Medyaya Ölmüşüm
İzuki
10 ay sonra
10 ay çok çabuk geçti.Bu on ayda iki tane büyük olay yaşadım.Anlatıyorum.Biri regl gününde dayak yememdi.
Flashback
Regl günü neden markete gidiyorum ki .Lolipopum da bitmek üzere .Markete girdim.Annemin söylediklerini alıp çıktım.Bir anda bir grup serseri etrafımı sardı.
"Naber "
"Siz kimsiniz?"
"En büyük kabubusun"
Kendi aralarında gülüştüler .Aman ne komik.Normalde hiç umrumda olmaz ama regl günlerim bazen hassas bazen normal geçiyor ve şuanda hassas.Dayak yiyebilirim.
"Neyse paraları sökül."
"Paramı harcadım."
"Bize yalan söyleme !"
Eli bana doğru gelince anı refleksle elini büktüm.Anlaşıldı dövüşeceğim.Kavgadan anlamayan tipler belli ama benimde regl günüm.Bir anda karnıma ağrı girdi.Tam zamanıydı.Karnımı tuttum.Adamlara baktım .Üç kişilerdi.Biri iri yapılı ama kavgadan anlamayan elini büktüğüm kişiydi.Diğeri daha cılız ama yinede kaslı biriydi.Son olarak diğer çocuk ise ilk anlattığım adam gibiydi.Çocuklardan en sıska olanı yüzüme bir yumruk geçirdi.Savruldum.
"Bu kadar kolay mısın ?"
Yine yüzüme bir yumruk savurdu.Yere düştüm.Karnıma ayağıyla baskı yaptı.Beni tekmelemeye başladı.Hareket edemiyorum.Evet kan akıyor mükemmel.Ondan sonra beklemediğim bir ses duydum.
"Siz kimi dövüyorsunuz?!"
Sesin olduğu tarafa döndüğümde.Bakugou.Onun burada ne işi var.
"Ne oldu sevgilisi misin?"
"Sanane"
Elinde patlamalar yaparak buraya doğru geldi.Kavga etmeye başladılar ben ise onları izliyordum.İki dakikada adamlar önünde eğilmiş özür diliyordu.
"Sevgilne vurduğumuz için özür dileriz."
"Lütfen bizi affet."
"Birazdan kaybolmassanız daha fenası geliyor."
Adamlar resmen uçtu.Bakugou bana doğru geldi.Bana küçümseyici bir bakış attı.
"Bu kadar güçsüz değilsin sen ne oldu?"
"Regl günümdeyim"
Küçümseyici bakışı kayboldu.Regl günümün ağrılı geçtiğini ve o zaman güçsüz düştüğümü biliyordu.Beni kucağına aldı.Evin önüne getirdi.
"Yürüyebilir misin?"
"Sen az önce kibarlık mı yaptın?"
"Ne alakası var be?! "
"Tamam tamam bay kibar bey."
"Ben kibar bey değilim!"
Güldüm.
"Zorbalık yapan birinin beni kurtarması biraz garip oldu."
"Tch"
Arkasını dönüp yürümeye başladı.Bende evin kapısını çaldım.İzuku kapıyı açtı.
"Hoşgel-ABLA BU HALİN NE!"
"Ne bağırıyorsun ufacık dayak yedim sadece."
"Kimden"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dekunun İkizi
FanfictionMerve markete ekmek almaya giderken bir soygun olur ve Merve orada ölür .Gözünü açtığında ise yanında Deku vardır. Ne olduğunu anlamayan Merve hayatında hiç öğrenmediği olaylarla karşılaşacağından habersizdir...