Are our foundations destinied to keep crumbling, just cause we started this with zero innocence
Bir zamanlar normal bir kasaba vardı. Diğer kasabalardan pek farkı olmayan bu kasabanın başına bir gün lanetli bir olay gelir.
Kasabanın zengin ailesinin oğlu Ares , genç yaşına rağmen davranışlarıyla diğer kasabalılar tarafından pekte sevilmeyen biriydi. Kasabalılar onu defalarca ormanlık alanda tek başına biriyle konuşurken yakalamıştı. Tuhag tarafıysa kimle konuştuğu bir muammaydı.
Aresin simsiyah, bomboş bakan gözleri insanları onla muhabbet etmekten çekindiriyordu. Söylentiler bu çocuğun kendi ailesiyle bile sorunları olduğunu söylüyordu.
Birgün bir gün batımı zamanıydı. Ares bir ağacın altında oturmuş Geneşin batışını izlerken gök yüzünden düşen bir aracı görür. Hızla olduğu bölgeye doğru geliyordu.
Ares hemen olduğu bölgeden daha güvenli yere doğru koşar. Birkaç dakika sonra uçan nesne demin oturduğu ağacın yanına düşer. Ares düşüş alanına doğru hiç düşünmeden gider.
Başkası olsa çekinirdi fakat o sanki birşey biliyormuşcasına düşen cismin yanına gelir ve incelemeğe başlar. Cismin üst tarafına dokunduğunda cisim açılır. Kendi yaşlarında genç bir oğlandı bu.
Bu beklediği kişi değildi. 13 yaşındaki bir çocuk olamazdı diye düşünür. Onu orada terk edip gitmek ister. Gökten düşen bir çocuk onu ilgilendirmiyordu. Zaten yeterince sorunu varken bunlara birini daha eklemek istememekdeydi.
Fakat geri dönerken çocuğuda kendiyle getirir. Ne kadar istesede onu orada bırakamaz. Çocuk Aresin gördüğü herhangi birinden çok daha güzel ve zarif gözüküyordu. Ölmesine izin vermek bir israf olurdu. Hem kim bilir, belkide çocuk ona yardımcı ola bilirdi.
Anne ve babası o gün şehirdeydi. Bu iyiydi. Açıklama yapacak vakti yoktu. Onu odasına getirir. Uyanmasını beklemeye başlar ancak çocuk uyanmayınca , mutfaktan soğuk su alır ve çocuğun yüzüne boşaltır.
Çocuk öksürür ve hemen uyanır. Tabiiki önce kızar ancak Aresin hayatını kurtardığını öğrenince ona teşekkür eder , buraya insanlara yardım etmek için gönderildiğini , isminin Uzay olduğunu söyler.
Ares ona onu kasabalılara nasıl kabul ettire bileceklerini sorunca Uzay güler ve bir yöntemi olduğunu söyler. Kasabanın merkezine gelir , bir büyüyle herkesin anılarını manipüle eder. Daha yorgun olduğu için yorgun düşer ve yine bayılır.
Ares Uzayın planını anlar ve hemen evine gidip, olacakları bekler.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Arkadaşlık Masalı
General Fictionsweet no death den esinlendim (baya) . Bide içinde işde şiddet kan falan var