Prolog

125 6 4
                                    

Od zawsze wiedziałam,że nie wybiorę tej najprostszej drogi do osiągnięcia mojego ostatecznego szczęścia.
Gratulacje od nauczyli to była moja codzienność a czerwone paski i stypendia to tylko formalność.
Nigdy jednak nie mogłam się zdecydować co tak naprawdę chcę robić w przyszłości.
Nie widziałam siebie w jakieś szkole w moim małym mieście pod Paryżem, więc na studia wyjechałam do stolicy Francji a tam bez problemu dostałam się do najlepszej uczelni.
Lata mijały a ja prowadziłam spokojne życie studentki w dość sporym mieszkaniu w jednej z kamienic niedaleko centrum.
Myślałam,że nic mnie nie zniszczy ale pamiętam ten jeden dzień grudnia,w którym dostałam telefon że szpitala.
Poinformowali mnie o wypadku samochodowym mojej mamy.
Byłam dla niej jedyną osobą,ponieważ mój tata zostawił nas kilka dni po moim porodzie. Nic o nim nie wiem ale jakoś zbytnio się tym nie interesuje.
Pamiętam jak wsiadłam do auta i ze łzami w oczach jechałam do szpitala,do którego przywieziono moją mamę w stanie krytycznym. Siedziałam przy niej kilka godzin trzymając ją za rękę i błagając Boga o cud.
Moment,w którym lekarze wyprosili mnie z sali a kilka minut później poinformowali o śmierci mamy zapamiętam do końca życia.
Przez pół roku byłam wrakiem człowieka ale serce podpowiadało mi abym się nie poddawała.

Dzięki mojej ambicji zaszłam bardzo daleko i niedługo zaczynam pracę jako asystentka znanego piłkarza —
Neymara da Silva Santos Júniora.

_________________________________________

Witam w mojej pierwszej książce!!
Mam nadzieję że będziecie się przy niej dobrze bawić i wam się spodoba.

Zapraszam też na mojego tik toka,
(7.10.mbappe)
na którym mogą wcześniej pojawić się małe spojlery aby zachęcić was do czytania.

Zachęcam też abyście wpadli na instagrama,którego założyłam specjalnie abyście lepiej mogli zrozumieć tę książkę.
Będą tam się pojawiać zdjęcia oraz relacje z życia bohaterki tej książki. Tak jakby te konto należało do niej.

Instagram ——— julie.andre8

Jestem bardzo ciekawa jak wam się spodoba "From hate to love"
Do zobaczenia!!

From hate to love [football fanfiction] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz