Докато все още ги чаках да се върнат отидох до банята да си измия лицето. Когато се върнах те вече бяха в стаята и си оправяха багажа,но не и Хоби.Той стоеше и ме чакаше да се появя от някъде.Влизам в стаята и виждам.
Хоби стои така и ме гледа лошо.Х-Нати къде беше?-каза ядосан.
Н-Излязох на чист въздух.
Х-На чист въздух?-каза подигравателно.
Н-Да,защо?
Х-Защо ли,не видя ли колко пропуснати имаш от мен?Или се направи,че не ги виждаше?
Н-Хоби просто бях заета.
Х-С какво да ме игнорираш цял ден ли?
Н-Моля те,не ме разпитвай....
Х-Защо,какво криеш Нати?И,защо ти е синьо окото?
Н-КАЗАХ ДА СПРЕШ ДА МЕ РАЗПИТВАШ!-ядосах се аз.
А-Хоби остави я да си почине,когато е готова ще ни сподели.
Н-Благодаря Ани.-усмихнах й се аз.
Д-Да,да я оставим намира.
И настана пълна тишина.Хоби видимо беше хем изплашен,хем бесен на мен.
Мина сигурно един час все още не говорихме.
Х-Нати ела да поговорим на саме.
Н-Добре.
Излязох ме навън вече беше станало тъмно.
Х-Успокои ли се?
Н-Да,а ти?
Х-И аз,сега ще поговорим ли спокойно какво се е случило днес с теб?
Н-Хоби не е станало нищо кой знае какво.
Х-Но окото ти е синьо?Сби ли се с някой?
Н-Защо разпитваш толкова много за това?
Х-Просто ме е грижа за теб.
Н-Хоби моля те,спри да ме харесваш и да се интересуваш от мен.
Х-Защо Нати,защо?
Н-Казах ти и вчера,не трябва да сме заедно.
Х-Но,защо като видимо и двамата се харесваме?
Н-Казах,че не ни е писано,колко пъти да ти повтарям.
Х-Поне ми кажи,защо и с кого се сби?
Н-Хоби не съм тази за която ме мислиш,аз съм лош човек,затова си намери някоя по-добра!
Х-Но аз не искам друга!
Н-Опасно е да си с мен,Моля те не го прави по-сложно отколкото е!
Х-Аз няма да се откажа от теб!
Н-Добре както решиш.
След края на разговора се прибрахме в стаята и легнахме.Джин и Ани спяха вече,а аз и Хоби не можехме да спим.
Хоби си мислеше*Какво става с това момиче,какво не е наред с нея.Нещо или някой сигурно я тормози,а дали няма гадже?*.
Аз си мислех*Как да му кажа в какво се забърках,с какво се занимавам,това между нас не трябва да се осъществява,защото мога да го загубя*.
Незнайно кога съм заспала.На сутринта хайде пак тренировки и на почивката казах на приятелите ми.
Н-Искам да Ви снимам за спомен.
Хоби и Джин се съгласиха,а Ани не пожела да я снимам.
*Това са снимките,които им направих*С всеки изминал ден трябваше да се боря срещу себе си.Трябваше да отблъсквам Хоби,колкото и да не ми се искаше.Наследващият ден трябваше да изляза от училището и да се видя с Боса.
Започнах да се оправям и естествено не останах не забелязано от Хоби.Х-Нати къде ще ходиш?
Н-Имам работа и ще изляза за малко.
Х-Каква работа?
Н-Не знам още.
Х-Как така не знаеш?
Н-Босът не ми е казал още.
Х-КОЙ?КАКЪВ БОС?
Н-Бос ли?Това ли казах?
Х-Да,това каза,за кого работиш?
Н-Аа не,не работя за никого,вече трябва да тръгвам,чао.
Х-Добре,чао.
И аз тръгнах.Босът ме чакаше надолу по-улицата.Стигнах до колата след две минути и се качих в нея.
Б-Да тръгваме!
Н-Шефе къде отиваме?
Б-Имаме среща с един човек!
Н-Какъв човек?
Б-Той е от нашите,също е мафиот и искам да говорим с него.
Н-Ясно.
Спрях да питам за повече подробности,защото щях да го изнервя,а ми се виждаше в добро настроение.Все пак трябваше да бъда дясната му ръка,да го придружавам навсякъде или да ходя вместо него.Мястото на срещата беше на морето,но преди да стане часът на срещата бяхме отишли в хотел,защото имаше още време до самата среща.Не разбирах,защо ме взеха толкова рано и трябваше да чакаме толкова часове,но поне си почивах от тренировките.