Kötü biri olduğumu söyleyenlerin hepsi sahip olduğum iyi niyetlerimin katilleriydi
Bu kitapta geçen kişiler tamamen hayal ürünü olup her ayrıntısına kadar kurgudan ibarettir.
Keyifli Okumalar❤Benim geçmişim geleceğimden karanlık çocuk...
Önümde duran minicik beden titriyor. Elimden birşey gelmiyor. Keşke çocukları daha önce bulsaydım.O zaman bu çocuk böyle şeyleri hiç düşünmemiş olurdu. Masum ruhu hayalleriyle yaşamaya devam ederdi. Çocuk için geç kalmıştım.Hem de çok geç.
Bazen zamanı geri almak isteriz.İmkansiz olduğunu bildiğimiz halde.Hayat keşkeler ve bazenlerden ibarettir...
-----------------------🍷🥂🔪-----------------------
Çocuğun kafasını son bir kez daha göğüsüme bastırdıktan sonra gözündeki gözyaşlarını ellerimle sildim.
Yüzünü yüzüme bakacak bir sekilde ayarladım ve şunları mırıldandım.
"Senin hiçbir suçun yok Sarp.Sen masumun.Sen kimseyi öldürmedin"
Sen kimseyi öldürmedin çocuk ama onlar senin ruhunu öldürdü.İşte bu da senin en büyük kehanetin.O kehanet seni bırakmayacak.Seni içine içine çekecek.Herkesin ölmesini isteyeceksin.En çok da sana acı çektirenleri...
Hayatın ufak bir çocuktan ne almak istediğini anlayamıyorum.
Çocuğun elinden tutup onu kaldırdım ve onu aşağı kata sürüklemeye başladım.Kendini iyi hissetmeliydi.Bu kadar zor şeylerin ardından bunu hak ediyordu.Aklıma gelen planla sırıtarak ona baktım.Ağlamasi durmuştu ama gözleri kıpkırmızıydı.
"Çocuk aklıma mükemmel bir plan geldi"
"Mükemmel planını duyabilir miyim Yetişkin Hanımefendi" dedi bilmiş bir tavırla.
Ona inat en gıcık ses tonunu ayarlayarak "Acaba diyorum hep beraber hamburger partisi mi yapsak?"
Çocuğun gözlerinden bir parıltı geçti.Onun bu sevinen halini görünce ben de sevindim.Üst kattan gelen Cem'i görünce sinsi bir sekilde sırıttım.Yavaşça eğilerek çocuğun hizasına geldim.
"Sanırım tüm işleri yıkabileceğimiz kurbanımızı bulduk çocuk !"
Keyifli çıkan sesimi duyan Cem yanımıza doğru gelmeye başladı.
"Cem buraya hiç gelme.Git barbeküyu hazırla,bahçeye masaları ve sandalyeleri kurdur,hamburger için bütün malzemeleri aldır ve hamburgerleri yaptırmaya başla!"
Unuttuğum bişey olup olmadığını düşünürken Cem'in bana olan isyanını duydum.
"Hera,Hera naptın sen Hera. Sen benim ocağıma incir ağacı dikmeye mi çalışıyorsun!" Diye sitem etti.
"Dedi beni zarara uğratan canım mı canım arkadaşım.Oğlum daha geçen hafta senin yüzünden bankaya borç yaptım, haberin var mı?"
"Haberim olmaz olur mu? Fatih abiyi direkt odama yollatmışsın.Odamda hiçbir teknolojik alet yok.Bunlar kuş olup da uçup gittiler mi?" dedi ağlamaklı bi sesle.Arada gözleri yanındaki minik bedene bakıyordu.
"Benden fazla teknolojik cihazlari kullanıyordun ya.Bir ara eve kaçak elektrik döşemeye karar vermiştim.Halit abi boşver kızım dedi." dedim isyankar ve bıkmış bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıfır'ın Gücü
Fiksi RemajaDemirler 1 dakika 13 saniyede geldi.Acım ise 5 gün 16 saat sürdü. Kızgın demiri omzuma sert bir şekilde bastırdı.Bastirdıği anda vücudumda karıncalanmalar hissetmeye başladım.Canım çok acıyordu.Boğazım çıkarcasına bağırdım.Acıdan zangır zangır titri...