1[Gemiye ilk biniş]

54 7 8
                                    

[BİR HAFTA ÖNCE]

"Her şeyi anladım da. Beni niye bağladınız?" Yunho bulunduğu duruma rağmen sakinliğini korumayı başarmıştı.

"Sen kimsin? Ve niye gemimizi gözetliyorsun?" Kaptan Hongjoong tıslayarak konuşurken Yunho'nun yüzüne tükürükler gelmişti.

"Affedersin ama sence denizin ortasında ufak bir saldayken bir gemiyi neden gözetleyebilirim? ERZAĞIM BİTTİ!"

"Sende bir 'korsan' gemisinden yardım dilenme kararı aldın?" dedi uzun sarı saçlı bir korsan. 

"Bence geri denize atalım." dedi ateş saçlı uzun korsan.

"Hayır Mingi insanları bu kadar kolay öldüremeyiz." dedi yanındakinin elini tutan kısa korsan. 

"Seni bilemem Wooyoung ama ben kendi babamın kafasını kopardım." dedi Mingi cevap olarak. 

"HEPİNİZ SUSUN! Hongjoong verecek son kararı." dedi geminin ikinci kaptanı. 

Geminin bir anda sarsılmasıyla herkes başka bir yöne savrulmuştu. Hongjoong hariç. 

"Hepimiz patates çuvalı gibi yığılmışken bu herifin bu kadar havalı bir şekilde ayakta durması çok canımı sıkıyor." dedi yerde sevgilisine sarılarak yatan çocuk.

"Siz nasıl değişik insanlarsınız ya nereye düştüm ben." dedi Yunho. 

"Hiçbir şeyimiz yokken başladık.  Birbirimizi tamamladık." dedi konuşmanın başından beri sessiz kalan çocuk..

"Sende amma damardan girdin be Jongho. Ağlayasım geldi." dedi Wooyoung. 

"Sen hangi köydensin?" dedi birden Mingi.

Yunho bir anda gelen soruyla donakalmıştı. 

"Tongyeong köyünden geliyorum." diye cevapladı.

"Abi hemen atın herifi denize bir Tongyeong'lu yetiyor bize." diye yükseldi bir anda San.

"Diğer Tongyeong'lu kim?" dedi Yunho bilmiyormuş gibi.

Yeosang San'ın kafasına vurunca ufak bir kargaşanın geldiğini ön görüyordu Yunho.

Herkes sessizce birbirine bakarken bir anda Yunhonun bağlı olduğu ipler yanmaya başlamıştı. Yunho dahil olmak üzere herkes şoka girmişti. 

"BAĞLADIĞINIZ YETMİYOR BİRDE CANLI CANLI YAKIYORMUSUNUZ. SİZ PSİKOPAT MISINIZ?" Yunho korsan gemisinde olduğunu unutuyordu sanırım.

Çocuğun canlı canlı yanmasına göz yummadan hemen ipleri çözdüler. Yunhonun amacı hır çıkarmak değildi zaten. 

Yunhonun bir kolundan Seonghwa bir kolundan Mingi tutuyordu. 

"Napalım kaptan?" diye sordu Seonghwa. 

"Gemide kalsın." dedi kaptan Hongjoong Yunhodaki değişik aurayı hissederek. Bu işin kokusu çıkacaktır yakında diye düşündü.

HERBARİAN- YUNGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin