Tepki:
Bir hafıza kaybı yaşıyoruz.●İstek için teşekkürler boredom-chan (ismini değiştirmiş!)●
Not: her zamanki gibi karşı cinsteyken bizden hoşlanıyorlar.(bunu artık yazmayacağım!)
Karakterler şunlar;
"Kamoboko Squad, tüm Hashiralar, muzan, douma, akaza"
Kamoboko Squad
Tanjirou;
Kız'san:
-(Y/N) iyi misin? Benim, Tanjiro, hatırlamadın mı?Senin için oldukça endişelendi. Hemen koşa koşa shinobu'ya haber verdi. Neyseki geçiciydi. Yoksa kalp krizi geçirebilirdi. Seninle çok yakından ilgileniyordu. Ama onu hatırlamadığın için üzgündü.
Onun senin için önemli biri olduğunu düşündün. Tanjiro'yu hatırlayamadığın için kendinden utandın.
Erkek'sen:
-(Y/N)? Hafızanda bir sorun mu var?Bu durumdan shinobu'ya bahsetti. Shinobu geçici olduğunu söyleyince rahatladı. Seninle ilgilenme görevini üstlendi.
Onun gibi bir arkadaşa sahip olduğun için mutlu oldun. "Keşke hatırlayabilseydim" diye düşünmeden edemedin.
Zenitsu;
Kız'san:
-(Y-Y/N)-chan? İyi misin? Benim yahu zenitsu.Onu hatırlayamadığın için çok endişelendi. Evlenemiyeceğinizi düşündü. Shinobu'ya haber verdi. Hafıza kaybının geçici olduğunu duyunca bir "oh" çekti ve rahatladı. Artık evlenebileceğinizi düşündü. Sonra kafasına dank etti.
-ya ona nişanlısı olduğumu söylersem?
Ona güvenme.
Erkek'sen:
-hadi ama (Y/N) şakanın sırası değil. Yaralanman çok kötü'ydü.Yüzünüzdeki ciddi ifadeyi görünce şaşırdı ve kaskatı kesildi.
-(Y/N) sen c-ciddi misin?
Biraz bekledikten sonra emin oldu. Bu bir şaka değildi. Shinobu'ya haber verdi. Hafıza kaybın geçici'ydi. Bu onu mutlu etti.
-beni çok endişelendirdin (Y/N).
İnousuke;
Kız'san da, Erkek'sen de aynı:
-Ne saçmalıyorsun (M/N)? Takımın beyni ve kaptanı, yüce lord İnosuke'nin ismini unutmaya nasıl cürret edersin?Korkmuştu ama belli etmek istemedi. Gonpachiro'ya haber verdi. Ve o da shinobu'ya. Shinobu hafıza kaybının geçici olduğunu filan söyledi. Ama o hala ne olduğunu anlamamıştı. Daha sonra Gonpachiro ona bunu açıklamaya çalıştı. Bu açıklamalardan anladığı tek şey ise, onu hatırlamadığındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ØKnY TEPKİØ °•°•°•°•°•°•
Teen Fictionİstek gelebilirse sevinirim. Ama geliceğini sanmıyorum Geçerli türler/ -Tepki -Headcannon -Oneshot 🚫⚠️SMUT İÇEREBİLİR⚠️🚫 ... Yazarınız, okuyucularını çok seviyor. 1K!!!!!!! okunma için teşekkürler<333!!!!! Birde bana youtube kanalımdan destek veri...