Hoofdstuk 12

16 1 0
                                    

"priiiiingggggpriiiiiingggg" de wekker gaat en ik schrik wakker. " Godveredomme wie heeft die klote wekker nou weer aan gezet!?
Huh wat? zegt Noor en staat op en gaat aan de keuken tafel zitten.
Wow waar zijn Rein en Sam? "vraagt Noor"
Euh, die zijn volgens mij vanacht naar boven gegaan omdat je vanacht moest kotsen.. "zeg ik lachend"
Omg wat heb ik barstende koppijn " zegt Rein lopend van de trap de kamer in"
Hier, van duivenboden. Lekker geslapen? " zeg ik, en loop naar hem toe en geef hem een knuffel"
Nou eigenlijk niet nee ik ben zo facking misselijk, ben nog nooit zo dik geweest als vanacht. ""BOEM"" wow wtf was dat? vraagt Noor"
ik ren naar de trap en zie dat Samuel daar ligt. ik loop naar hem toe en til hem omhoog. HAHAHAHAHAH HAHAHAHAHAH " zegt rein lachend"
Waarop noor, rein aan de kanten duwt en naar Samuel rent.
EY DOE IS EVEN NORMAAL! " zegt rein terwijl die op de grond ligt" Noor draagt samuel en brengt hem naar de bank toe"
Ik loop naar Rein en geef m een knuffel.
"Dingdongdingdong" ik ga wel!
en loop naar de deur.
Hai
het zijn Danique en nina.
Hee lies, kunnen jij en Noor misschien wat doen? euh, nou dan word dat wel wat later in de middag want we zijn net wakker.
Euh het is al best wel laat " zegt Danique" het is al 2 uur..,
oh oke, dan word het m niet denk een andere keer want ik ben echt paupe zat van gisteren we hebben fk veel gehad.
" zeg ik moe"
oke doeii, zeggen ze "
Wie waren dat? " zegt Noor"
Oh dat waren Danique en Nina ze vroegen of we wat kunnen doen.
maar ik heb er nu echt eff geen zin in.
en plof weer neer op de bank en ga slapen. Rein komt naast me liggen en Samuel en Noor gaan ook slapen. " dit was echt een mooie dag fluister ik naar Noor. Jahe, om 3 uur in de middag slapen, giechelt Noor".
Ja maar ik heb die slaap echt nodig anders hou ik t de rest van de week hier niet vol. zeg ik " SHHHT zegt Samuel"
En we vallen weer in slaap.




SORRY WAS EEN HEEL KORT HOOFDSTUK, HAD GEEN INSPIRATIE MEER 😱😂

Girlfriend? Ornah?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu