7

195 26 6
                                    

oy vermeyi unutmayin

--------

Minho

"Giselle nerede?" dedi Changbin Karina'ya.

"Jeongin'i getiriyor." dedi Karina ve ikisi de bana bakti.

"Konustun mu Jeongin'le dun?" dedi Karina.

"Konustum. Ozellikle bu konuda konustum ama hicbir sey soylemeden gitti." suan da okulda degildik onun yerine bir kafedeydik. Bu gun tatil oldugu icin kafeye gelmistik.

"Ya o degilde su Felix'i bana nasil yapacagiz ya." dedi Changbin ic cekerek. Keske tek derdim bu olsa.

"Ya git Giselle'e soyle amk. Mal midir nedir ya." dedi Karina.

"Harbi ya."

"Lan bisey dicem. Jeongin'i Minho'nun yanina oturtsak mi?" dedi Changbin sanki bir plan yapiyormus gibi.

"Changbin, lutfen sus. Benim yanimda iki kisilik yer varken Minho'nun yanina mi oturacak Jeongin." dedi Karina bende gulmustum.

Changbin "Tamam susun geliyorlar." dediginde hepimizin kafasi girisin oradaydi. Evet geliyorlardi.

"Hic gelmeseydiniz." dedim Jeongin'e bakarak.

"Jeongin'i ikna etmek cok zor maalesef." dedi Giselle.

"Gel buraya otur Jeongin." dedi Changbin benim yanimi gostererek. Bu adam yapiyordu bu sporu.

"Tamam." dedi Jeongin ve yanima oturdu. (bu arada oturduklari sey hani koltuk gibi oluyorlar ya onlsrdan.)

Giselle'de Karina'nin yanina oturduktan sonra herkes sacma sapan seylerden konusuyordu.

"Jeongin, hani senin bir arkadasin var ya su sari sacli olan okula yeni gelen." ya bu Changbin cok yavsak amk.

"Ee nolmus ona?" dedi Jeongin.

"Onun numarasi sende var mi?"

"Numarasini degistirdi o. Daha bizede vermedi." dediginde ben,Giselle ve Karina gulme krizine gecmistik. Jeongin tabii ki cok soguktu. Changbin ise uzulmustu. Aciyordum bu cocuga.

"Bu gun verecekmis ama Changbin. Merak etme numarasini verir vermez ilk sana yazacagim."

"Winter geldi." dedim. Onu ben cagirmistim. Winter bizim arkadasimizdi. Ama daha Giselle onu tanimiyordu. Bende Jeongin ve Giselle, Winter'i tanimadiklari icin Winter'dan sevgilim olmasini istemistim. Tabii ki sadece rol yapacakti. Winter es cinseldi.

"Winter kim?" dedi Giselle.

"Benim sevgilim." dedigimde Changbin kikirdamisti. Kimse duymadigi icin mutluydum.

"Merhaba. Gec kaldigim icin uzgunum."

"Hayir hic sorun degil." dedim. Winter, Karina ve Giselle'in yanina oturdugunda Jeongin bana bakmisti. Bende ona baktigimda kafasini cevirmisti. Gulumseyip onume donmustum. Kiskanacagini pek sanmiyordum aslinda ama gorunuse gore kiskanmisti.

--------

"Jeongin, sen neden hic konusmuyorsun?" dedi Winter. Winter herseyi biliyordu.

"Cok konuskan degilimdir de."

"Anladim."

"Winter, senin abin var mi?" dedi Jeongin. Ne alaka simdi bu?

"Sey var ama vefat etti. Neden ki?"

"Abinin adi Seojun mu?"

"Bir dakika sen abimin eski sevgilisi misin?" ne oluyor amk.

Herkes "Ne?" demisti.

"Evet, yani sanirim." dedi Jeongin.

"Seni cenazede gorememistim. Neredeydin?"

Jeongin "Uzaktan izliyordum." dedi ve gozleri dolmaya basladi. "Tuvalete gidiyorum." dedi ve ayaga kalkip gitti.

"Sansa bak." dedi Giselle.

--------

Yaklasik 8 dakika gecmisti aradan ama Jeongin hala gelmemisti. Sadece yuzunu yikamak bu kadar suremezdi.

"Ben geliyorum." dedim ve ayaga kalkip tuvalete dogru yoneldim.

"Jeongin?" tuvalette sadece aglama sesleri vardi.

"Minho." dedi ve bana sarildi. Cok kafami karistiriyor bu cocuk. Hemen geri cekilmisti zaten.

"Uzgunum."

"Sorun degil Jeongin." dedim ve o yuzunu yikadi.

"Simdi daha iyi misin?"

"Sanirim." dedi ve onden yurumeye basladi.

"Jeongin, iyi misin?" dedi Giselle. Jeongin sadece basini salladi.

--------

"Bence artik eve gidelim." dedi Winter.

"Giselle bu gun sen bende kalsana."

"Tamam." dedi Giselle ayaga kalkarken.

"Ben birisini bekleyecegim siz gidin." dedi Changbin. Bende diyorum ki bu sabahtan beri neden mesajlasip guluyor.

"Tamam." dedim. "Winter istersen beraber eve gidelim." Jeongin bana bakmisti bir sureligine. Ne yani kiskaniyor muydu?

"Olur." dedi Winter.

Jeongin "Senin evinle onun evi baya uzak." dedi ikimize de bakarak.

"Olsun, yine de sevdigim kisiler icin herseyi yaparim." dedim ve gulumseyip Winter'in yanina gittim. İkimiz yurumeye basladik bu sefer.

--------

lan only friends cumartesi cikiyormus

neyse

only friends izlerken krize girdim biraz ama daha beteride olacak arkadaslar

bu arada only friendste first best karakter suan da

lan tuc 9. bolum neydi amk oyle agladim resmen 10. bolumu daha izlemedim ama bisey olmaz

winteri ekledim bu bolumde digerinde de felixi ve ningningi eklerim belki

oy vermeyi unutmayin (yoksa bir daha bolum yazmam adam olun)

gorsuruuuzz

kissing in the moonlight///jeonghoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin