8. Bölüm Kraliçe Aurora

3 0 0
                                    

Saray ile aramızda çok kısa mesafe kalmıştı.Ve evet, içeri koşarak girdi.Davetliler hayretle bize bakıyordu.Katil merdivenlerden koşarak çıkmaya başladı.

Katil merdivenlerden koşarak çıkmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En sonunda odamın bulunduğu koridora geldik.Koridoru süslemek için koyulmuş masanın üstündeki kılıcı aldı ve bana doğru uzattı.Boğuk ve kalın bir sesle "Savaş mı istiyorsun,hah!" Diye bağırdı.Ona karşı silahsız kaldım.Ne yapacağımı düşündüm ama fazla vaktim yoktu.Gözlerine baktım benden çok daha korkmuş gözüküyordu.Benim ona yapacaklarımdan değil bir kraliçeye kılıç çektiği için idam cezası bile alabileceğinden korkuyordu.Ona yaklaştım "Ne yaparsın,öldürür müsün beni? Ölmemek için bir sebebim yok.Hadi, öldür beni!" Elindeki kılıcı yavaşça indirdi.Bundan faydalanarak karnına tekme attım.O sırada merdivenlerden sesler geliyordu iki tane asker katili kollarından tuttular "Yüzünü açın!" Dedim.Arkamdan bir ses geldi "Bu seni ilgilendirmez bayan Hada." Arkamı döndüğümde kraliçe Aurora'yı gördüm,bana "Bugün yeterince şımarıklık yaptın şimdi git yat, yarın konuşacaklaımız var" Dedi.Hızlı adımlarla odama ilerledim içeri girip kapıyı kilitledim.Kapıya yaslanıp düşünmeye başladım kraliçe Aurora'nın yarın konuşacaklaımız var dediğinde neyden bahsetti?Uykum geldiği için geceliklerimi giyip uykuya daldım.Sabah kalkdım.

Siyah düz bir elbise giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah düz bir elbise giydim.Yatağa oturup telefonumu açtım.En azından telefona izin veriyorlar.Arama çubuğuna "Adele Fernández kraliyet ailesi" yazdım.Bu arada sosyal medya hesabı açamam, internette fotoğraf paylaşmam yasak.Tam aratacakken kapı çaldı.Telefonu cebime koyup kapıya yöneldim.Kapını ardında kâhya vardı.Bana "Kraliçem kraliçe Aurora sizi kahvaltıya bekliyor." Dedi.Başımı onaylar şekilde salladım ve hızlı adımlarla merdivenlerden indim.Yemek odasına indiğimde masanın baş köşesinde kraliçe Aurora, masanın sağında ve solunda ise 1 kız 1 erkek oturuyordu.Kraliçe Aurora "Hoşgeldin Hada.Seni tanıştırmayı unuttum bu kızım Fiona,bu da oğlum Alexis." Dedi.Tebessüm ederek "Tanıştığıma çok memnun oldum Fiona ve Alexis." Dedim.Kraliçe Aurora"Afiyet olsun." Dedi ve yemeklerimize başladık...Yemekler bittikten sonra kraliçe Aurora beni odasına konuşmak için çağırdı.

QueenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin