10

335 21 4
                                    

„Další hybridi?!" zvýší hlas. „V papírech, které jste podepisoval-" nenechal mě ani domluvit a zakřičel: „Ty jsi měl jenom stát a čumět! Nikdy už mi nečum přez rameno!" Odešel a nezapomněl prásknout za sebou dveřmi.

Dlouhou dobu jsem se ještě díval na zavřené dveře a pak si lehl do postele a vyčerpáním usnul.

Další den mě probudilo nastartování auta asi kolem páté ráno. Podíval jsem se z okna a uviděl Taehyungovo odjíždějící auto.

S úlevou jsem si šel do sprchy a rovnou vykonal ranní hygienu. Pak jsem si na sebe sál tepláky a mikinu a vydal se dolů do kuchyně. Chtěl jsem jít na balkon, ale zaujal mě kus papíru na kuchyňské lince.

Včera jsi to vážně přehnal, takže buď v sedm až se vrátím z práce u mě v pokoji jenom v županu.

-Taehyung

Polkl jsem knedlík v krku. Docela dobrá nálada se kterou jsem se vzbudil hned opadla a já si sedl na zem. Měl jsem chuť brečet, ale vzpomněl jsem si na Yoongiho slova. Slzy jsem si hned setřel a šel si to tady trochu pohlédnout. Každá místnost byla moderně zařízená. Měl tady venkovní a vnitřní bazén, dvě výřivky a tři sauny. Celé dopoledne jsem strávil jen prohlížení domu. Naštěstí bylo všude dokonale čisto. Jde vidět, že tady moc času netráví.

Narazil jsem na dveře, které byli jako jediné zamčené. To asi bude jeho pracovna... Strašně mě zajímá, co v ní je, takže jsem v prohlídce domu přestal a začal hledat klíče. Taehyung není blbý, takže jsem je samozřejmě nena- Cože?! Taehyung je asi úplný pabo! Byli pod rohožkou v předsíni. Ne vážně tam byli! Vypadalo to spíš, jako by tam spadli.

Skusil jsem, jestli pasují do zámku a opravdu to tak bylo. Samotná pracovna nevypadala nějak zajímavě. Měla prosklenou stěnu, několik skříní s papíry a uprostřed místnosti byl stůl a židle. Nechápu, proč mi zakazuje sem chodit, je to úplně normální pokoj.

Přišel jsem blíž ke skříni s papíry a začal se v ní přehrabovat. Našel jsem několik složek. Každá patřila nějakému člověku. Byli v ní vypsané údaje. Třeba tahke...

Jméno: Mi Seong-hoon
Datum narození: 3.9. 2000
Slouží v mafii 5 let
Plánovaná smrt: 20.7. 2023 - protože mu utekl Ji-tae.

Cože?! On umře dneska! V dalších složkách lidí, co už zemřeli byli i fotky mrtvých těl, ze kterých se mi dělalo zle.

Radši jsem se šel podívat do jiného šuplíku, kde byli plány, jak ukrást drogy. Nebo jak se dostat do banky a tam si vzít peníze. A mnoho další...

Ze všeho mi došlo, to Kim Taehyung je mafián! A podle všeho té mafii velí. Proto si může dovolit takový dům a auto. Pravděpodobně těch aut má i více.

💜💜💜

Ig: _jk_v_bts_vkook_

Prosím ne Kde žijí příběhy. Začni objevovat