1. Cím: A paradicsom születése
Műfaj: Kaland
A világ kopár sivatag volt, legalábbis ezt hitték. Azonban volt egy vállalkozó szellemű fiatal, aki hajlandó volt megtenni az utat a paradicsomig. Sok áldozat és harc árán, de eljutott egy békés helyre. Itt havas hegyek magasodtak a fellegek fölé, zöld mezők és fák tették élhetővé a vidéket.
A nagy, tiszta vizű tavak vizet nyújtottak a paradicsom új lakói számára. Sátrakban telepedtek le egy kisebb csapattal, majd az egész közösséggel. Először kertészkedni, majd bányászni kezdtek. Városokat építettek, templomot húztak fel, egy új világot alkottak meg.
Ez az ötletem egy képről készült, én sosem valósítanám meg, de remélem valakit érdekel!
2. Cím: A tűz városa
Műfaja: Dark fantasy
A tűz úrnője kilépett az erkélyére, s hallotta népének sikolyait. A hőség városát egy óriási kígyószerű lény támadta meg. Felbolydultak, pánikolva menekültek. A város pusztulásnak indult, a kígyó rengeteg áldozatot szedett. A királynőnek azonban volt egy terve. A szörnyeteg ellen küldte speciális egységét, a hő lovagjait. Azok bátran harcoltak a gonosz ellen. Mindaddig a királynő segítséget kért a felszínen és az égben lakóktól. A nemzetek összefogtak a kígyó ellen, majd közös erővel harcoltak az óriási lény ellen.
3. Cím: Egy új civilizáció
Műfaja: Kaland/Fantasy
Egy túrázó elveszett a hegyekben, de mikor már azt hitte nincs remény, rátalált egy ősi, rejtett civilizáció nyomaira. Lassan felfedezi a településüket, megtanulja a nyelvüket, s olvassa a könyveiket, leveleiket. Így hamar rájön, hogy ezen civilizáció nagyon is élő, egy hegy belsejében élik napjaikat.
A fiatal túrázó hamar megismeri őket, az okos kis lények befogadják őt. Kiderül számára, hogy mennyi mindent hagyott ki az életben. Ezért az új barátainak időgépét használva eljut a múltba. Egészen az őskorig utazik, és megtanul úgy élni, mint az akkori emberek. Közel kerül a természethez, vadászik, halászik, és gyűjtöget.
Hamar szerelembe esik egy lánnyal, akit megismer. Azonban a zord körülmények miatt őt ideje korán elragadja a halál. Rá kell jönnie, hogy az élet mégsem olyan jó a múltban, ezért lassan visszatér a jelenbe, átélve a történelem egészét.
VOUS LISEZ
Ötletbazár
FantasyHosszabb-rövidebb történetek, amik megírásra várnak. Többségük fantasy borításban könyörög az olvasóknak, hogy kegyelmezzenek meg nekik. A szabályok elolvasása fontos az ötletek lefoglalása előtt! A könyv minden joga engem illet! Amennyiben ezzel a...