Woara Abi

101 8 20
                                    

Sabaha kadar uyuyamamıştım ve kaç kere plan yapıp sonra çöpe attığımın haddi hesabı yoktu.Hayatımda hiç olmadığı kadar korkmuştum o varlıktan.Bunu karu ya ya da alora ya sorabilirdim ama onlar bana söyler miydi ki?

Alora şüpheli davranmıştı ve ben iyice korkmuştum.Hala masamdayken kapının açılmasıyla kapıya baktım.İzuku gelmişti.

İzuki:Ah sen mi geldin?

İzuku:...Abla senin bu halin ne?

İzuki:Hiiç uyuyamadım.Bu arada bugün okul yok değil mi?

İzuku:Evet spor festivalinden sonra dinlenmeniz için 1 hafta yok.

İzuki:Anladım

İzuku odamdan çıktı ve bende dışarı çıkmak için üstüme bir şeyler bakmaya başladım.En sonunda bir şey bulduğumda dışarı çıktım.

En sonunda bir şey bulduğumda dışarı çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çanta yok çünkü sevmiyor)

Dışarıda yürürken anlık gelen yağmur ile saçım ıslanmaya başlamıştı.Islanmamak için bir köşe ararken ayağım takıldı ve yere düştüm.Dizimin üstüne düştüğüm için kanamaya başlamıştı.Ben onunla uğraşırken bir anda kafama yağmur gelmemesi ile yukarıya baktım.Tanımadığım bir adamdı.

X:Merhaba iyi misiniz?

İzuki:İyiyim abi saol.

X:Gel bir istersen yardım kiti olacaktı çantamda ama çantam arabada kaldı.

Kaşlarımı çattım.Bu adam çocuk kaçıran falan mıydı?Neyse umrumda değil zaten karı ve alora var.

İzuki:Peki

Adam önce ben arkada yürümeye başladık.Şemsiyeyi bana verdiği için o ıslanıyordu ve yalan söyleyemeyeceğim adam çok yakışıklıydı.Siyah saçları yağmur yüzünden yüzüne geliyordu ve anlayamadığım bir göz rengi vardı.Benden muhtemelen 5-6 yaş daha büyüktü.

Arabaya geldiğimizde adam içeri girdi ve bir tane ilk yardım alarak çıktı.O sırada ağzıma bir tane lolipop atmıştım.Adam geldi ve dizime ilk yardım uyguladıktan sonra sardı ve bana döndü.O sırada ağzımdaki lolipopu görünce kaşlarını çattı.

X:Lolipop mu seviyorsun?

İzuki:Evet

Adam beni süzdü.

X:O kıza aşırı benziyorsun....

İzuki:Hangi kız?

Adam hala beni süzdükten sonra kafasını iki yana salladı.

X:Hiç.Bu arada adın ne?

İzuki:İzuki.İzuki Midoriya.Senin?

X:Waora.

İzuki:Anladım Waora.

Bunu diyince kaşlarını çattı ve hafif gülümsedi.

Waora:Abi diyeceksin

İzuki:Bok derim

Bunu diyince alaycı bir şekilde gülümsedi.Sonra bir anda durdu ve telefonunu çıkardı.Telefon numarasını yazıp bana verdi.

Waora:Telefon numaram.İstediğin zaman ararsın.

Bunu diyince göz kırptı.Göz devirip tamam dedim.Ellerini cebine sokup arkasını dönüp uzaklaşmaya başladı.O sırada aklıma gelen şey ile ona bağırdım.

İzuki:Oİ WAORA!

Arkasını döndüğünde ona bir lolipop attım.Hemen tuttu ve tekrar bana baktı.

Waora:ABİ DİYECEKSİN!

İzuki:BOK DERİM!

Tekrar gülümsedi ve arkasını dönüp gitti....


.......


(Waora)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Waora)




Dekunun İkiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin