7. A szürke énekes

20 3 0
                                    

Cím: A szürke énekes

Egy fantasztikus világban, ahol mágia tombol, Evelynt, a szürke boszorkányt rejtélyek övezik. Erejétől félnek, mert hangjával gyógyításra és pusztításra is képes.

A világ boszorkányokra oszlik, amelyeket hajszínük alapján különböztetnek meg. A fehér boszorkány sápadt hajjal és jégkék szemmel rendelkezik a jég és a hó erejével. A vörös boszorkányok tűzvörös hajukkal és vörös szemükkel képesek irányítani a tüzet. A dús zöld hajú, smaragdszemű zöld boszorkányok a gyógyítás ajándékával rendelkeznek. A kék boszorkányok óceánkék hajukkal és tengerzöld szemükkel uralják a vizet.

A szürke boszorkányok, akárcsak Evelyn, félreismert csoportba tartoznak. Nincs különösebb hajszínük, erejük hatalmas és kiszámíthatatlan. Azok vadásznak rájuk, akik félnek tőlük, és arra kényszerítik őket, hogy titokban éljenek, elrejtőzve azok haragja elől, akik szeretnék őket máglyán vagy kínpadon látni.

De Evelyn más. Ismert kedves szívéről és szelíd lelkületéről, aki hangjával betegeket gyógyít és megtört szívű embereket. Erejét soha nem használná fel gonoszra, mégis célpont marad. Amikor a lány felfedez egy összeesküvést az összes boszorkány kiirtására, összefog boszorkánytársaival, hogy bebizonyítsák ártatlanságukat. 

Harcolniuk kell a létezéshez való jogukért, és meg kell mutatniuk, hogy erejük a szeretet és az együttérzés, nem pedig a rosszindulat és a károkozás vezérli. Egy olyan világban, ahol a mágiát félreértik, Evelyn reményt kelt a körülötte lévőkben. Mindent kockára tesz, hogy megvédje a boszorkányokat, vállalva azt a feladatot, hogy megmutassa a világnak a varázslat szépségét és erejét.

Ahogy Evelyn hangja visszhangzik az egész földön, meggyógyítja a megtörteket, és inspirálja a gyengéket. Bár sorsa bizonytalan, állhatatos marad, tudván, hogy hangja és minden boszorkány éneke soha nem fog már elhallgatni. Folytatják harmóniában dalolva, bizonyítva, hogy a mágia jótékony erő ezen a világon.

 Folytatják harmóniában dalolva, bizonyítva, hogy a mágia jótékony erő ezen a világon

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
ÖtletbazárDonde viven las historias. Descúbrelo ahora