Serhat uraz'dan
BABA:
Yanımda olan karıma bakıyodum güzeller güzeli bi kızım vardı benim ama karıma gram benzemiyodu .Herzaman bunu düşünüp durmuşdum acaba niye hiçbi çocuğumuz karıma benzemiyo diye sanırım artık anladım.
Normalde olsa böyle bişeyi asla takmazdım ama işin içinde kızım vardı benim canım vardı küçükken toprağa vermiştik biz kızımızı meyerse kızımız değilmiş.
Herkez yıkılmışdı ama şuan fark ediyorumda yeşim umursamamış bile.
Kızım kan tahlili yapmak istemeyince
2 ay önce saçından bi tel almış testimizi yaptırmıştık.Bugün kan tahlilini kabul etmişti güzel kızım yıllardır kokusuna görüntüsüne sarılışına hasret yandığım.
Ama şimdide 2. Abisi polat'ın onu takip ettirmesi yüzünden bi ze kızmıştı umarım yeşim gibi küsmezdi .
O doktorla yeşimin ne alakası vardı bilmiyorum ama umarım kızımı benden uzaklaştırıcak bişey yapmamışlardır ozaman onlara şu kocaman dünyayı dar ederim.
Emindim ne kadar korksamda emindim aynı annesine benziyodu çocuklara söyleme zamanı gelmişti artık.
Çocukların hepsine eve gelmelerine dair bi mesaj yazdım oğuz dışında hepsi gelicekti oğuzu prensesimin başına dikmiştim umarım bişey olmaz.
.............
Hepsi salonda oturuyodu yeşimde dahil ne yaşamışlardı bilmiyorum ama polat ve anıl'ın yüzünden tebessüm eksik olmuyodu harbüki polatında anılında kızımdan sonra hiç güldüğünü görmemiştim.
İçeri geçip koltuğa oturdum.
"Evet çocuklar bunu size çok önceden söylemek istiyodum biliyorum sizin için çok zor olucak ni ye daha önce söylemedin diye kızıcaksınız ama be-"
Ufff ne uzattın ama bababey anneniz yeşim hanım değil esma hanım kendisi 6 yıl önce vefat etti e zaten bunu biliyodunya polat hatta annenle görüşdün
Aa yoksa kardeşlerine söylemefinmi üzgünüm çocuklar geç kaldınız.Dedi almila ben onun nasıl bunları bildiğini düşünürken
anıl:
Hani biz senin abindik aramız düzelmişdi."Demesiyle almila:ne düzelmesiya siz bu yeşim yılanının size yaptığı şeylerden sonra beni hemen kabul ediceğinize kendiniz inandınızmiki beni inandırmaya çalışıyosunuz.
Ben sanki bilmiyorum gerçek yüzümü görmek için iyi davrandığınızı."
Ben çocuklarımın bu yaptığından dolayı utanırken almila bana döndü ve
"Serhat bey karınızı karnında bi bebekle bi iftiraya inanarak terk ettiniz hiçmi utanmıyosunuz"Demesiyle dondum bu bu imkansızdı
Oğlum çağrıda aynısını düşünmüş olucakki seslice
"İmkansız"dedi"Çağrıcım haberin yokmu
anneniz bana hamileyken içmişti ve bi adamla yattı .
bu adamı yeşimcik tutmuştubabanızda bunu öğrenince karnında çocuk varmı yokmu kimden umursamadan esma hanımı kapıya koydu
sonra bigün serhat bey içmişken yeşim hanım hamile kaldığını iddia etti
kısır olmasına ramen babanızda inanıp onunla evlendi
ve size anne diye tanıttı siz saflarda hemen inandınız sonrayeşimcikhastaneden bi çocuk aldı onu kardeşiniz diye tanıtıp bi süre sonra kendisi öl- öldürdü
ve beni esma hanımdan alıp yetimhaneye bıraktı ordanda eski ailem aldıbeni sizde hiç sorgulamadınız ama aksine ben sorguladım ."
Yeşim kenarda ağlıyodu onu takmadım ve gerçeği söylemeye karar verdim
"Almila"
"Efendim"
Dedi okadar nefret ederek söylemiştiki kendimden iğrendim ama yinede saygısını bozmamıştı bal kızım.Kızım canım eyer karnındakinim benden olduğunu bilsem asla göndermezdim o adamdan zannettim.
Dememle çıldırmışgibi elini saçına atıp çekiştirdi
Tam o anda be el kızımın elini kibarca saçlarından aldı ve bize dönüp
Esma hanım aslında o adam tarafında tecavüz edildi diyip kızımın elini tutup çıkarıcaktı sonra kızımın yürüyemicek kadar yorgun olduğunu anlayınca özürdileyip kucğına aldı.
Biz Hemen ayaklanırken kızım bi zi takmadan.
"Evimi yolda tarif ederim" demesiyle
Tam polat yumruğu geçiricekken
"Sakın düşündüğünüz şeyi yapmaya kalkışmayın siz burda beni kandırdığınız için mutlu olurken yanımda ........ vardı"
Demesiyle hepimiz olduğumuz yerde donarken bizi umursamayıp çıktı .
Nasıl toplicaktım şimdi
Şuan canımı acayip sıkan bi ses vardı
Oda beni karımla ayıran yılanın ağlama sesiHarbiden o tevavüz mü dedi?
"YEŞİM!"
SİZCE ..... kim ?
Almila bu kadar şeyi nerden biliyo?
Evren şerefsiz çıktı yani tam watty kızı aşık etmelik enişte bey kim olsun?
Bi dahakinde kimden yazıyım esma hanım yeşim yılanı abiler almila evren hmm?
İstek sahne?
İstek karakter?
Bi dahaki bölümde fotoğraflarınıda koyabilirim
Tiktok hesabım mihr123.z
İsim watty_dünyası