word chagrijnig wakker.
Wie heeft dit gedaan? riep anouk boos!
ik en Owen renden weg. Later bij het ontbijt was ons plan om naar het Hulsbeek te gaan.
Ja leuk! zeiden we in koor.
heeft iedereen zwemkleding bij zich? vroeg Daan"
Ja alleen we hebben geen fiets zeiden ik en Jessica.
Komt goed zei Rein, Lisa je kan wel bij mij achterop. en Nils kan bij Jess.OP HET HULSBEEK
ANOUK;
ik denk dat ik Daan weer leuk vind maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen. ik loop naar Noor toe en vertel rustig wat ik wil zeggen.
Ze zegt dat ik hem gewoon moet zeggen wat ik van hem vind en dan kom ik er vanzelf wel achter wat hij van mij vind.
Noor verteld me dat ze op Samuel is en toen ik dit hoorde was ik echt verrast maar ook weer niet want zoiets had ik al gedacht.WEER BIJ MIJ;
Ik lig op het strand te zonnen op mn handoek toen ik ineenkeer een schaduw zag. Het was Rein die naast me kwam liggen met z'n o zo mooie handoek met superman erop.REIN;
Lies, ik denk dat het goed klikt tussen onze vriendengroep. Alleen heb ik een vraagje, ofja meerdere vragen.
Is Anouk op Daan? ja volgens mij wel zei ik" En is Noor op Sam? " ja ik heb zwaar het gevoel van wel. En ik denk ook dat Owen en Britt iets krijgen en Nils en jessica sowieso. " ja schud rein, alleen Nils durft geen risico te nemen"WEER BIJ MIJ;
Rein staat op en pakt mn hand en trekt me omhoog, hij zegt klim op mn rug, ik denk wtf maar toch deed ik het. "LAAT ME NIET VALLEN " schreeuwde ik terwijl hij wegrende, hij rende het Hulsbeek in en en gooide me in het water, ik rende achter hem aan en pakte z'n arm vast en sleurde hem naar beneden. hij viel om boven op me, gelukkig was dit een ondiep stukje dus we kwamen niet onder water. Hij gaf me een kusje en stond op en rende voor me weg. toen ik achter hem aan wou rennen hoorde ik ineenkeer LISA KOM HET WATER UIT! " het was Britt, ze wou vertellen dat er net iets is gebeurd. OMG LISA DIT MOET JE HOREN, DAAN HEEFT ANOUK VERKERING GEVRAAGD! " wauw zei ik wat een Nieuws, JA MAAR ER IS NOG IETS OWEN HEEFT ME OOK GEVRAAGD! OMG NEE BRITT DAT MEEN JE NIET!! " schreeuwde ik"
JE LEEST
Girlfriend? Ornah?
FanfictionIn dit verhaal gaat het over Lisa en haar beste vriendinnen; Anouk,Jessica,Britt. Anouk die heeft al een tijdje een oogje op de oo zo knappe Daan Zwierink. Maar dan krijgt Daan wat met Charell. Er is een hoop liefde en haat tussen deze mensen. Wie...