Aurora - Runaway
^And l was runnin' for away would l run off the world someday?^
"Ve ben çok uzaklara koşuyordum.
Bir gün dünyadan kaçıp gidebilir miydim?"
Bazen yaptığınız şeylere bir anlam veremezdiniz.
Neden yaptığınızı sorgular ve sonucunun ne getireceğini düşünür ve bir cevap arasanız da bulamazdınız.
Şuan tam olarak o anlardan bir tanesindeydim.
Sarpın arabasında, onunla birlikte hiç tanımadığım birinin doğum günü partisine gidiyordum. Üstelik hastaneden çıktığım günün gecesinde.
Hiç düşünmeden tamam demiş, sonunu düşünmeden karar vermiştim. Sarpla daha önceden düzgün bir diyalog bile kurmamışken hatta birlikte bir ortamda bulunmamışken bu iki günde onunla çok fazla aynı ortamda bulunmuş ve diyaloğa girmiş gibi hissediyordum.
Koridorda düşen kolyemi peşimden getirdiğinde, Enesle dışarıdayken Melihlerin yanında, hastane çıkışında ve henüz yeni gelmiş olduğumuz bir doğum günü partisinde...
Arazi derken yalan söylemiyordum. Gerçekten de boş, eski bir araziye gelmiştik fakat renkli aydınlatmalar ve birbirinden farklı rengarenk süslerle o kadar güzel süslenmişti ki mekan, henüz girmemiş olmamıza rağmen kapısı olmayan yerin içini çok net görebiliyordum.
Dışı boş bir arsa, içi ise bir kulüp gibi düzenlenmişti.
"Neden boş bir arazide doğum günü partisi veriyor, evi varken?" Sorumu dile getirdiğimde Sarpın bakışlarının önce bana sonra araziye doğru çevrildiğini gördüm.
"Arkadaşım Denizin son sıralar ailesiyle ciddi sorunları var bir süredir, bu yüzden eve adımını dahi atmıyor. Ve biraz şey..." Durdu ve devam etti.
"Çok çabuk yükselip ani kararlar alabiliyor. Babasından gelen parayı bile kabul etmediği için işe girdi ve işte.."
Eliyle dışarıya sesler yükselen araziyi gösterdi.
"Kendi çapında bir doğum günü partisi organize etmiş."
Sarpın arkadaşının ailevi sorunlarına kadar öğrendiğimde istemsizce güldüm.
Sanki susmak istemezmişçesine bir hali vardı, daha fazlasını anlatmak ister gibi görünüyordu.
"Kendi çapında bir doğum günü partisine göre biraz büyük ve.." Devam etmek için istediğim kelimeyi arıyordum ki Sarp yardımcı oldu.
"Gösterişli?"
"Belki."
Dışarıda yan yana dizilmiş bir sürü araba vardı. Bu yüzden biraz uzağa park etmek zorunda kalmıştı, bu nedenle biraz yürümemiz gerekmişti.
Yaklaştıkça içerisi daha da netleşmeye ve sesler de çoğalmaya başladı.
Boş olan kapıdan içeriye adım attığımızda üzerimize çevrilen gözleri hissedebiliyordum.
Bakışlar ilk olarak Sarpa dönüyor daha sonra beni hedef alıyorlardı.
Okulun popüler çocuğuyla bir partiye katılma fikri de nereden çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Resitali
Novela JuvenilSözcükler kalbi hedef aldığında kırılan, paramparça olan tek şey kalp olmazdı. Çünkü bilirdin, kalbin yok olduğu yerde aklın ve ruhun işi yoktu.