Kim Taehyung'tan
Siz hiç en yakın arkadaşınıza aşık oldunuz mu? Onun en yakınıyken bir o kadar da uzağı oldunuz mu?Ben oldum,biz olduk.. o sizi dostu,kardeşi olarak görürken siz ona platonik bir aşıksınız ne kadar zor bir durum değil mi? Siz hayatınızı ona adıyorsunuz ilkiniz ve sonunuz o olsun istiyorsunuz fakat onların er yada geç başkalarına aşık olması düşüncesi sizi yiyip bitiriyor..
Bana göre aşk aniden gelişen bir şey değildir her zaman bir zorluktan geçmiş olmalı, zaman almalı aşk.
Jungkookun aşık olduğu kişide Jimindi. Sevgili yapma nedeniyse aklı sıra jimin'i kıskandırmaktı. Ben Jungkookun birine aşık olduğuna ihtimal bile vermemiştim, çünkü bir gün başka birini seviyorsa diğer gün başka birini sevebiliyordu.
Peki ya ben,evet ben Jungkookun o kişilere aşık olmadığını bildiğim halde içim cayır cayır yanar ve o ateşi dindirmenin yolunu arayan biri oldum her zaman.
Bu duyguyu 3 yıldır yaşıyoruz, yaşıyoruz diyorum çünkü Hoseokun da duyguları benden farklı değil.Bu duygulara rağmen gülmeyi bana öğreten hoseoktu Jungkook ortalıkta sevgilileriyle dolanırken benim yanımda bana destek oluyordu Hoseok. aynı şekilde de Yoongide de sevgilileriyle dolanırken bende Hoseoka destek oluyordum. Bu şekilde 3 yıl geçti..
Jungkooka aşık olduğumu anladığım ilk zamanlar Kendimden nefret ediyordum duygularımı kontrol edemememden acizliğimden her şeyimden fakat şuan mutluyum ne kadar kırgın olsam da..Jungkook olmasaydı kimden hoşlanırdım kime bu kadar yakınken uzakta olabilirdim ve tüm bu duyguları nereden öğrenebilirdim diyerek kendimi dizginliyorum..
Jungkookla lisede tanışmıştık bana takıntılı biri vardı ve beni asla rahat bırakmıyordu beni istediğini bedenimi istediğini onun olmamı istediğini sürekli dile getiriyordu. Bunlar sadece sözde geçerli diye fazla takmamıştım taki o güne kadar, okulun tuvaletinde bana tecavüz etmeye çalışmıştı şimdi olduğu gibi o zaman da zayıf bedenim olduğundan buna engel olamıyordum bana,bedenime değiyordu boynumdan öpüyordu o bunları yaparken ben şiddetli bir şekilde ağlıyordum acizce ağlıyordum o tam dudağını dudağıma bastıracaktı ki kapı sert bir şekilde açılmıştı ve ağlamam şiddetlenmişti Jungkook hemen o kişiye saldırmaya başlamıştı yumrukları durmuyordu bir süre o kişi etkisiz hale gelince bana dönmüştü bende yere çömelip ellerimi kulağıma yaslayıp sesli bir şekilde ağlıyordum Jungkook ta yanıma gelip kafamı göğsüne yaslamıştı geçti geçti sakin ol bir şey yok bak hiç bir şey yapamadı sana ben varım yanında demişti halen o cümleyi hatırlıyordum hiç aklımdan çıkmamıştı ki.. benim ayağa kalkacak mecalim kalmadığından beni kucağına alıp lavabodan çıkarmıştı bu olaydan sonra dediği gibi hiç yanımdan hiç ayrılmamıştı
O günden sonra jungkooka ilgim çok artmıştı konuştuğu kişilerden bile kıskanıyordum kıskanınca da jungkook'a trip atıyordum bir gün bana beni sevdiğini söylediğinde ise tam anlamıyla ona aşık olduğumu anladım fakat onun beni sevdiğini söylediği anlam sadece bir arkadaşlıktan ibaretti bunu da biliyordum.
Ama şu günlerde Jungkook ilk zamandan tanıdığım Jungkook değildi diğer arkadaşlarıyla konuşur,eğlenir her yere giderdi ben sadece Hoseokla arada bir gezer eğlenirdik o kadar.
Jungkookla Yoongi ev arkadaşıydılar ve benle Hoseokta.Genelde canımız sıkılınca hemen birbirimizin evine damlardık,ara ara zamanlarda da birbirimizin evlerinde kalırdık Jungkookun evine gittiğimde veya o benim evime geldiğinde birlikte sarılarak uyurduk. Ben bunlar yaşanırken heyecandan ölürken ertesi gün Jungkook yeni sevgili bulup bana tüm gün onu anlatırdı evet çok üzülürdüm kırılırdım ama akşamki halimizi hatırlardım sarılarak uyduğumuzu.. hemen kırgınlığımı o anlık çekip atardım.
Ama şuanda o Kırgınlığımı atacak bir nedende yok,çünkü Jungkook ne bizim eve geliyordu ne biz onların evine gidiyorduk.
en güzel anılarımdan birini daha dolu gözlerimle kağıda bırakmak zorunda kalmıştım.
Hoseokun ise Yoongiden hoşlandığını Yoongiye bakışlarından öğrenmiştim. Yoongi ne zaman birine yakın olsa hemen hoseoka bakardım hoseok ise direkt kafasını başka yöne çevirirdi.Hoseokun yaşadıklarını göz ardı edemezdim evet bende acı çekiyordum ama Hoseokla birbirimize her zaman destek olacağımıza inanıyordum.
Dediğim gibide oldu,Hoseokla hep birimize destek olduk.
Jungkook ve Yoongi başka kişilerin yanlarına giderken ilk üzüntüyü atlatan Hoseok olurdu genelde sürekli aynı şeyi söylerdi "amaan çokta tizimdeydi mk malı peşimizde krallar dolanıyor mk size mi kaldık biz" derdi ve biz yine onların aksine başkasına bakmazdık, bakamazdık.
Jungkook milyonlarca kalp kırıklığımın sebebi ama bir hareketiyle de o kırıklıkları yok edebilen biriydi..
İlk başta aşk toz pembe gelmişti bana saf temiz ve güzelliklerle dolu, sonra zamanla rengini karanlığa bırakmaya koyulmuştu yorucu ama bir o kadar güzeldi, daha sonra kendini tamamen karanlığa gömmüştü aşk.. Bilirsiniz ki yağmur hava kapalıyken yağar, ummadık bir anda güneş açar ardından gökkuşağı renklerine bırakırdı kendini aşk,gerçeğini göz ardı etmeden önündeki renkleri ile kendini gökyüzü karanlığına saklardı aşk..
Aşk zordu, zorluğu kadarda güzeldi.
Ve Jungkook zordu,zorluğu kadarda güzeldi..
|
Bölümü tanıtım olarak yazmak istedim çünkü başta olayları kavramınız gerektiğini düşünüyorum.
Umarım beğenirsiniz düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayınn!
Sizi seviyorumm! ve burayada bir Taekook-Sope bırakıyorum
TAEKOOK~
{Tek kelimeyle bakışları..}SOPE
{Tek kelimeyle gülüşleri..}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My White Scandal | Taekook - Sope
RomanceO asla beni sevemeyecek çünkü o ay ve ben milyarlar arasında bir yıldızım.. Açıklama~ Taehyung ve Hoseok en yakın arkadaşları,Jungkook ve Yoongiye aşıklardır. Semekook Uketae Semegi Ukehope