Giyuu Oneshot

47 5 8
                                    

...

●İstek için teşekkürler Giyuununkedisi

●Modern Au●

●Sevgili●

...

Buluşma yerine giderken telefonuna göz attın. Saat daha yediye gelmemişti ama az kalmıştı. İç çektin. 'Umarım yetişebilirim' diye düşündün.

Çok geçmeden buluşma yeriniz gözle görülür bir hale geldi. Oradaydı. Her zamanki gibi erkenden oraya gelmişti. Seni bekletmek hayatında istediği en son şey bile değildi. Düşündün. Onun ne kadar iyi bir sevgili olduğunu düşündün.

Tomioka Giyuu...

Senin için mükemmel bir sevgiliydi. Soğuk ve umursamaz bir tavrı vardı. Ama nasıl oluyorsa seni sevdiğini iliklerine kadar hissettiriyordu. Evet, bunu başarıyordu.

Herkezin sahip olmak için çabaladığı, canını dişine taktığı bir sevgiliydi...

Bulunduğu yere iyice yaklaştın. Seni gördü ve gözleriniz buluştu. İçinde kelebekler uçuşurken yanına vardın. Durdun ve soluklandın.

"Çok mu beklettim?"

"Hayır, bende yeni gelmiştim zaten..."

Klasik bir yalan. Elbette bu yalanın sende farkındasın. Onun, en az yarım saat senden erken geldiğini sende biliyorsun.

"Tamam o zaman. Hadi gidelim."

Derin bir nefes verdin. Onun yalanını bozmak istemedin, senin mutlu olman için söylediği yalanı devam ettirmek istedin.

Her zaman gittiğiniz bir kafe vardı. Yine oraya gidecektiniz. Orada oturur, kahvenizi içer, sohbet ederdiniz. Genelde siz konuşur o da sizi dinlerdi tabii. Heh, klasik giyuu işte.

Giderken giyuu'nun elleri ile sizinkiler buluştu. Hafif kızarırken, sıcak nefesinizi dışardaki soğuk havaya vererek, birer sis tabakası oluşturdunuz.

Kafeye varınca öne geçerek size kapıyı açıp, geçmeniz için yana kaydı. Geçerken teşekkür ederek içeriye girdiniz. Rastgele bir masa seçip oraya yerleştiniz. Çok geçmeden garson yanınızda bitmişti...

...

"Çok hoşsun, tomioka..."

Kısa sohbetinizin içinde, ona iltifat edecek cesareti sonunda buldunuz. Mutluydunuz. Sonuçta başardın, değil mi?

Sanki bişey hatırlamış gibi yüz ifadesi değişime uğradı. Elini cebine attı ve kırmızı bir kutu çıkardı. Kutuyu size uzattı.

Doğal olarak şaşırmıştınız.

"Buda ne?"

Diye sordun sevgiline.

"Bir hediye, senin için..."

Yüz ifadeniz gözle görülür şekilde değişti. Heyecanla kutuyu alıp açtınız. Lacivert taşlarla süslenmiş, gümüş bir gerdanlık karşınızda duruyordu.

...

Eve doğru giderken elleriniz yine birbirleriyle iç içe geçti. Yine kızardınız ve kalp atışınız hızlandı. Kafanızı, onun omzuna yasladınız.

"Teşekkürler"

------------

Umarım becerebilmişimdir...

Okuduğun için sağol...

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

330 kelime...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ØKnY TEPKİØ   °•°•°•°•°•°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin