İzuki:Cidden bizde yemeğe kalacak olmasına inanamıyorum!
İnko:Hadi ama izuki!Arkadaşın
İzuki:Anne daha yeni tanıştık onla ya!
Ne olduğunu söyleyeyim size.Waora bizde yemeğe kalıyor.Nedenmiş bize yardıma gelmiş miş arkadaşım mış mış.Ya istemiyorumğğ.
İnko:Olmaz öyle şey!Hadi!
Göz devirip yemek hazırlamasına yardım etmeye devam ettim.İzuku ise masayı kuruyordu.Waora ise koltukta oturmuş birine masaj yazıyordu.Ona döndüm.
İzuki:Kime mesaj yazıyorsun?Sevgiline mi?
Waora:Kardeşime
İzuki:Öyle mi?Adı ne?
Waora:Mia.Tatlı bir kızdır
İzuki:Senin zıttın desene
Yemek hazırlaması bittiği için ellerimi yıkadım ve Waora nın yanına koltukta oturdum.Mesajlarını okduğumda normal abi kardeş mesajlaşmalarını görünce arkama yaslandım.
Televizyondan haberleri açtım.Sonra da kapşonlumu kafama kadar çekip gözlerimi kapattım.Bacaklarımı kendime çektim.Kapının çalma sesini duydum.Kapı açıldı ve içeriye giren adım sesleri duydum.Ama bir ses duymamla gözlerimi açtım.
Bakugou:Geber Deku!
Arkamı döndüğümde Bakugou nun Deku ya patlamalar yaptığını ve mitsuki nın Bakugou nun boynuna şaplak attığını görmeyi beklemiyordum.
Ya zaten tatilin bitmesine bir gün kalmış.6 gün önce bilincim kapandı.Bir de başıma bu olay mı geldi?Cidden mi evren?Ağzıma sıçmak mı istiyorsun?
Bakugou:Oi lanet ineğin kardeşi!Yanındaki kim?!
İzuki:Sanane.
Bakugou:*Waora ya döner*Sen kimsin pislik!
Waora Bakugou ya bakmadan cevap verdi.
Waora:Şu kızın abisiyi-
İzuki:DEĞİLSİN!
Waora kıkırdadı ve bakugou şaşkınca Waora ya bakmaya başladı.Bakugou ya dönüp boşver der gibi elimi salladım.Arkasını dönüp gitti.
Yemeğe oturduğumuzda Waora ve Bakugou birbirlerine ürkünç bakışlar atıyordu.Yerde bir hareketlilik olunca yere baktım ve Bakugou ayağıyla Waora nın bacağına tekme atıyordu Waora da onun ayağını eziyordu.Bu görüntüye göz devirdim.
Bir anda Waora gülümsedi ve Bakugou nun kafası bir anda çorbanın içine girdi.O sırada zihnimde bir kahkaha duydum.
Kenmaru:Ay hiç güleceğim yoktu!Kız izuki bu çok iyiymiş!
Kısık sesle konuştum.
İzuki:Kapa çeneni kenmaru şimdi sırası değil
O sırada ikinci bir kahkaha daha duyuldu.
Karu:BUNLAR VALLA MAL AY ÇOK EĞLENCELİ!
İzuki:Sende kapa çeneni karu
İkisininde kahkahası devam ettikçe benim sinirim bozulmaya başlamıştı.Sinirlenip ayağa kalktım.
İzuki:KAPATIN BE ÇENENİZİ!
Bir anda bütün masada bir sessizlik oldu.Herkesin gözü bana döndü.O sırada tekrar karu nun sesini duydum.
Karu:Oo olay varr
İzuki:Özür dilerim.Ben doydum
Odama gidip kapıyı kapattım.
.........
Arkadaşlar selam.
Ne zamandır kafamda finali planlamaya çalışıyorum ve tamamladım ama bunu nasıl yazacağım bilmiyorum.
Şu anda çoğu karakteri tanımıyorsunuz ama ben hepsini tanıyorum ve geçmişlerini biliyorum ve onları ö-....Neyse
Şu anda arkadaşlarımdan da Waora ile ilgili çok soru alıyorum Waora nın kim olduğunu zaten öğreneceksiniz.Sıkıntı yok.Ama kimliği ilk başta sizi gıcık edebilir ya da çok sevebilirsiniz.Ama asıl olay onun da yeni öğreneceği kimliğinde
Olaylar kamptan sonra çok karışacak arkadaşlar.Yani size şunu söyleyeyim okuldan daha çok ruhlar aleminde olacak izuki
Ve inanın bana onlara bu sonu yazmak...Gerçekten benim için çok üzücü olacak...
Ama belkide böyle yaparsam daha huzurlu ve mutlu olurlar...Çünkü yaşayacaklarının haddi hesabı yok...
Merak edenler için söylüyorum 4. Sezonun yarısına kadar normal gidecek(tabii normal denilebilirse)Sonra gidişat hepten değişecek...
Eğer kitapta ağlamak istemiyorsanız karakterlere çok bağlanmayın...Tabii mümkünse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dekunun İkizi
FanfictionMerve markete ekmek almaya giderken bir soygun olur ve Merve orada ölür .Gözünü açtığında ise yanında Deku vardır. Ne olduğunu anlamayan Merve hayatında hiç öğrenmediği olaylarla karşılaşacağından habersizdir...