Papatya Misali..

55 5 0
                                    

Jungkookun yanında bazen kendimi bir papatya gibi hissederdim çünkü, Jungkook gül idi, insanlara sevgisini hissetiren,mükemmel ötesi kırmızı bir gül .. bense bir papatya, insanların sevgilerini ölçmesi için yapraklarına kıyılan bir papatya.
Papatya Misali..

Hyunjin ile terasta konuşmamızın ardından öğle yemeği için kantine inmiştik. Terastan inerken Hyunjine biraz biraz okulu tanıtmaya başlamıştım.

"Bak hyunjin burasıda gördüğün üzere kantin."

Hyunjini kolundan tutarak kantinde oturma yerlerine doğru yürüttüm.

"Taehyung hastaydın sen değil mi?"

"Yani o kadar kötü bir durumda değilim hyunjin sadece sabah kötü hissediyordum o kadar."

"Olsun Taehyung okula geldiğim ilk günü, ilk arkadaşıma da yemek ısmarlamayacaksam ben nasıl arkadaş olurum kii."

Dedi ve burnumu sıkarak sıraya girdi. Bende gülerek Hyunjine arkasından bakıyordum ki başımı çevirdiğim an iki sinirli göz ile karşılaştım bu kişi tabiiki Jungkookdu.. masada yanında jimin vardi tabiiki şaşırmama gerek bile yoktu. jimin Jungkooka bir şeyler anlatıyordu ama jungkookun kulağının onda olduğunu düşünmüyordum.

"Sıcak çorbalarımız da geldi beyefendi."

Hyunjinin sesini duymam ile başımı masaya oturan hyunjine çevirdim.

"Teşekkür ederim"

"Ne teşekkürü tete bunun için de teşekkür etme sinirleniyorum ama eğer illaki teşekkür edeceğim diyorsan saçlarım ile oyanaya bilirsin insanların saçlarımla oynaması çok hoşuma gider de çaktırma."

Dedi ve göz kırptı. Bende hyunjinin bu hallerine tebessüm ederek veya gülerek onay veriyordum.

Ben çorbamı içerken hyunjinin masanın sağ tarafına baktığını gördüm orada Felixe bakıyordu felixte tıpkı Jungkook gibi bize garip garip bakıyordu.Hyunjin benim Felixe baktığımı gördüğü an gözlerini bana çevirdi.

"Bunlar yüzünden rahat nefes bile alamayacağız sanırım.. "

Söylediği şekil o kadar komikti ki gülünmeyecek şey olsa bile gülesim gelmişti bende bu isteğini gerçekleştirerek güldüm.Gülmeme karşılık hyunjin;

"Ne gülüyorsun ya haksız mıyım?"

"Haklısın, haklısın da ne bileyim gülesim geldi."

Dememle daha çok gülmeye başladım.
Ben güldükçe,birlikte daha çok gülüyorduk bu saçma anı bozan sope ikilisi yani hoseok ile yoongi bizim masamızda bulunan sandalyeleri çekip oturdular hoseok hyunjinin sağ tarafına yerleşti bunu gören yoongi ise hoseoka sinirli bakışlarını yollayarak benim sağ tarafıma yerleşti. Yoongi hyunjine ithafen,

"Ee kardeşim kimsin necisin sen?"

Yoonginin bu garip hallerine gülmemeye çalışıyordum ama ne kadar başarılı olduğum aşikardı.
Hyunjin yoongiye garip bir bakışla cevap verdi.

"Pardon anlayamadım?"

"Bunda anlamayacak ne var kimsin diyorum? hiç mi Anadolu çocuğu değilsin?"

"Anadolu çocuğu? biz koreliyiz ya hepimiz aynı hani Koreli"

"Neyse ne kimsin diyorum?"

"Bu kadar sert çıkışmana gerek yoktu, her neyse ben hyunjin hmm başka ne söylemeliyim?"

Hoseok söze atladı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My White Scandal | Taekook - Sope Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin