...
●istek için teşekkürler iruchaaan●
...
Yaralı kolun ve bacağınla topallayarak arkandaki iblisten kaçıyordun. Bacağın bu haldeyken nefes tekniği kullanman veya pozisyon alman imkansızdı. Zaten katana'nı da bırakman gerekmişti çünkü katana'nı tuttuğun elinle omzundaki yaranı tutuyordun. Nedense kolun kopacak gibi hissediyordun.
Koştun ve koştun.
En sonunda köşeye sıkıştın. "Hahaha! Yolun sonuna geldin insan!" Diye bağırdı iblis. Koluyla ağzını silmiş harekete geçmişti bu sefer. Sen korku ile nefes alıyordun. "Sana işkence çektirmek benim için harika bir ödül!" Dedi iblis. Aklından (ben bittim) diye geçirdin. Ondan hemen sonra iblis karnına hedef alan bir yumruk gönderdi. Gözlerini kapadın. Yumruk çarpmıştı bir yere ama o sen değildin. Bir yere çarptığını sesden anlamıştın. Gözlerini açtın. Donakalmıştın. Başka birisi senin önüne atlamıştı ve sana atılan yumruğu yemişti. İblis "yemeğimle araya girme lan!" Diye bağırdı. Karşındaki çocuk sinirli gibiydi. Hızlı nefes alıp vermesi bunu sana düşündürdü. Nedense kendini daha rahat hissettin ve bilincin kapandı.
...
Uyandığında kelebek konağındaydın. Buraya en sık gelen iblis katledici olduğunu düşündün. Kolundaki yaraya baktın. Hala yara vardı ama kanama durmuştu. Yarayı geri kapatıp ayağa kalktın. Bacağın fena acıyordu ama içinden bir ses bahçeye çıkmanı söylüyordu. Topallayarak bahçeye yürüdün. Çitlerin üzerinde oturmuş, arkası dönük olan çocuğu fark ettin. Geçen sefer önüne atlayan çocuktu. Karnında hiç bir şey yok gibi duruyordu. Koşa koşa yanına gittin. Çitlere tırmanıp yanına oturdun. Seni fark etti çocuk. Kafasını hemen sana çevirdi. "Merhaba!" Dedin ona. Kızarmıştı. "Karnına hiç birşey olmadı mı?" Dedin bu sefer. "S-sen dün olanları hatırlıyor musun?"diye sordu sana. "Elbette! Beni ölümden kurtaran kişiyi nasıl unutabilirim?" Diyince kafasını başka yöne çevirdi. "Hala soruma cevap vermedin" şaşırmış şekilde sana döndü. Domatesti. "U-uzun h-hikaye" dedi sana. "Umm? Peki? Ben (Y/N) bu arada! Ve... sen de..." cümleni devam ettirmesini bekledin. "G-genya! Shinazugawa genya!" Ona elini uzattın. "Tanıştığıma sevindim genya-kun! İyi anlaşalım tamam mı?" Eli aşırı şekilde titrerken o da elini sana uzatıyordu. Elini tuttuğunda tuhaf bir ses çıktı genya'dan. Sonrada soruna yanıt verdi. "T-tamam"
...
------------
Genya, bir yerde Rengoku 2.0 oldu ama olsun bir şey olmaz. Ayrıca nedense bu genya x reader'ı yazarken iki kere dejavu yaşadım.
Bide iruchaaan sana bir şey dicem. Bu hikayeden devam ettirip bitane daha genya x reader mı yaziyim, yoksa tamamen bundan bağımsız bir genya x reader mı yaziyim. Beğenmediysen filan söyle daha uzun filan da yazabilirim
🔰🔰🔰🔰🔰
Bb
348 kelime
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ØKnY TEPKİØ °•°•°•°•°•°•
Teen Fictionİstek gelebilirse sevinirim. Ama geliceğini sanmıyorum Geçerli türler/ -Tepki -Headcannon -Oneshot 🚫⚠️SMUT İÇEREBİLİR⚠️🚫 ... Yazarınız, okuyucularını çok seviyor. 1K!!!!!!! okunma için teşekkürler<333!!!!! Birde bana youtube kanalımdan destek veri...