Kötü

232 24 52
                                    

Medyanın tatlılığı.

Deku

"Kötü adam!?"

"Orta boy görünmezlik pelerini..."

Koşmaya başladım beni yakaladı.

"Korkma sadece bedenini ele geçireceğim.Sakin ol.Sadece 45 saniyeliğine canın yanacak.Sonra kendini iyi hissedeceksin."

Nefes ...alamıyorum...

"Beni kavrayamassın .Ben sıvıyım!Yardımın için sağ ol.Kahramanımsın.Onun bu şehre gelmesini beklemiyordum."

Bedenim...Gücüm kalmadı...Ölüyorum...Ölüyor muyum?Ölüyorum...Kimse yok mu?...Biri yardım etsin...!Hayır..!

"Artık her şey yolunda genç adam .Ben geldim!"

...

All...Might...

...

İzuki

Acaba bakugoudan o defteri almamalı mıydım?Gidişat değişmiş midir ki?Acaba ızuku gücünü alamayacak mı?Of offf neden elinden defteri aldım ki?Birine çarptım.Baktığımda ...Hay ben böyle şansın.

"Sen..."

"Sizinle uğraşamam bakugou "

"Hey sen bugün katsukiye laf söylemiştin değil mi?"

"E-"

Bir dakika !Eğer ızuku o adamla karşılaşmışsa ve all might onu kurtarmışsa o zaman...Hay şansıma ben .

"Hey ne oldu korktun mu?!"

"Çekilin yoldan"

"Çekilmessek ne yaparsın?!"

Bakugouyla aynı yöne bakıyorduk çocuklar ise arkamıza.Burada ne oluyordu yaa.Tamda unutmanın sırasıydı.Bir anda arkamızı gösterdiler.

"Hey baksana!"

Bakugouyla baktık.Çamur adam.

"Olağanüstü özgünlüklere sahip görünmez pelerin!"

Deku

(All might ile konuşmalarını geçicem.)

Bir anda patlama oldu.

"Kötü adam!Olay yerine hangi kahraman gidecek acaba?"

...

İzuki

"Çocukları mı rehin almış?Seni korkak!"

Çok acıyor.Bakugou dayanıcak ama ben dayanabilir miyim bilmiyorum.Diğer dünyadaki ölümümden daha çok acıyor.

"Bırak!!"

"Senin gibi bir lağım pisliğinin beni yutmasına izin vermeyeceğim.!"

"Seni--"

"Seni küçük--"

Bakugouyla aynı anda konuştuk .Izuku gelsen iyi edersin.Bakugou patlama kullandı bende su.İşe yaramadı tabi.

"Şunların gücüne bakın!On ikiden vurmuşum!Bu özgünlükler ve bu güç sayesinde o heriften intikamımı alabilirim!"

İnsanlar yine kendi aralarında konuşuyor.Bakugouya bağırdım.

"Katsuki dayan!"

Bana baktı.

"Bana emir verme!"

Kahramanlar hala uğraşıyor.

"Orada durumlar nasıl?"

Dekunun İkiziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin