Hoofdstuk 9

30 2 2
                                    

"IAMHERETOWAKEUOP TUTUTUTUTU TUTUTU" Ah wie heeft die kut wekker gezet, schreeuw ik."
Rustig rustig zegt Daan"
Rein word wakker en duwt me tegen m aan. Goodmorning" zegt hij.

LIEESSS, NOOR EN SAM KOMEN ZO! " schreeuwt anouk" Alleeen, ze weten van elkaar nog niet dat ze komen!' giecheld de hypere anouk"

Ik ga me omkleden zegt Rein.
Ja ik ook" zeggen Anouk en Daan.
Voordeel. Dat ik me al heb omgekleed"

DINGDONG" Jahoor we hebben een beller. schreeuwt Daan vanuit boven. Ik loop naar de deur en trek m open. Tis Noor" Heyhoi! zegt Noor" Waar zijn de anderen?

Euh die zijn zich boven aan het omkleden, zeg ik "

DINGDONG" daar hebben we de 2e beller! schreeuwt Rein"

Hey Samm. " ik loop naar sam en geef m een knuffel. Alles goed?

Ja tuurlijk met jou?
HIER SAMUEL! hoor je Daan en Rein vanuit de trap roepen"
Joow, schreeuw anouk vanuit de badkamer

Loop maar mee wil je wat drinken ofso?
Ja lekker zegt sam en gaat zitten. Hier Noor jou had ik nog niet gezien. Sam loopt naar Noor en gaat naast haar op de bank Zitten.
" ik pak mn mobiel en loop naar boven om mn tanden te poetsen"

Rein staat boven aan de trap en pakt me vast en zoent me.

Gehe eindelijk klaar met tanden poetsen zie ik Daan en Anouk staan zoenen. Dus ik loop naar beneden toe waar rein staat te filmen.

Wat film je? ik loop meer de kamer in en zie Noor en Samuel zoenen. OEEEHOEEEH ik pak mn mobiel en maak foto's voor snapchat.

Even later bij de fietsen komen Noor en Samuel aangewandeld hand ik hand.
We zijn nu officieel een stel zegt Noor. Ja knikt Samuel"

DAAN EN ANOUK SCHIET OP WE WACHTEN!
Jaja we komen al!

Girlfriend? Ornah?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu