„Každé baby musí mít a Daddyho," řekl svůdným hlasem a ruce si položil na moje stehna, které začal hladit. Rukama jsem mu zajel pod tričko a prsty obkroužil jeho svaly. „Buď můj Daddy," skoro jsem mu až zasténal do ucha.
Jako odpovědi se mi dodalo jen spokojené zamručení. Rukama jsem mu tedy sjel je kalhotům, které jsem mu rozepnul a rukama mu zajel pod boxerky. Hladil jsem mu penis a on odpovídal spokojenými výdechy a mačkání mých stehen, což mě donutilo mu ho vzít do jedné ruky a pomalu přejíždět nahoru a dolů. Cítil jsem, jak začal kňučet a pomalu mu začínal stát.
Chytil moji ruku a začal s ní zrychlovat, protože moje tempo bylo vážně vražedně pomalé. Ale tohle ne... Teď tady velím já a tohle si teda vážně dovolovat nebude. Ruku jsem sundal z jeho penisu a z jeho kalhot celkově. „Baby... Tohle mi nemůžeš udělat," zakňučel a zaklonil hlavu, aby mě krátce políbil.
„Ale můžu," uculil jsem se. „Zlobíš!" řekl naoko uraženě. „Nezapomeň, že si dáme ještě druhé kolo, kde si role vyměníme a bude jen na mě, jak moc tvoji sexy prdelku budu šetřit," zmáčkl mi stehno a místo odpovědi se mu dostalo moje zasténání.
Vstal jsem a postavil se k posteli přímo naproti němu. Chytil jsem jeho kravatu a přitáhl si jeho obličej k sobě: „Zlobím... Jdu ošukat Daddyho, protože si mě Deddy špatně vychoval, ale ještě za dnešní noc se to může změnit... Pokud tě teda nebude bolet moc prdel." Ušklíbnu se nad svými slovy. „Si nějak moc věříš, ne?" zašeptal mi do tváře a spojil naše rty a dlouhý a vášnivý polibek. Vnikl jsem jazykem do jeho pusy a pokusil se vyhrát válku. Nevyhrál jsem, ale dominanci mi už slíbil, takže to je jedno.
Odpojil jsem se kvůli nedostatku kyslíku. Zhluboka jsme si dýchali do tváří a hleděli si u toho do očí. „Lehni si," zatlačil jsem na jeho hrudník a pomohl mu si lehnout na postel.
Stáhl jsem mu kalhoty i s boxerkami a roztáhl mu nohy. Klekl jsem si mezi ně a olízl celou jeho délku. Svoje ruce automaticky zapletl do mých vlasů. Zapřel jsem se rukama o jeho třísla a vzal si celou jeho délku do pusy. Prohnul se a pánví přirazil proti mě jako náznak toho, ať už konečně začnu.
Začal jsem tedy hned rychle tempo. Zarážel jsem si ho až do krku, ale díky tomu, že mu tohle dělám často, mi to nedělalo problém, protože jsem si na to už zvyknul. Jemu to ale nestačilo, a tak za svého hlasitého vzdychání určoval pěkně rychlé tempo, díky kterému byl slyšet ještě hlasitěji. Zaryl jsem mu prsty do třísel a zapojil i jazyk.
Za chvíli jsem cítil, že mu v něm pomalu cuká a ještě více zrychlil. Za hlasitého vydechnutí a vzdychání se mi udělal do pusy. Bylo toho hodně, ale všechno jsem spolkl. Z koutu mi vytekla kapka jeho sperma, tak jsem si ho palcem utřel a následně ho olízl. Ještě jsem mu očistil jazykem penis a přesunul se zase k němu.
Nadzvedl jsem mu tričko a polibky se dostal až k jeho bradavce, kterou jsem začal cucat a jemně kousat. Kroutil se pode mnou a dával mi najevo, jak moc je mu to příjemné.
💜💜💜
Ig: _jk_v_bts_vkook_
ČTEŠ
Prosím ne
FanfictionJeon Jungkook je hybrid. Žil si s matkou a bratrem na vesnici a nic mu nechybělo. Teda... Až na to, že jejich rodina byla chudá a až po uši v dluzích. Jungkooka tedy matka prodala. Co se s ním stane? - Je to vzácný hybrid, takže ho asi někdo koupí a...