Hoofdstuk 10

30 2 2
                                    

Wat gaan we eten? vraag ik hongerig"
Euh, idontknow, ik kijk wel eff wat we thuis hebben dan maak ik wel wat voor ons. " zegt Noor"
JEASS, ER IS NOG SPAGHETTI!! "schreeuwt Noor" ik kook wel zegt ze erachteraan
Joo isgoed, mn ma zegt dat het goed is dat ik vanavond blijf slapen omdat het vakantie is.
Omg beter, zal ik vragen of Sam en Rein vanavond komen? "vraagt Noor" of doe jij dat maar dan ga ik koken"zegt noor"
Joo isgoed"

Appje naar Rein💖;
ik; Hee ik logeer vanavond bij Noor😂, ze vroeg of je langs wou komen samen met Samm? heb je daar zin in? xxx

" rein is online en reageert meteen terug"

Rein; Jaatuurlijk, ik heb altijd zin om bij jou te zijn. Hoelaat wil je dat we komen? ik ben vanavond ook alleen thuis ik vraag wel of sam bij me blijft pitten, xxx

~JA NOOR, REIN KAN KOMEN!, hoelaat mag hij komen? " vraag ik"
Euh hij mag anders wel mee eten ik begin nu met koken ik gooi er wel genoeg in "zegt Noor vrolijk"
Joo isgoed ik zal m appen!~

Ik; Je mag nu ook mee eten noor gaat koken x
Rein; Ja isgoed, had toch verder geen plannen voor avond eten. ik heb Sam geappt en hij zou nu zo bij me komen als hij er is komen we eraan! x (ongeveer 10 minuten misschien langer jeweet maar nooit bij Samuel) 😂😂🙏🏽
Ik; Okeei isgoed xx totsoo😽

Lies ik ga even snel naar de winkel hier om de hoek we hebben geen melk meer! "zegt Noor"
okee! "zeg ik"
Ik loop naar de bank en ga zuchtend zitten. "tudud"
ik kijk naar mn berichtje
Bericht van Rein💖; we gaan nu weg!x
Ik doe mn mobiel weer uit en ren naar boven en doe snel even mn makeup en haren.

Bij rein;
Oke hier woont Noor, ik bel wel even aan!
Zijn ze niet thuis ofso? zegt Samuel"
Ik kijk door het raam en zie iets vlammend. wow wtf het raam is ook warm. ik kan niet zo goed zien wat daar binnen gebeurt kom we lopen om. "zeg ik"

Bij mij Noor;
Omg kut ik heb niet tegen Lies gezegt dat ze moest opletten op t vuur.
ik pak mn telefoon.
Huh wat waar is mn telefoon?.
Kut hij ligt nog thuis.

Bij mij weer;
Ik hoor ineenkeer geschreeuw vanaf beneden ; LISAAA LISAAA WAAR BEN JE LISAAA!!!
ik loop nieuwschierig naar beneden om te kijken wat het is"

OHMYGOD, tot mn schikking zie ik ineenkeer dat de helft van de kamer in brand staat. ik weet niet wat ik moet doen, en begin spontaan te hyper fentileren"
LISA LISA KOM HIER HEEN"
Huh wat wie is daar, het word wazig voor mn ogen" ik loop stukje verder en voor dat ik t weet val ik bewustloos om"

EVEN LATER;

Lisaa, lisaa wakker worden. ik voel warme handen op mn gezicht en begin wazig te zien.
Ja haar ogen gaan langzamehand open, "hoor ik rein zeggen"
lisa gaat het? we hebben alles gezien.. ik heb je nog geroepen maar je viel flauw " zegt Rein"
Ja en ik heb geprobeerd een stok naar je te gooien zodat je kon springen ofso maar je reageerde niet " zei samuel"
JAA EN IK WAS VERGETEN HET FUCKING FORNUIS UIT TE ZETTEN OF TEGEN JOU TE ZEGGEN OF JE WOU OPLETTEN" zegt noor half huilend in samuel ' s armen.

HALF UUR LATER;
Gaat het al een beetje beter? "zegt rein"
Ja het gaat veel beter zeg ik en klim tegen Rein op"
maar hoe is het nou gegaan met die brand? "vroeg ik"
Nou de brandweer is gekomen en heeft het geblust, Noor heeft haar ouders geappt en alles verteld ze zijn niet boos. ze konden niet komen want ze zijn nu net geland in turkije. "zegt Sam"
Ja en ik heb mn ouders gebeld en heb ze ook alles verteld en jullie mochten hier zolang blijven als jullie willen, mn ouders komen morgenvroeg wel weer maar daar heb je geen last van, hoelang zou je bij Noor logeren ? " vraagt rein"
Ik zou een weekje blijven omdat haar ouders dan terugkomen! " zeg ik"
Oh noh, je mag wel bij mij blijven deze week, en Noor mag dat ook. "zegt Rein"
Ik vraag wel of ik dat ook mag " zegt Sam"
Maar euh weten mijn ouders hier al van? " vraag ik"

OHJA, ik heb je moeder gebeld ze was geschrokken, ze zei dat als het slechter zou gaan dat ze lang zou komen maar jij was half wakker toen ik haar sprak en ik zei dat alles goed ging. " zei noor"
En ik mag dus nog wel blijven slapen?
" jaa zegt noor ze zei alleen dat je morgen wel even jezelf moest laten zien"

Dus das pech spaghetti weg, "zegt Samuel"
JA, wie wil er pizza?! "vraagt rein"
WIJ!!! "schreeuwen Noor, Samuel en ik"

Girlfriend? Ornah?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu