Bir kişiyi öldürünce katil
Milyonlarca kişiyi öldürünce kahramansın!Bu kitapta geçen kişiler tamamen hayal ürünü olup her ayrıntısına kadar kurgudan ibarettir.
Arkadaşlar lütfen yorumlarda reklam yapmayın
Bu araya da başladığınız tarihi ve saati yazabilirsiniz👉🏻Keyifli Okumalar🐘
Son Dakika Haberi Özel Haber
Merhaba sayın seyircilerim;
Ben Berna Kaçmaz.Bugün ki Özel Haberimiz Evrenin katili olan Sıfır'ın Gücü hakkında bilgi paylaşacağim.Bu aralar çok sıkça konuşulan Sıfır'ın Gücü yine değişik bir katliama başvurdu.Tam tamına 20 kişi bu katliamda öldü.Cesedin üstünde yine aynı işaret.Kimsenin çözemediği ok şekli.
Bu sefer ki katliamı çok sıradışı.Sanki artık bırakın peşimi diyor.Bu katliamın öncekilerle farkı organların aşırı alakasız yerlerde bulunması.Bazısı ormanda bazısı ise deniz kenarında bulundu.Bazı uzuvlara ise kúrdan ve iğne saplanmış bir şekilde.Artık herkes Sıfır'ın Gücü'nü bir hayvan olarak kabulediyor.Duyguları olmayan bir hayvan.
Bazı vatandaşlar desteklerken bazıları ise ölümüne desteklemiyor.
Şimdi size cesedin üzerindeki simgeyi göstereceğiz.
İşte bu işaretle herkesin aklında soru işaretleri oluştu.Bu işaretin anlamı neydi?
Seri katilin amacı ney? İlerleyen zamanlarda bunu sizinle uzun uzun konuşacağız
Evet sayın seyircilerim.Bu günlük burada herşeyi noktalıyoruz.Birdahaki özel haberlerde görüşmek üzere...
Kumandayı aldım ve televizyonu kapattım.Bu kadar abartılmasına gerek yoktu.Sadece organları ormanlara ,nehir yataklarına atıp uzuvlara kürdan ve iğne geçiren bir katilim.Benim tek bir amacım var.O ise ölüm.
Benim amacım öldürmek.Kan görmek istiyorum.Damarların aldığı hali gòrmek istiyorum.Kalbin durduğunu gòrmek istiyirum.İçimdeki canavar böyle istiyor.
Ben Sıfır'ın Gücü tanıştığımıza memnun oldum.Namıdiğer seri katil.
Kafamı yasladım.Her tarafım uyuşmuştu.Gözlerim tavandaki resimlere takıldı.Güneş,Ay,Sıfır hayatimı anlatan semboller.Sıfırın uztunde durdum.Sıfir benim geçmişim.
"Sen bir sıfirsın sıfır..."
"Sıfır'ın gücü yoktur.Sıfır her şeyi yok eder"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıfır'ın Gücü
Teen FictionDemirler 1 dakika 13 saniyede geldi.Acım ise 5 gün 16 saat sürdü. Kızgın demiri omzuma sert bir şekilde bastırdı.Bastirdıği anda vücudumda karıncalanmalar hissetmeye başladım.Canım çok acıyordu.Boğazım çıkarcasına bağırdım.Acıdan zangır zangır titri...