Yerimden kalkıp tuvaletin kilidini açtım,tuvaletten çıktım.Odanın kapısına doğru yöneldim ve tam kapıyı açacakken kapının ardındaki benden önce davrandı.Kapının ardındaki kişi güvenlikti.Bana "Seni almaya geldiler,hazırlan." Dedi.Kafamı onaylar şekilde salladım ve bütün eşyalarımı toparlamaya başladım ve son olarak sırt çantamı takıp kapıya doğru ilerledim ve kapıyı açtım.Güvenlik;"Beni takip et!" Dedi,güvenliğin peşinden hızlı adımlarla ilerliyordum.Bir yandan mutlu bir yandan üzgünümdüm.Çünkü annemin bir büyücü olduğu ve Muerte'ye büyü yaptığını öğrendim ve kraliyet ailesine gitmeye hak kazanmıştım.Ben bunları düşünürken yetimhanenin kapısına gelmiştik bile.Filmlerde gördüğüm gibi bir at arabası vardı.Asker at arabasının kapısını açtı at arabasına doğru yöneldim ve bindim asker kapıyı kapadı ve yolculuk başladı.Yaklaşık 1 saat süren yolculuktan sonra asker kapımı açtı ve arabadan indim.
Kocaman bir saraydı.Ben saraydan gözlerimi alamazken bir kâhya geldi ve "Buyrun kraliçem beni takip edin." Dedi.Kâhyayı takip ettim ve hâlâ gözlerimi saraydan alamıyorum.İçeri girdiğimde önümde upuzun kıpkırmızı halı beni karşıladı.Kâhya;"Kraliçem gelin sizi hazırlayalım.Beni takip ediniz."Dedi.Kâhyanın peşine takıldım.
Beni elbiselerle dolu bir odaya getirdi.Bana;"Aralarında bir tane seç."Dedi.
Gözüme bembeyaz bir elbise takıldı.Elbisenin yanına gittim.Hayranlıkla elbiseye bakakaldım.Kâhya;"Aralarında en güzelini seçmişsiniz kraliçem size çok yakışacak."Dedi, tatlı bir tebessüm ile;"Çok teşekkür ederim."Dedim.Kâhya beğendiğim elbiseyi ve ayakkabıyı elime verdi ve;"Kraliçem siz burada giyinin,giyindikten sonra beni çağırın."Dedi ve kapıya doğru yöneldi ve kapıyı kapattı ... Kapıyı açtım, kâhya bana That's My Girl der gibi bakıyordu.Kâhya;"Çok güzel olmuşsunuz kraliçem." Dedi, tebessüm ederek."Taç giydirme törenine hazırsınız." Kaşlarımı çattım "Anlamadım?" Dedim.Kâhya;"Taç giydirme törenini bilmiyor musunuz?" Diye sordu."Hayır." Dedim."Özür dilerim kraliçem anlatmayı unutmuşum." Dedi ve derin bir nefes alarak;"Taç giydirme töreni,kral Pedro vasiyetinde;"Kraliçem Aurora tacını kime verirse, tacını verdiği kişinin eşine benim tacım verilsin." Yazıyordu bu yüzden bugün size kraliçe Aurora tacını verecek." Dedi.Şaşkın gözlerle kâhyaya baktım çok şaşırmıştım.Kraliçe mi olacaktım?