3

300 35 14
                                    

Minho

"Ee hyung. Nasılsın?"

"Bana hyung deme aynı yaştayız."

"Ama sana hyung demek hoşuma gidiyoor." aşırı itici bir kız. Bide ondan hoşlanmamı bekliyor. Ve ondan hoşlanan birisi de var. Sadece guzelligi için seviyorlar. Guzel kız olsada aşırı itici.

"Olsun. Yine de deme."

"Pekala sen nasıl istersen oyle olsun. Ama sana ne diye hitap edeceğim?"

"Minho. Sadece Minho." dediğim zaman koluma girdi.

"Ama herkes sana Minho demiyor mu ki zaten?"

"Evet, çünkü kendi adım."

"Benim ki farklı olsun istiyorum."

"Hyungun da pek bir farkı yok. Kardeşim de bana hyung diyor."

"OOOOO. Jung sevgili mi yapmııış?" dedi arkamızdan gelen 4 çocuktan biri.

Durup "Ya abi ya. Saçmalama." dedi Hyunjung utanmışçasına.

"Evet, saçmalama." dedim Hyunjung'un kolunu benim kolumdan çekerken.

Onlar bize doğru gelirken Hyunjung'un abisi "Hadi hadi utanmayın. Çifte kumrular sizi." çifte kumrular ne amk. Ergen misin.

"Off, saçmalamayın be. Hem çifte kumrular ne demek amk."

"İnsan hiç kuzenine amk der mi? Hiç yakıştıramadım Minho." evet maalesef ikisi de kuzenlerim. Hyunjung benden hoşlandığı için abisi bizi sevgili yapmaya çalışıyor.

"Peki insan hiç kuzenine yavşar mı?" dedim ve onlara arkamı dönüp yürümeye başladım. Bu arada abisinin adı Dongmin.

"Lan Minho!" diye bağırdı arkamdan biri. Bana doğru koştuğunu duyabiliyordum. (cumleyi nasil toparlayacagim anlayamadim yani ayak sealerini duyuyordu) Herkes duyabiliyordu. Arkama dönmedim çünkü sesinden Changbin olduğunu anlamıştım.

Changbin yanıma geldiğinde nefes nefese "Onlar niye senin yanındaydı?" dedi.

"Hyunjung işte. Çok takma kafaya."

"Sen bilirsin." dedi. "Eee, Jeongin işi nasıl gidiyor?"

"Changbin daha bir gun oldu çocukla yazışalı amk."

"Harbi mi ya?"

"Ya sen onu boşver de bu çocuk ya es cinsel değilse, o zaman napacaksın."

"Ben niye birşey yapayım be. Çocuğa kendini aşık ettirmeye çalışan kişi sensin. Hem eş cinsel olduğuna eminim."

"Nasıl eminsin?"

"Ya çocuğun eskiden bir sevgilisi varmış, adını bilmiyorum ama erkek olduğunu biliyorum."

"Lan bunun eski sevgilisi başımıza bir iş açmasın."

"Eski sevgilisi ölmüş Minho. O yüzden eski."

"Sen nerden biliyorsun bunları?"

"Azıcık Giselle ile konuşsaydın bilirdin." dedi. Giselle ile Jeongin aşırı yakınlar. 9. sınıfta tanıştılar hala da arkadaşlıkları devam ediyor. Tüm sınıfın onları shiplediğinden eminim. Ama Giselle pek erkek meraklısı bir kız değildi.

"Minhoo!" dedi arkamdan bir kız. Bu Hyunjung değil Karina'ydı. Hyunjung'un takladini yapıyordu. Changbin ayı gibi gülerken Karina yanımıza gelmişti.

"Min nasılsııınn?"

"Git başımdan Karina."

"Neden öyle dedin ki şimdi?"

"Karina."

"Efendim?"

"Yapma."

"Tamamdır." dedi.

"Sende gülme be." dedim Changbin'e bakarak.

--------

Okula sonunda varmıştık. Hatta 2 ders falanda işledik.

"Ben dışarı çıkıyorum. Su alacam. Geliyor musunuz?" deidm Changbin ile Karina'ya.

"Ben gelmeyeceğim."

"Sen Changbin?"

"Yok. Tek başına git sen. Şunu yetiştimem lazım."

"Dua edin Hyunjung yanıma gelmesin."

"Amin." dedi Karina. Bende sınıftan çıktım.

Suyu aldıktan sonra direkt olarak sınıfa girmeyi planlıyordum.

"Hyung." dedi arkamdan birisi. Bu kız sesi değil erkek sesiydi. O yüzden içim biraz olsun rahatlamıştı.

Aekama dödüğümde bunun Jeongin olduğunu fark etmiştim.

"Merhaba." dedi.

"Merhaba."

"Şey Giselle bu gün neden okula gelmedi?"

"Amcam gile gittiler annemlerle. Neden ki?"

"Öyle mi? Kaç günlük?"

"2 günlük. Neden sordun?"

"Bir proje ödevimiz vardı da. O yüzden."

"Ne zamana bu ödev?"

"3 gün sonra teslim etmemiz gerekiyor."

"Hmm. O zaman birlikte yapalım."

"Ne?"

"Akşam bizim eve gel. Sana konumu yollarım."

"Teşekkür ederim." dedi ve gitti.


--------

selamm

nasilsinizz

fici angst bitirmek istemiyorum ama istiyorumda yardim edin biraz bana😭😔🤧

oy vermeyi unutmayin

gorusuruuzz

kissing in the moonlight///jeonghoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin