Минаха може би още пет часа и вече бяхме на точната дестинация.Когато слязох от автомобила се огледах и пред мен беше огромна сграда все едно беше затвор,на такова място приличаше.
Б-Ние бяхме до тук.
Н-Добре,но какво точно ме чака от сега нататък?
Б-Ще разбереш сама!-каза повишавайки ми глас.
Нищо не му отговорих и тръгнах към вратата.
Б-Обученаето ти е от Понеделник до Петък,а Събота и Неделя си почивка.
Н-Тоест?
Б-Тоест....Че Събота и Неделя няма да си тук,а ще идваме да те вземаме да си починеш,да излезеш,да разпуснеш или като цяло да правиш каквото искаш.
Н-Ооо,супер.
Б-Да.
Н-Чао ще се видим в Петък вечерта.
Б-Хайде влизай стига се обяснява.
Н-Пффф сърдитко...-промърморих си аз тихичко,защото не исках да ме чуе и да се ядоса.
Влязох вътре след като си взех багажа.Беше доста подредено и чисто вътре нищо общо с гледката отвън.Сградата беше жълта и разрушена отвън,а отвътре беше супер.Намерих къде е моята стая и влязох.Вътре имаше едно момиче,и две момчета седнали по-леглата.
Н-Лтф...Защо има момчета тук?
Момичето-Това е смесено обучение.
Н-И вие ли се обучавате за което и аз ще започвам?
Момичето-Да,затова сме тук да изкараме курс за военни.
Н-ВОЕННИ???
Момичето-Защо се изненада така,ти за какво си мислиш,че е?
Н-Ааааа за военни как за какво-казах усмихвайки се.
Н-Да се запознаем?Аз съм Нати.
А-Аз съм Анастасия.
Х-Аз съм Хоби.
Д-Аз съм Джин.
Здрависах си ръцете с всички в стаята и започнах с оправянето на багажа.След като бях вече готова,ни извикаха да обядваме.Отидохме със съквартирантите ми в столовата,и докато хапвахме се опознавахме,та нали три месеца ще сме заедно.
Х-Нати,от къде си?
Н-От Германия съм,но от известно време живея в Северна Корея.
Д-Оо супер и ние сме от там.
Н-Да,забелязах.
Д-По-кое?По-красотата нали?
Н-Разбира се,че по-красотата-казах смеейки се.
Н-Ани,а ти си от тук нали?
А-Да.
И така продължихме да си говорим.След обяда се прибрахме пак в стаята,беше време да поспя,че бях доста изморена от целият този път,и все пак започвахме от утре тренировките.Заспах за нула време,и то проспах следобеда и цялата нощ.Събудих се чак сутринта от свирките,които не спираха да пищят.След като се надигнах и видях,че това са старшините,които ще ни обучават.Облякохме се и ни изкараха навън за загрявка и тренировка.Не знам,но може би три часа ни караха да скачаме,да се катерим и какво ли още не. След тренировките ни казаха,да си починем един час и да отидем да обядваме,след обяда пак по-стаите да стоим още един час,и на ново тренировки.Тази тренировка след обяда беше с оръжия,как да ги разглобяваме,как да стреляме и т.н. общо взето всичко свързано с оръжията.Докато течеше самата тренировка и ни обясняваха какво трябва да правим,се огледах и се замислих.Как всички се обучаваха за войници,а аз бях там за да се обуча как да стана убийца без скруполи.Така и тази тренировка свърши и беше време за по-един душ и след това вечеря.В стаите имаше мъжка и женска баня с тоалетна,затова бях спокойна,поне нямаше да сме в една и съща баня с момчетата,достатъчно ми е,че бяхме в една стая и спяхме заедно.На сутринта беше същото будят ни в 6:00 часът сутринта ставаме оправяме се и започват тренировки,колкото и да беше студено все бяхме навън да загряваме нищо,че имаше салон вътре и можеше там да ходим,но сигурно го правеха да ставаме по-издръжливи.