1

612 46 8
                                    

Minho

"Ya bu zorbalık olmaz mı sizcede?"

"Evet bencede. Daha hafif birşey olmaz mıydı acaba Changbin?" dedi Karina. Çok haklısın.

"Üzgünüm. Aklıma ilk geleni söyledim. Ama zaten Jeongin'in de pek umursayacağını zannetmiyorum. Sonuçta hiç sevgilisi olmamış."

"Nereden biliyorsun hiç sevgilisi olmadığını?"

"Çocuğun sevgilisi olsaydı surekli telefonuyla ilgilenirdi veya ara sıra okula gelmezdi."

"Ya iyi de ya çocuğun sevgilisi varsa?"

"Ben yok diye biliyorum. Aynı sınıftayız sonuçta." dedi Giselle. Giselle biraz sussan mı acaba?

"Bak yokmuş işte." dedi Changbin heyecanlı bir şekilde. "Kardeşin diyor bunu ben değil."

Önce Giselle'e sonrada Changbin'e bakmıştım.

"Off tamam ya yaparım çokta zor olmaz zaten bence." dedikten sonra kısa bir sessizlik oluştu. "Değil mi?"

--------

"Selam Jeongin." Jeongin okuduğu kitabı bırakıp benimle konuşmaya başladı.

"Sen kimsin? Üst sınıflardan mısın?"

"Giselle'in abisiyim. Minho ben." dedim gülerek ve elimi uzattım. O ise elimi sıkmamıştı.

"Ee noldu ki?"

"Şey Giselle'i gördün mü? Heryeri aradım da yoktu."

"En son tuvalete gidiyorum demişti sonrada görmemiştim."

"Tamam, anladım." dedim. "Şeyy, bana numaranı verir misin acaba? Yanlış anlama sadece kardeşimin arkadaşlarını merak ediyorum." dedim ve telefonumu çıkırtıp ona uzattım.

"Pekala." dedi ve iç çekip telefonu alıp numarasını girdi.

"Teşekkür ederim Jeongin. Sonra görüşürüz." dedim ve sınıftan çıkıp kendi sınıfıma doğru giderken bir çocuk önüme geçti. Çocuğun yüzüne baktığımda benden küçük olduğu bdlli oluyordu.

"Geçebilir miyim?"

"Neden Jeongin'in numarasını istedin?" sanane lan.

"Sebep?"

"Jeongin ile çıkıyoruz. Onu başka bir erkekle görmek istemiyorum." ha? Deli sanirim.

"Zaten sevgili olmak için almadım numarasını." dedim ve çocuğun yanından geçip sınıfa girdim.

Sırama oturduğum zaman Changbin yanıma geldi.

"Eee alabildin mi numarasını?"

"Evet alabildim."

"İlk aşama tamamlandı. İyi şanslar Minho." dedi ve gitti. Girdiğim iddiayi ya.

--------

ilk bolum diye kisa oldu

basta cok anlatamadim ama bunlar iddiaya giriyorlar arkadaslar

bu arada son zamanlarda wattpad ortaminda hiç sevmediğim seylsr oluyor

her neyse oy vermeyi unutmayin

gorusuruuuzz

kissing in the moonlight///jeonghoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin