Tepki3

186 9 61
                                    

Şuan çok sinirliyim. Lavantaya alerjim var ve annem bunu bile bile lavantalı yumuşatıcı alıyor. Ayrıca çamaşırları, çamaşır askısını getirip bizim odaya asmış. Öldüm. Neyse...

Tepki:
Birlikte bir ramen dükkanındayken masadaki peçeteyi bir kuğu yapıp onlara versek. (Karşı cinsteyken bizden hoşlanıyorlar)

(Az önce peçeteden bir kuğu yapınca aklıma bu geldi.)

Hazır olun. Bu bölüm baya uzun olcak!!!

Bide şey dicem. Favori karakterlerimin sağına 🔰 bunu koyucam.

Kamoboko Squad

Tanjirou;

Erkek'sen:
Elinize baktı. Onun için yaptığınız kuğu'yu görünce size sıcak bir gülümseme gönderdi. Sonra da kuğu'yu aldı. Huzur verici sesi ile konuşmaya başladı

-teşekkürler, (Y/N).

Kız'san:
Bi elinize, bi de yüzünüze bakıyordu. Kıpkırmızı olmuştu. Ayrıca mutluydu da

-Hediyene gerçekten bayıldım (Y/N)! bana böyle güzel hediyeler vericeksen daha sık dışarıya çıkmalıyız.

Ama cidden, sadece kağıt bir kuğu için mi bu kadar mutlu oldu. Sizi cidden seviyor!<333

Zenitsu;

Erkek'sen:
Siz ona bir hediye verince şaşırdı

-oh? Bu bana mı? Teşekkürler (Y/N)! İlk defa birisi bana bir hediye veriyor. Buna gözüm gibi bakacağım!

Sizi kardeşi olarak görüyordu. Ona bir hediye verince epey mutlu oldu. Bu onun ilk hediyesi. Ama ilk hediyesini bir kızın vermemesi? Üzücü...

Kız'san:
-ha???!!!
-(Y/N)-chan? B-bunu! Banamı yaptı~n!!?!
-teşekkürler! Teşekkürler! Teşekkürle~r!!!
-Bu bana verilen ilk ve en güzel hediye!!
-bekle!?
-yoksa? Bu bir evlilik teklifi mi???
-whaa~!!!! (Y/N)-chan bana aşık!!!!
-hayallerim gerçek oldu~!!!!

Cidden çok ama çok sevindi. Bide! Bu yanlış anlaşılmayı hemen düzeltin! Yoksa bi bakmışsınız ki evlilik çoktan bitmiş, balayında yataktasınız...

İnosuke;🔰

Erkek'sen de, kız'san da aynı:
-s-sen?? Bir büyücü filanmısın ha!?!!!
-sadece öylesine kare ve beyaz incecik bir şeyden? Bu kuşu nasıl yaptın!?
-dövüş benimle!
-benimle dövüş ki, herkeze senin gibi bir büyücüden daha iyi olduğumu gösteriyim.
-bide? Eğer seni yenersem, bu büyüyü yapmayı bana da öğreteceksin!!

Yani? Origami yapmaya meraklı gibi. Bi ara ona da öğretin. O küçük bir çocuk. Öğrenecek çok şeyi var. Ona karşı sakın kaba olma!

Nezuko;

Kız'san da, erkek'sen de aynı:
Size gülümsedi. Yani sanırım? Ya ama beni suçlamayın. Onun ağzında bambu var. Neyse... size gülümserken başını sağa doğru hafif yatırmıştı. Minicik narin elleriyle kuğu'yu elinizden aldı. Sonra da boşta kalan diğer eliyle başınızı okşadı. Başınızı okşarken gözlerinizin içine bakıyordu. O gözler... sanki? Biraz, boş gibi? Pembe tontiş gözler. Ama bir şey demek istiyor gibi. O gözler, hiç normal değil.

Hashira'lar

Giyuu;

Erkek'sen:
Sadece elinizdeki kuğu'yu aldı. Bir şey demedi. Yemek boyunca elindeki kuğu'ya bakıyordu. Siz de ona bakıyordunuz. Ona o kuğu'yu verirken mutluydunuz. Ama o hiç tepki vermedi. Yemek yemeyi bitirip ordan ayrıldınız. Herkez kendi yoluna gitti. Giyuu elinde hala o kuğu'yu tutuyordu. Yüzünde bir gülümseme belirdi. Gök yüzüne baktı.

ØKnY TEPKİØ   °•°•°•°•°•°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin