hyunjin
Minho, Yeonjun bir de ben bara geldik. Yarabbi şükür. Çok kötüyüm amına. Friendzone yedim. Yeonjun'a anlattığımda ilk bi sevindi öpüştük diye. Sonra sadece arkadaşız dedi dedim çocuk benden daha çok dertlendi aq. Minho'ya da anlattım her şeyi baştan sona. Şaşkınlıktan hava kaçırdı çocuk o derece. Onun da işi başından aşkın. Malum Jisung'la ayrıldılar. Aşırı üzücü. Onlar benim aşka olan inancımdı. Anlatabiliyor muyum??? Derdime dert geldi.
Şu an işte barda oturduk içiyoruz.
Dj'ye para verdim. Müslüm Gürses dinliyor bütün herkes. Resmen millet benim aşk acımı çekiyor. Biri de çıkıp demedi "KAPAT ŞUNU BU NE OROSPU COCU" diye. Herkes dertli demek ki. Minho yanımda ağlıyor. Ben zaten Allah'a emanet gidiyorum. Yavaş yavaş dönüyor başım. Yeonjun iyi heralde. Bi erkekle konuşuyor uzakta. Ne gavat insanım dimi? Sevgilim(!) biriyle flört ediyor benim sikimde değil.
"Abi, istediğin başka bir şarkı var mı? Açayım." Bu dj'i sevdim he.
"BIR ATESE ATTIN BENI ACSANA COK DERTLIYIM AQ"
Ah çalıyor. Ağliycam galiba. Evet ağlıyorum. "JEOOONNNGIIIIIINN NIYE YAPTIN BUNU! MADEM GIDECEKTIN NEDEN GELECEKTEN BAHSETTIN AĞAĞAĞ!!"yazardan
Minho ve Hyunjin bağırarak Bir Ateşe Attın Beni söylemeye başladığında, sadece müziğin ve fısıltıların olduğu bar şu an ikisini dinliyordu.
"DEGERSIZ MIIII BENIM AAĞSKIIIMM YALANLARAAA KATTIĞN BENI"
"JISUUUNNNGGG ASKIM OZUR DILERIM GERI GEEELLLL"
"JEONGIN SENIN AMINA KOYIM COCUK SU HALIME BAK"Yeonjun, o ikisini kahkahalarla izlerken telefonuna bir mesaj geldi.
Acaba ne olaki???soobin-yeonjun
soobin:
*fotoğraf*yeonjun:
bu ne soobinsoobin:
oha sana mi atmisim
pardon
sil onuyeonjun:
bekle bi dakika
sen kime nude gonderiyorsun pardonsoobin:
bu seni niye ilgilendirsin??yeonjun:
merak ettim
arkadasim kime nude gonderiyor bilemiycek miyimsoobin:
sen benim arkadasim olmayi cok onceden biraktin yeonjunyeonjun:
ne diyorsun soobin
sen hala benim arkadasimsinsoobin:
sana acildigim gunden beri bana bok gibi davraniyorsun
seninle yillardir arkadasim ve sen bunu sirf sana acildim diye cope attin
canimi ne kadar yaktiginin farkinda degilsin
seni asmaya calisiyorum
birak da biraz rahat olayim
ayni senin gibi
artik ben de hafta hafta adam defistiricem
arfik canimhn yanmasinu isewmiogm tanam mi
soobin çevrimdışı
soobin çok fena ağlıyoryeonjun:
soobin
aglama lutfen
ben ozur dilerim
nerdesin
geleyim yanina
aglama nolur
dayanamam
bak su mesaja
hay sikeyim
gönderildi
yeonjun çevrimdışıYeonjun sinirli bir şekilde Hyunjin ve Minho ikilisinin yanına geldi. "Ben gidiyorum." dedi ve çekip gitti. Cidden çekip gitti. Bardakta son bi yudum içki kalmıştı. Onu çekti gitti.
Bardan çıkar çıkmaz bir taksi çağırıp kaldığı yurdun yolunu tuttu.
Hyunjin ve Minho hiç siklememişti.
Hala içiyorlar ve ağlıyorlardı. Çalan
şarkı da Geri Dön... Buna en çok Minho ağlıyordu. Çünkü Hyunjin'in geri dön diyeceği biri yoktu. Gitmemişti ki Jeongin. Ya da gitmişti. Hyunjin avutuyordu belki de kendini...
"GERI DON TULAAYYYY ay JISUUUNNNGG NOOOLUUURRR COK PISMANIM TAM BIR PEZEVENGIM"
Minho bunu artık kaçıncı kez söylüyorsa Hyunjin dayanamayıp bi tane geçirdi kafasına. "AMINA KODUM OZUR DILE O ZAMAN COCUKTAN AQ YANINA GIT"
Hyunjin ne kadar yalnız kalmak istemese de Minho için buna razıydı. Minho'nun üzülmesine dayanamazdı çünkü. "HAKLISIN LAN HYUN. BAK GIDEYIM MI?"
Hyunjin kafa salladığında Minho ayağa kalkıp Hyunjin'in saçlarını öpüp "KACTIM BEN BEKLE ASKIIIMMM" diyerek bardan çıktı.
Hyunjin kendisiydi şimdi.
"İki Yabancı" eşliğinde içkisini içiyordu. Gece zor olacaktı onun için. Kimseyi çağırmayacaktı. Ne Chan'ı ne de Felix'i. Sadece kendisi olmak istiyordu.iki saat sonra
saat: 02.15
yazardanHyunjin kendinden geçmişken başına bir garson geldi.
"Beyefendi, kapatıyoruz."
Kafa sallayıp masadan kalktı.
Hyunjin saat 9'dan beri oradaydı. Kütük gibi sarhoştu. Her şeye çarpıp küfrediyor, bir yandan kahkaha atıp bir yandan ağlıyordu. Cidden çok sarhoştu.
İçinden "Benim götümü sikmezler inşallah" diye geçirdikten sonra düşündüğü şeye yerlere yatarak gülmüştü. Ciddi ciddi kaldırıma yattı gülüyor. Nefeslenip yavaşça ayağa kalktı. Dengesini sağlamakta çok zorlanıyordu. Neredeyse düşecekken belinde bir el hissetti. Ve tanıdık bir koku...
Jeongin mi acaba diye düşündü. Kafasını hafif sağına çevirip yanındakine baktı. HAYAL KIRIKLIĞI. Gelen abisi Jungkook'tu.
"Of abi sen misiiinn?? Jeongin sanmıştım offff" diye yakınırken Jungkook onu Taehyung'un arabasına götürdü. Bir yandan "Seni bu kadar içecek hale kim getirdi Hyunjin. Gerçekten çocuk gibisin"
Taehyung sevgilisine kıkırdayıp arabayı çalıştırdı. Hyunjin çoktan sızmıştı. Jungkook kardeşini sokak ortasında o halde görünce acıyıp yardım etmişti. Napsın çocuk.
Jungkook ve Taehyung beraber yaşıyordu. Yakında evlenirlerdi de.
Evlerine geldiklerinde Taehyung kapıyı açıp sevgilisi ve kucağındaki kayınçosuna yol verdi. Hyunjin orada kaldığı zamanlar misafir odasında yatardı. Jungkook kardeşini 'odasına' götürüp yatağına yatırdı. Hyunjin'in üstünde rahat kıyafetler olduğundan üstüne dokunmadan odadan çıktı. Sonra telefonu alıp Jeongin'e mesaj attı.
"Dediğin gibi çok içmiş.
Şimdi uyuyor.
Sağol Jeongin"
Telefonu kapatıp odasına gitti ve kendisini sevgilisinin kollarına bıraktı.
Jeongin de aldığı mesajla rahatlamış, uyumayacağını bilse de kendini oda arkadaşı Hyunjin'in yatağına atmıştı. Tavanı izleme seansı onun için başlamıştı...
••
•
•
•
•
•
•
gecenin yarisindan selam
sonunda abi jeon'u gorduk
hikayede hyunjin'in soyadi hic gecmedi tam su an karar verdim soyadi Jeon
umarim bu bolumu begenmissinizdir
seviliyorsunuz 😽
iyi geceler🌚