Onun Beni Sevmesini

101 8 9
                                    

İnsan sevilmemişliğini her şeyi çok severek gizlermiş.

Benim içinde böyleydi. Ailem beni sevmezdi en zoruda buydu ailesi tarafından sevilmemekti ama bende sevilmemişliğimi Jungkooku severek gizlerdim.

Şuanda Jungkookun kolları arasında gözlerim dolu dolu Jungkookun Jimine bakışlarını izliyordum.

Acizce.

Jiminin diğer arkadaşlarıyla konuşması bitmiş olacak ki bizim masamıza doğru geliyordu.

Masamıza gelir gelmez yanıma gelip kafamı Jungkookun göğüsünden çekti ve kafamı kendi göğsüne yasladı.

"Taecim neden yemek yemiyorsun bak haline bak eğer birdaha böyle bir şey olursa seni ben beslerim ki benim beslemelerimi biliyorsun."

"Ya Jim Jim tamam biliyorum sadece unuttuum~"

Jimini çok seviyordum Jungkookun jimin'i sevmesi beni ne kadar paramparça etsede jimin'in bir suçu olmadığının farkındaydım.

Beni taklit ederek söylenmeye başladı.

"Unuttmaa~"

Solumdan Jungkookun öksürük sesi geliyordu jimin çok tatlı söylediğinden heyecanlanmıştı belli ki..

Hiç bir zaman Jungkook için bir Jimin olamayacaktım, beni sevmeyecekti, hep Jungkook için kenarıya fırlatılmış bir eşya olarak kalacaktım.

Jungkook konuşmaya başladı.

"Jiminshi bugün benim evimde film gecesi yapıyoruz sende gelsene."

O kadar nazikçe söylemişti ki,nazikliğinden bu dünyanın yanmasını bile isteyebilirdim..Ama o naziklik Jimin içindi işte bu yüzden ortadan yok olmak kaybolmak istedim,kaybolmak..

"Olur jungkookshi"

Jungkook istediği cevabı aldığı için gözlerinde parlak yıldızlar çıkıyordu.
Gözlerim yaşlı bir şekilde Jungkookun gülümsemesine bakıyordum ah o gülümsemesi..

O gülünce bende burukça gülümsedim.Kafamı Hoseoktan tarafa çevirdim o da bana gözleri yaşlı bir şekilde bakıyordu.

Kafamı Jiminin göğsünden kaldırdım. Acil buradan gitmeliydim yoksa dayanamayarak ağlayacaktım.

"Ben lavaboya gidip geleceğim şimdiden söyleyeyim iyiyim ben."

Hoseok hemen söze atladı.

"Bekle benimde lavaboya gitmem gerek birlikte gidelim."

Jungkook yarı sinirli yarı komik olduğunu düşündüğüm sesiyle.

"Aman elin Taehyungun belinde gelme de ne yapacaksan yap."

Hoseok bayağı sinirlenmişti bu söze.

"Ne saçmalıyorsun sen Jungkook, Taehyung senin yanındayken yemek yemesi gerekirken her ne sikim yapıyorsan artık yüzündeki solgunluğu bile fark edememişsin ben Taehyungun başı döndüğü için elimi beline attım bu kadar ha şunu da söyleyeyim kucağıma da alabilirdim."

Dedi ve göz kırptı.

Aha şimdi sıçmıştık Jungkookun gözlerinden alev fışkırıyordu. Jungkook bağırarak

"Taehyung senin evinde kalıyor ya hani neden kahvaltı yaptırmadın veya bir şey yedirmedin Taehyung bir bebek değil ve ben o bebeğin bakıcısı değilim kendisi yiyebilirdi."

Demesiyle gözlerimden süzülen yaşlara engel olamadım hızlı bir şekilde yürümeye başladım terasa çıkmalıydım. Arkamdan Jungkookun sesi geliyordu.

My White Scandal | Taekook - Sope Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin