İzuki
Spor festivali gelicek.O Jusica olayına bakamadım bir türlü.Hala aklımda bir sürü soru olmasına rağmen burayı da düşünmem lazım.Kapıyı açtık.Bütün herkes kapının önüne toplanmış.
"Ne...Neler oluyor?"(Uraraka)
"Sizin A sınıfıyla ne işiniz var?"(İida)
"Çıkamıyoruz"(mineta)
"Sen yine sıyrılırsın aradan mineta"(İzuki)
Bu dediğime bakugou bile gülecek olmuştu.
"Hadi ama İzuki Chan"(mineta)
Sustum.Bakugou oraya doğru gitti.
"Rakibi araştırmak için ufaklık.Eğer Usj ye gitseydik kötülerin saldırısında olurduk.Spor festivali başlamadan önce bizi araştırmak istiyeceklerdir.Öyle yapmanın bir anlamı yok.Yolumdan çekilin fazlalıklar "(bakugou)
İida yine bakugou yu uyarmaya başlamıştı.Bakugounun arkasına geçtim.
"Hayır İida bakugou doğru söylüyor."(İzuki)
Hepsini süzdüm.
"Hepsi rakibini önceden tanımak isteyecek kadar korkak."(İzuki)
Bakugou yandan güler gibi oldu.
"Meşhur A sınıfı nasılmış görmeye geldim,ama bayağı kibirlisiniz."(shinso)
Shinsomm.Sen o fazlalıklardan değilsin ama karakter gereği öyle davranıcam.
"Kahramanlık bölümündeki bütün öğrenciler böyle midir?Böyle bir şeye tanık olmak beni hayal kırıklığına uğrattı."(shinso)
Onların arasında opduğum için sinirlendim ne yapayım.Bende cevap verdim.
"İnan bana bazen kibir hayat kurtarır.Az önce kurduğun cümleye göre kahramanlık bölümünde olmadığın aşikar.Daha bu bölüme bile gelemeyen bir fazlalığın bizi yargılamaya ne hakkı var.Önümden çekilin!"(İzuki)
Herkes benden korkmuş görünüyordu ama shinso hariç.
"Kahramanlık bölümüne giremediği için ...genel derslere ya da diğer bölümlere giden bir sürü insan var.Biliyor muydunuz?Okul bize fırsat tanıdı.Spor festivalinin sonuçlarına bağlı olarak,kahramanlık bölümüne transferimiz düşünecekler...ve sizde diğer bölümlere transfer edilebilirsiniz.Düşmanı araştırmak mı?En azından ben kahramanlık bölümünde olsanız bile kendinizi fazla kaptırırsanız ayaklarınızın altından halıyı çekeceğimi söylemeye geldim.Savaş ilan etmeye geldim."(shinso)
Yandan güldüm.Ona doğru iyice yaklaştım.
"Bu sınıftan bir kişi bile senin olduğun duruma düşsün..."(İzuki)
Onu süzdüm.
"Bu okulu bırakırım."(İzuki)
Herkes bana şaşkınca bakıyordu.Bakugou bile şaşkındı.Kafamı yana eğdim.
"Sana meydan okuyorum adını bilmediğim şahıs.Eğer bu sınıftan biri bile senin olduğun yere trasfer olsun ...bende bu okuldan kaydımı sildireyim."(İzuki)
Güldü."Kabul."
Arkadan tetsutetsunun sesini duydum.
Hey hey!Ben bitişikteki B sınıfındanım !Az daha kötülerle savaşacakmışsınız diye duydum,anlatın bakalım şu işi!Kendinize çok güvenmeyin"(tetsutetsu)
"E yeter be!!Kötülerle savaşmadık sadece gitseydik savaşacaktık ne bu merak ya!"(İzuki)
Deku pov:Galiba ablamın sınırlı gününe denk geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dekunun İkizi
FanfictionMerve markete ekmek almaya giderken bir soygun olur ve Merve orada ölür .Gözünü açtığında ise yanında Deku vardır. Ne olduğunu anlamayan Merve hayatında hiç öğrenmediği olaylarla karşılaşacağından habersizdir...