XI

9 1 0
                                    

Мисля,че исках да остана тук в Русия за дните които Боса ми каза да си почина.Когато Хоби,Джин и Ани се върнаха от обяд,аз си лежах на леглото и си пишех с Юнги.Те влязоха в стаята,а аз видимо се усмихвах на телефонът си*Пишехме си някакви глупости с Юнги*.Когато ги  видях,че идват веднага си махнах телефона от ръцете.
А-На какво се смееш Нати?
Н-Ъмм гледах смешен клип.
Х-С онзи си пишеш нали?
Н-Хоби...
Х-Какво Хоби,а?Ти ми заби нож в гърба,Нати...
Н-Хоби недей....
Д-Нати,защо те викаха в на директора кабинета?
Н-Това исках за Ви кажа....
Х-Какво,гонят те,защото много бягаш от тук ли?
Н-Не Хоби не е това...
Д-А какво е?
Н-Питаха ме дали искам да ме освободят утре или след седмица.
А-И ти какво им отговори?
Х-Естествено,че си тръгва утре.
Н-От къде знаеш?
Х-Ами то е ясно,че е това,защо иначе ще си толкова весела?Та нали от утре ще си с гаджето си...
Ани и Джин в един глас.
-ГАДЖЕЕЕ-Извикаха те.
Н-Не ми е гадже!
Х-А какво е?
Н-Не ми е гадже!
Х-Тогава да не спиш за пари с него,а може би са повече от един?
И аз се изправих от леглото,отидох до Хоби и му ударих един шамар.
Н-Мери си приказките!
Всички мълчаха,а аз набързо си взех малко багаж и излязох от стаята и след това от училището.Звъннах на Юнги да дойде да ме вземе.Докато пътуваше към мен,аз лека-полека пеша отивах на някъде.Беше късно през нощта и докато минавах покрай един парк видях,че две момчета започнаха да вървят след мен.Беше доста осветен парк и като цяло улицата.Затова докато вървях си извадих черната маска,която си сложих при първата ми жертва.Може би след не повече от три-четири мин те се опитаха да ме нападнат.Един от тях ме хвана за рамото и ме обърна към себе си.
Момче1-Хей мацко за къде бързаш толкова?
Н-Не е твоя работа!
Момче1-Е как да не е,ще те изпратим до домът ти!
Н-Не,Благодаря!
Момче2-Е,защо има много опасни хора по-улиците нощем.
Момче1-Ние ще те пазим!
Н-Мога и сама да се пазя!
И се обърнах и тръгнах отново.Направих около пет крачки и единят пак ме обърна към себе си.
Момче1-Казах ти,че ще те изпратим до домът ти!
Н-А,аз казах,че няма!
И тогава той ми удари един шамар.Това беше груба грешка за него.Започнах да го тупам,но и вторият се намеси.Това беше единственото ми условие,което сама си наложих,да не удрям първа аз,а те.След като ме удариха,започнах да ги тупам...Еми сещате се какво се случи с тях нали?Набих ги и двамата.Те лежаха на земята и имаха кръв,синини и даже на първият,който ме удари му счупих ръката,с която беше ме ударил.Спря една черна кола и видях,че някой бягаше към мен.Това беше Юнги.Той видя какво е станало и отиде при момчетата и ги ритна по-веднъж в корема с всичка сила.
Ю-Малко закъснях,а?
Н-Ти как мислиш.
Ю-Виждам,че добре си се справила,Браво!
Н-Не е напразно обучението,а?
Ю-Да,хайде да вървим.
Качихме се в колата и тръгнахме.Спряхме пред една аптека.
Ю-Чакай тук.
Н-Ок.
След две минути тръгнахме отново.Еми аз се предадох и заспах,докато пътуваме.
Юнги ме събуди,когато бяхме стигнали до хотела.Качихме се в стаята му.
Ю-Нати седни на леглото.
Н-Юнги много ми се спи...
Ю-Нати усещаш ли болка?
Н-Къде?
Ю-Имаш драскотина по-ръката и окото ти е синьо.
Н-Стига де пак ли окото....
Ю-Пак??Кога си била пак посинена?
Н-Преди повече от месец.
Ю-Кой беше?
Н-Един трябваше да го сплаша,но спокойно той беше много повече пострадал от мен,хихи.
Ю-Лудетина такава,хихи.Дай да ти промия раните.
Н-Няма нужда...
Ю-Хайде,дай.
Н-Добре,щом имаш желание да се занимаваш.
Юнги започна да промива раните.
Ю-Боли ли те?
Н-Не!
Ю-Това е моето момиче...Ама как ги беше отупала само,хихи.
Н-Те си го заслужиха,хихи.
Юнги ми проми раните и аз легнах да спя,а него го оставих да ходи където си иска,защото чух,че излезе навън.Когато се наспах отидох да пия кафе,докато гледам телевизия.Бях си пуснала новините и видях,че дават за онези двамата от предната нощ,които ме нападнаха.По-новините казаха,че били в критично състояние.Казах на глас.
Н-Но аз не ги набих чак толкова много.
Юнги идва при мен и ме целува.
Ю-Кой знае..Може да са закачили грешното момиче.
Н-ЮНГИИ ти ли направи това?
Ю-Да,защо не.Малко им е даже.
Н-Защо?
Ю-Защото никой няма да те пипа,камоли да те удря и посинява.
Н-Юнги....Нямаше нужда,аз и сама се оправих.
Ю-Винаги ще те защитавам,сладур.
Н-Ела тук.
И последва целувка.

My Mafia Boss Donde viven las historias. Descúbrelo ahora