Hoofdstuk 8

36 1 3
                                    

"Triiiiinggg" eindelijk de schoolbel gaat nu anouk nog zoeken.
Hee britt heb je anouk gezien? kan haar nergens vinden snoes ik.
Ja volgends mij is ze in biologie lokaal. ik huppel naar biologie lokaal ineenkeer hoor ik een LISAAA HIER BEN IK" in volle sprint stop ik ineenkeer en draai me om daar staat anouk. wat ik niet heb gezien is dat ik Jolien, meisje uit de 1e omver heb geduwd, met schrik ren ik weg en sleur anouk mee.
nouk? hoelaat komen Daan en Rein? '.zeg ik half schrikkend"
Euh, we moeten ze nu zo oppikken bij Daan's huis.
lies mn fiets staat nog thuis de band is lek, kan k bij jou achterop?
Ja tuulk wa, spring maar " zeg ik"
gehehehe eindelijk bij Daan bel jij even aan? vroeg ik aan Anouk" Ja isgoed berightback!"

REIN;
"dingdoing" oh, dat zullen vast Anouk en Lisa zijn zegt Daan en loopt naar de deur en doet de deur open.
wowowow waar is lisa? vraag ik met een happy stem.
Ze staat buiten antwoord Anouk.
Ik zie dat daan naar Anouk loopt en haar knuffel geef en haar kusje geeft, maar dat kusje werd meer zoenen.
Ik zie lisa staan en loop naar haar toe. Hee! Zeg ik en ze stapt van haar fiets af en rent naar me toe en omhelst me. ik zoen haar.
KOOOHMM, schreeuwen daan en anouk. ja we komen al. rustig.

{IN HUIS VAN ANOUK,}
WEER GWN BIJ MIJ;
Oh ik zit helemaal vol van die patat. zullen we nog een film kijken? vraag ik
Ja isgoed zeggen de anderen. Hoelaat is het Lies? vraagt anouk"Oh het is23:50"

we liggen dus weer zoals gewoonlijk ik naast Rein en Daan naast Anouk. ik lig lekker ingepakt tegen rein aan en anouk tegen Daan. Welke film gaan we nu kijken? zullen we horror film kijken? vraagt Daan" JAAA schreeuwt Anouk."

BIJ ANOUK;
Lisa, Rein en Daan zijn in slaap gevallen op de bank. het is inmiddels 4:23 al die opgeblazen luchtbedden hadden we ook niet hoeven op te blazen. pfft, laat ik ook maar eens gaan slapen. ik draai me om en ga met mn hoofd op Daan's buik liggen, en voel dat hij zich omdraait richting mij en zn hand om me heen legt. dit vind ik heel fijn en val in slaap.

WEER BIJ MIJ;
WOWOWOW HOELAAT IS HET? ik pak gauw mn mobiel en kijk naar de tijd. 6:00 nog maar?! Laat ik maar weer eens gaan slapen. nog 1 keer kijk ik naar de achtergrond van mn mobiel waar een selfie van mij en Rein op staat en kijk mn snap verhalen en stuur een snap met {Gn✋🏽 6:03 } en val weer in slaap.

Girlfriend? Ornah?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu