Bölüm|Yıllar sonrâ⌀

769 190 62
                                    

Bölüm müziği

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm müziği. Mem Ararat (De yar yar)

Aradan uzun yıllar geçti. kız büyüp serpilmiş genç Kızın adı nazdar'dı büyük adamlara diklenirdi. Mardin cesur kızı dedesini perçem'deydi. Mardin'nin gurur.

Boyun eğmeyen kadını direnişti

Genç kadın uzun köprüde geçerek başını sağa çevirdi. dedesini hasta yatakta düşmüştü.ateşi yükseldi. “Ne yapacaz?” diyerek atıyla dertleşti Mardin'nin plakası önüne geldiğinden ansızın bir arabada pencereden açık uzun bir adam vardı.

Araba ve at karşı karşıya geçmişti.

Atını hışıma uğramamak için arabasını kapısına açarak "Çekil yoldan "dedi uyarısı ile kaşlarını çatarak ona odaklandı iki kez yutkundum.

"Ağam kadın yolumuza çıkageldi." dedi çekinerek.

"Var git." dedi Nazdar

"Siz kimsiniz acaba ben niye gideyim" dedi sordu merakla.

Botan arabadan çıkarak genç kızı attan zorla indirdi. İkisi de nefretle bakıştı."Sana ne bee…"diyerek göz göze gelmişti.

Şoför"Ağaya baş kaldıran diklenen kadına bak sen "dedi ağzımı kapattı.

Botan Ağa sert bakışları atmış"Haddini bil."dedi burnun çekti sonra arkasın döndü araba bindi.

Tekrar köprüden karşıya karşıda yüz yüze bakarak nefret ederek devam etti
Dedesi aklına geldi. Doktor bildiğini abisi dedemin arkadaşı.kitaplarını içinde gözlüklerin takmıştı onun yanında gitmişti. "Nazdar" dedi sesi mi değil sessizliğimi tanırdı. "Cezmi dedem çok hasta ateşi yüksek düşürmüştüm tekrar yükseldi.

Botan kuyumcu girmiş en pahalı zincir ve altın almıştı Mardin'de fiyatları yüksekti

Ağa Çocuğu olma ayrıcalığı.

Bir telefonla ile bir sürü pahalı altın değerinden çok fazla dükkanı satın alacaktı.

Nazdar ise bilgeliği abi iyileştireceğini inanıyordu.

Botan Ağa bunlarca takı annesini alıvermişti.

"Xalo iyileşecek mi" dedi hayretle.

"Doğal bitkilerini faydası görelim Nazdar Allah bilir" dedi.devam etti.

(Xalo kimdir diyeceksin saçları beyaz saçı sakalı uzun boylu adam esprili birisi.)

Xalo ayakta dikilmişti. düşünceli bir şekilde bakış açısıyla söyledikleri dile getiriyordu.

"Nazdar" dedi gülümsedi.

"Nazdar çocukken yanıma gelirdi derdin dinlerim okul okuyordun." dedi başını hafifçe kaldırdı, Xalo

"Xalo var olasın bilirim Küçüklüğümden beri kahrımı çektin"dedi kaşlarını çatarak sertçe yutkundu.

Nazdar'ının annesi salona girer girmez.

"Sen akıl vermeye geldin işin bittiyse defol. git" dedi sinirli bir şekilde bakış attı

"Xalo'yu mu dinliyorsun.bizim sana öğrettiklerimiz değer ve adetlere karşı çıktı" dedi. Öfkeli bir kadın etrafındakileri mutsuz eden birisiydi.

"Ne alaka" dedi Nazdar

Nazdar kime benzeyecekti annesine diyebilirsiniz.

Annesi tedavi görüyordu. Babası ise Sait. Ve evin

Mutsuzdu.

Beritan ise başını kitaplardan kaldırmıyordu. yüz maskeleri yaparak kendi mutlu etmeye çalışıyordu. Evin ve sait kavgaları aile etkiliyordu.

Tüm Mardin'nin sesi yüksekteki dama çıkıp erbane çaldı. Boyun eğmeyen kadın direnişi şimdi başlıyordu.

Botan'nın planları tekrar karşılaşacaklardı.

Annesi alacağını gerdanlığı nazdarın arabadan binmiş unutmamak için gözlerini çekmedi. Genç kadını atıyla binmişti. hoyratça koştura koştura gidiyordu aklı adamın söylediklerini geliyordu.

Mardin yolunda birbirine hesap vermek için yüz yüze gelmişlerdi.

Nazdar bayılmıştı adam onu kucağıma alıp saçlarını geride attı onu.gözlerini güzelliğini kapıldı. Botan ile Nazdar hastanedeydi.

Bir gece hastanede yattı.

Botan aldığını pahalı gerdanlığı kaybetmişti

Nazdar ise uyanmıştı evine doğru yürüdü

Taksiye binip gitmişti.

Botan'nın ilk aklına gelen Nazdar'nın çaldığı düşünmüştü.

"Hırsız" dedi fısıldadı.

İyi okumalar

Ve hikâye bitmez bitmez.

Yorumlar 100 bin oy 100 bin

(Sınırı geçin )

Nazdar |KAN DAVASI ⚖️ (Evine Âgir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin